VY_32_INOVACE_29_Lidské smysly

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Téma: Soustava řídící, smysly Předmět: Člověk a jeho svět Ročník: 5 Autor: Mgr. Iveta Mazgalová ZŠ TGM Hodkovice n. M. Klíčová slova: nerv, mícha,
 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
SMYSLOVÉ ORGÁNY 3. ročník
Nervová soustava Zrak Počet hodin:1 5. ročník.
VY_52_INOVACE_PŘ Lidské tělo,test Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Mgr. Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad
Název školy:Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:Mgr. Dagmar Sachsová Název:VY_32_INOVACE_170 _NAŠE_TĚLO Téma:Vnitřní orgány Číslo projektu:
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Jak poznávám a vnímám Pavel Šuranský.
VY_III/2_INOVACE_111_Smyslová ústrojí
Lidské tělo - SMYSLY Prvouka 3.ročník. Lidské tělo - SMYSLY Prvouka 3.ročník.
Lidské tělo 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková
SMYSLOVÁ SOUSTAVA Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Autor výukového materiálu: Denisa Dosoudilová Datum vytvoření výukového materiálu: květen 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII. Vzdělávací.
Smysly člověka (všeobecně) Pří_234_Savci_Smysly člověka (všeobecně) Autor: Mgr. Martina Vaculová Škola: Základní a Mateřská škola Kašava, okres Zlín, příspěvková.
Smyslové ústrojí 5. ročník
Smysly člověka (všeobecně)
Smyslové vnímání 1.část Filip Bordovský.
Smyslová ústrojí člověka
Elektronická učebnice - I
SMYSLOVÉ VNÍMÁNÍ.
Vy_32_Inovace_57_Slovní zásoba k počítači Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Martina Katzerová.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Smyslová soustava Pětilístek oko
VY_32_INOVACE_24_Listnaté stromy Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Žaneta Fiebigerová.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Společnost Autor: Mgr. Romana Martináková CO MÁME SPOLEČNÉHO???
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Škývarová. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
VY_32_INOVACE_36_Domácí zvířata Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Žaneta Fiebigerová.
NAŠE SMYSLY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
VY_32_INOVACE_30_Česká republika – státní symboly Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Žaneta Fiebigerová.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_INOVACE_223_SMYSLY Téma: SMYSLY Číslo projektu:
Lidské tělo.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY_32_INOVACE_37_Na nákupech
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Název školy: Autor: Mgr. Jiří Hajn Název DUM:
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2012
VY_32_INOVACE_57_Jednotky hmotnosti
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_18_lidské tělo
ČICH, CHUŤ, HMAT smysly.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
VY_32_INOVACE_50_Násobení a dělení deseti
čichový, chuťový a hmatový
Prezentace – výklad učiva
Psychické procesy - vnímání
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_34_ČLOVĚK - ČÁSTI TĚLA
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_05_18_CHUŤ
Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
NAŠE SMYSLY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
LIDSKÝ ORGANISMUS SMYSLY A NERVY.
Smyslové orgány.
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_NAŠE TĚLO
Název: VY_52_INOVACE_PR_17 Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
VY_32_INOVACE_42_Násobení a dělení dvěma
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
Věcné učení VY_32_INOVACE_10_11_smysly člověka (chuť)
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Lidské smysly.
Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390
LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_5A_09 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
SMYSLOVÁ SOUSTAVA DENISA POSKOČILOVÁ 8.C. SMYSLI ZRAK – SVĚTLO SLUCH –ZVUKY ČICH – PACHY CHUŤ – JÍDLO HMAT – CO CÍTÍME KDYŽ SI NA TO SÁHNEME.
Smysly Autor: Mgr. Iva Hirschová VY_32_INOVACE_18_Zrak,sluch
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_29_Lidské smysly Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/21.1674 Autor: Mgr. Žaneta Fiebigerová

Anotace Pracovní materiál je věnován výuce o lidských smyslech (určen pro 1. - 3. ročník ZŠ) - lidské smysly a orgány vnímání - přiřazování orgánů k příslušným smyslům přiřazování vjemů k daným smyslům - vyhledávání názvů smyslů ve větách

LIDSKÉ SMYSLY

SLUCH ucho ZRAK oko ČICH nos HMAT ruka CHUŤ jazyk

Najdi správnou cestu od názvu smyslu a orgánu k obrázku orgánu, kterým tento smysl vnímáme: ZRAK oko ČICH nos SLUCH ucho HMAT ruka CHUŤ jazyk

Spoj obrázky orgánů se slovy podle toho, kterou částí těla vnímáme to, co každé slovo popisuje: hlučný tmavé drsný tichá vv páchnoucí kyselý červený vonící vv sladká hladká

Ve větách jsou ukryty názvy smyslů. Pro plnění úkolů na této stránce je nutné vypnout funkci prezentace. Ve větách jsou ukryty názvy smyslů. Označ je a přiřaď k větě obrázek správného orgánu: Přijela k nám teta z rakouského městečka. Králík spásl u chaty všechnu trávu. Dnes je venku teplo či chladno? Na jazyku máme chuťové pohárky. Karel Hloh matematiku nemá moc rád.

POCHVALA! A teď se všichni pochválíme, dnes se nám opravdu dařilo perfektně!!! POCHVALA!

Použité citace a obrázky: Obr. Lidské smysly – [cit. 2012-01-18]. < http://ideas4servants.blogspot.com/2011/07/blog-post_08.html >. Ostatní obrázky byly použity z Klipartu.