Obsah a fakta aneb kde najít pravdu?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pro 5. ročník INTERNET. Program v počítači. Prohlížíme si v něm internetové stránky. Prohlížeč / Vyhledávač.
Advertisements

Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_14_02_invalid ní důchod Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Marie Havránková Název prezentace (DUMu): Prostě sdělovací styl – styl běžné každodenní komunikace Název sady:Funkční.
Období vzniku: duben _inovace_FG.9.48 Autor : Vladimír TesaříkČlověk a svět práce, finanční gramotnost, nové auto.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Kateřina Palečková NÁZEV: VY_32_INOVACE_5C_01 TÉMA: ČESKÝ JAZYK.
1 Standardy kvality ve službách sociální prevence Mgr. Petr Hanuš
Přecházíme na WordPress Hynek Beran Správa ICT město Hořice
Běžecké lyžování. Běh na lyžích je sportovní závodní lyžařská disciplína, ve které je cílem zdolat danou trať na lyžích v co nejkratším čase. První závody.
Svržení atomových bomb na japonská města v srpnu 1945 Druhá světová válka Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF.
Jméno autora: Mgr. Veronika Macků Škola: ZŠ a MŠ Náklo Datum vytvoření (období): duben 2013 Ročník: 6.,7. Tematická oblast: Skladba a tvarosloví pro 2.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Proč je dobré požádat o prostředky ze šablon. Je to jednoduché Není to souboj o peníze – vyjdou na každou školu Žádost o podporu i zprávy o realizaci.
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 Vývoj a koncepce nového univerzitního webu Ondřej Kudlík
Číslo projektu: CZ01-KA Rotenburg (wümme) Barbora Černoušková – Číslo projektu: CZ01-KA
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Zážitek klíčová součást výuky
Domácí porody z pohledu neonatoga
Notopis – rytmické hodnoty not
Přívlastek PK P! vše, co rozvíjí podstatné jméno je přívlastek
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_04_20_první pomoc.
Čím chci být, až vyrostu Patrik Plaček.
Radek Straka Odborné Učiliště Holešov
Doporučený vzor individuální prezentace
Židům 3:12-14 Hleďte, bratři, aby snad v někom z vás nebylo zlé a nevěrné srdce, takže by odpadl od živého Boha, a proto se navzájem napomínejte každý.
Seminární práce ČESKO – SLOVENSKÁ MIGRACE PO ROZDĚLENÍ ČESKOSLOVENSKA
Lomené algebraické výrazy
Dělení mnohočlenů mnohočlenem
Občanské soudní řízení I.
should x be supposed to should x be supposed to
ČÍSLOVKY Mgr. Michal Oblouk.
Základy ekonomie TNH 1 – 1. seminář
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_03
Informatika webový prohlížeč ISŠ Semily Zpracoval: Vít Rutkovský
Přehled pro vytvoření šablony
Proxy server a Firewall
Ověř si své znalosti z živočišné říše!
Mgr.Martina Dundová VY_32_INOVACE_4C_16_Přírodověda Kostra a svaly
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Plošné testování v 5. a 9. ročníku:
  Autor: Mgr. Pavla Jeníková Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Zásady kompozice stránky a dokumentu
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Informatika textový editor - WORD
Interference na tenké vrstvě
Paragrafované znění I 8. listopadu 2017 doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D.
Tomáš Janota Kardio JIP (Koronární jednotka)
Lomené algebraické výrazy
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Podpora začínajících učitelů Klíče k úspěchu začínajícího učitele
Název projektu | Název společnosti | Jméno prezentujícího
JAZYK A ŘEČ Poznávací schopnosti – ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ, UČENÍ
Obědy ve Školní jídelně 5.A 2016/2017
Vy_32_INOVACE_66_Číslovky
PŘIHLAŠOVACÍ SYSTÉM CK KRISTOF
Praktické aspekty příprav českého předsednictví 2009
Občanské soudní řízení I.
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám
Občanské soudní řízení I.
34.1 Obecná pravidla pro mocniny s přirozeným mocnitelem
TRABANT SRAZ VŘEŠŤOV 2016.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
SLOH ‒ úvaha.
Lineární rovnice Druhy řešení.
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390
“Umět zareagovat”.
Výroční zpráva KARIM 1. LF UK a VFN v Praze 2015.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Transkript prezentace:

Obsah a fakta aneb kde najít pravdu? MUDr. Barbara Nižnanská ZDrSEM – první pomoc zážitkem, z.s.

Tagliatelle Fusilli

Lektor první pomoci Poctivý v přípravě Pokorný Přizná se Se učit, se učit a na to třetí si teď nemůžu vzpomenout. Pokorný Ví, že neví Přizná se Já to vim, já to vim! Akorát jsem to teď zapoměl.

Existuje jediná pravda? Neustále se vyvíjející doporučení Nutnost zjednodušování

In Google veritas ? Guidelines! ERC Guidelines https://cprguidelines.eu/ First aid guidelines International Red Cross http://www.ifrc.org/PageFiles/53459/IFRC%20- International%20first%20aid%20and%20resuscitation%20guide line%202011.pdf First aid guidelines AHA https://eccguidelines.heart.org/index.php/circulation/aha-red- cross-first-aid-guidelines/part-15-first-aid/

Česká resuscitační rada Stránky MUDr. Ondřeje Fraňka A PRO FAJNŠMEJKRY www.resuscitace.cz Stránky MUDr. Ondřeje Fraňka www.zachrannasluzba.cz A PRO FAJNŠMEJKRY https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/