VY_32_INOVACE_29_Lidské smysly Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/21.1674 Autor: Mgr. Žaneta Fiebigerová
Anotace Pracovní materiál je věnován výuce o lidských smyslech (určen pro 1. - 3. ročník ZŠ) - lidské smysly a orgány vnímání - přiřazování orgánů k příslušným smyslům přiřazování vjemů k daným smyslům - vyhledávání názvů smyslů ve větách
LIDSKÉ SMYSLY
SLUCH ucho ZRAK oko ČICH nos HMAT ruka CHUŤ jazyk
Najdi správnou cestu od názvu smyslu a orgánu k obrázku orgánu, kterým tento smysl vnímáme: ZRAK oko ČICH nos SLUCH ucho HMAT ruka CHUŤ jazyk
Spoj obrázky orgánů se slovy podle toho, kterou částí těla vnímáme to, co každé slovo popisuje: hlučný tmavé drsný tichá vv páchnoucí kyselý červený vonící vv sladká hladká
Ve větách jsou ukryty názvy smyslů. Pro plnění úkolů na této stránce je nutné vypnout funkci prezentace. Ve větách jsou ukryty názvy smyslů. Označ je a přiřaď k větě obrázek správného orgánu: Přijela k nám teta z rakouského městečka. Králík spásl u chaty všechnu trávu. Dnes je venku teplo či chladno? Na jazyku máme chuťové pohárky. Karel Hloh matematiku nemá moc rád.
POCHVALA! A teď se všichni pochválíme, dnes se nám opravdu dařilo perfektně!!! POCHVALA!
Použité citace a obrázky: Obr. Lidské smysly – [cit. 2012-01-18]. < http://ideas4servants.blogspot.com/2011/07/blog-post_08.html >. Ostatní obrázky byly použity z Klipartu.