Základní škola Čelákovice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektu: Učení pro život
Advertisements

Lomený výraz – podmínky, kdy je lomený výraz roven nule
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Lomené výrazy – krácení lomených výrazů
Lomené výrazy – násobení a dělení
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Vzájemná poloha dvou kružnic
VY_32_INOVACE_M.5.20-Zlomky-prezentace
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s funkčními styly. V pracovním listu pak žák se pokusí rozdělit texty podle jednotlivých stylů. Vzdělávací oblast: Český.
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
DĚLENÍ CELKU ZLOMEK.
Zlomky Matematika VY_32_INOVACE_100 – 5.sada, M Anotace
Lomený výraz – definice, vlastnosti
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registra č ní č íslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_65.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí o zlomcích. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují znalosti o zlomcích.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
ZLOMKY - ÚVOD.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.02 Číselné výrazy
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Anotace:Prezentace seznamuje s významnými autory 20. století a jejich tvorbou. Řeší drobné úkoly. Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura Autor: PaedDr.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český
2.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Druhy čar VY_32_INOVACE_382, 20.sada, M2 Matematika ANOTACE
Česká republika: obyvatelstvo a sídla
autor: Vlasta Lindovská matematika – pamětné odčítání
Česká republika: hospodářství, zemědělství
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Anotace: Česká republika: vodstvo a ochrana životního prostředí Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup:
Česká republika: vodstvo
Autor výukového materiálu:
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
10.
Obvod a obsah trojúhelníku Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_069_Obvod a obsah trojúhelníku.
Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_027_Složené zlomky.
Druhá mocnina a odmocnina VY_32_INOVACE_077_Druhá mocnina a odmocnina.
Základní škola Čelákovice
Základní škola Čelákovice
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Úlohy na výpočet obvodu a obsahu obdélníku a čtverce
Základní škola Čelákovice
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Základní škola Čelákovice
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Písemné násobení desetinných čísel
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
SLOŽENÝ ZLOMEK.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Základní škola Čelákovice
Základní škola Čelákovice
Dělení desetinného čísla desetinným číslem
Základní škola Čelákovice
Základní škola Čelákovice
Částicové složení látek
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
NÁZEV ŠKOLY : ZŠ KOLÍN V. , MNICHOVICKÁ 62 AUTOR : Mgr
Základní škola Čelákovice
Desetinná čísla a zlomky
Slovní úlohy I. – o pohybu a řešené soustavami rovnic - procvičování
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Základní škola Čelákovice
Transkript prezentace:

Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_064_Složené zlomky Složené zlomky Základní škola Čelákovice

Složené zlomky Autor: Ing. Janeček Jaroslav Vytvořeno: 10.11.2011 Stupeň a typ vzdělávání: II. Stupeň - základní Vzdělávací oblast: Inovace Vzdělávací obor: Matematika – 7. ročník Téma: Složené zlomky Anotace: Žák se seznámí s početním výkonem – práce se složenými zlomky. Druh učebního materiálu: prezentace + procvičování. Očekávaný výstup: Žák zvládne úpravy a početní výkony se složenými zlomky.

Složené zlomky  

Složené zlomky Čitatel a jmenovatel složeného zlomku musí být oddělen výraznou hlavní zlomkovou čarou. Píšeme ji delší a na úrovni znaků: =, +, - , · , : Nejjednodušší postup zjednodušení složeného zlomku je jeho převedení na dělení. Čitatele složeného zlomku dělíme jeho jmenovatelem.

Složené zlomky  

Procvičování  

Procvičování  

Použité zdroje Veškeré obrázky a texty jsou dílem autora prezentace.