Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_13_01_ba nka, bankomat Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE AUTOR: MGR.IRENA PŘEUČILOVA NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_ROD PODSTATNÝCH JMEN TEMA: URČOVÁNÍ RODU PODSTATNÝCH JMEN ČÍSLO PROJEKTU:OPVK.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_17_06_skloňování podstatných jmen rodu ženského Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Český jazyk – 5.ročník ZÁJMENA Co už známe Letní prázdniny, to je prostě senzace. Kdo je vymyslel, ten by měl.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_08_01_banky a jejich služby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa,
Elektronické učební materiály – I. stupeň Český jazyk – 5.ročník Zazpíváme si. ZÁJMENA Co už známe Chválím tě, Země má, tvůj žár i mráz, tvá tráva zelená.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_11_01_pohlavní choroby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679, příspěvková.
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_09_01_plánované rodičovství Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679,
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_08_VZORY_PODSTATNYCH_JMEN_RODU_MUZSKEHO
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Základní škola Unhošť CZ.1.07/1.4.00/ Projekt MŠMT ČR
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Zájmena Bc. K. Matějková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Charakteristika výukového materiálu
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Výchova ke zdraví – důsledky závislostí
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Stopy zvířat Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁJMENA KDO TATO JÁ NIC SE MŮJ NAŠE KTERÝ ŽÁDNÝ
Základní škola Unhošť CZ.1.07/1.4.00/ Projekt MŠMT ČR
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Pády podstatných jmen, rod střední, člen neurčitý
Pády podstatných jmen, rod střední, člen určitý
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Písemné dělení jednociferným dělitelem
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Název materiálu: Zájmena
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Název školy: Speciální základní škola Louny, Poděbradova 640,
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
SKLOŇOVÁNÍ ZÁJMEN MNĚ? VÁM? SOBĚ? NAŠIMI?
VY_32_INOVACE_07_SLOVNÍ DRUHY_ZÁJMENA 2
Autor: Mgr. Jitka Langerová Datum: Název: VY_32_INOVACE_10_ČESKÝ JAZYK
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Slovní druhy - procvičování
WORD Tabulky - ohraničení
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Autor: Mgr. Vladimíra Dvořáková Název: VY_32_INOVACE_2B35Čj5_ Zájmena
VY_32_INOVACE_36_CJ_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
ČESKÝ JAZYK ŽIVOTNÁ A NEŽIVOTNÁ PODSTATNÁ JMÉNA RODU MUŽSKÉHO
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
AUTOR: Lenka Malčíková NÁZEV: VY_32_INOVACE_33_Zájmena
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření září 2012 Ročník
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník: CZ.1.07/1.5.00/34.0865 Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_03_06_zájmena Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679, příspěvková organizace Ročník: II. ročník praktické školy Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Předmět: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Téma: Zájmena Název autora: Mgr. Monika Nováková Vytvořeno dne: Říjen 2012 Anotace DUM určený k seznámení žáků se zájmeny Klíčová slova:

METODICKÝ POPIS Výklad – druhy zájmen Vyhledávání a určování zájmen ve větách Vyhledávání a určování zájmen Ukrytá zájmena - vyhledávání

ZÁJMENA Zájmena zastupují ve větách podstatná jména, přídavná jména nebo ukazují na osoby, zvířata a věci. Zájmena rozdělujeme na: Osobní –já, ty, on , ona, ono, my, vy, oni, ony, ono, se (zvratné) Ukazovací – ten, ta, to, tento, tato, toto, tenhle, onen, takový, týž, tentýž, sám Přivlastňovací – můj, tvůj, svůj, jeho, její, náš, váš, jejich

ZÁJMENA Tázací – Kdo?, Co?, Který?, Jaký?, Čí? Vztažná – Kdo, co, který, jaký, čí, jenž Neurčitá – někdo, něco, některý, nějaký, něčí, leckdo, leckterý, ledakdo, kdokoliv, kdosi, cosi, kterýsi, jakýsi, čísi, každý, všichni Záporná – nikdo, nic, nijaký, ničí, žádný

CVIČENÍ č.1 VYHLEDEJ VE VĚTÁCH ZÁJMENA, PODRTHNI JE A URČI: Moje sestra hraje na klavír. Tento film je napínavý. My pojedeme na výlet. Náš pes hlasitě štěká. Tvůj pokoj je velmi pěkný. Někdo přišel pozdě.

CVIČENÍ č.2 ZÁJMENA SE POMÍCHALA S PODSTATNÝMI JMÉNY, ZÁJMENA VYBER A ZAŘAĎ, KAM PATŘÍ: Ty osobní Kniha ukazovací Já přivlastňovací Dům tázací Oni Jaký My Bouda Váš Svůj

CVIČENÍ č.3 NAJDI ZÁJMENA UKRYTÁ VE VĚTÁCH A PODTRHNI JE: My jezdíme rádi na výlety. Někdo vyhrál závod. Kdo to pořád klepe? Jaké bylo kino? Kreslíme náš dům. Tu cestu dobře znám.

ZÁJMENA SE POMÍCHALA S JINÝMI SLOVNÍMI DRUHY. Dovedeš je najít? údolí ničí jaký ta ZÁJMENA noviny oni kaše hodná já

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Nováková POUŽITÉ ZDROJE