Nezmar a ploštěnka – pracovní list.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
A-Z kvíz. genetických pojmů EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: AZ kvíz – bezobratlí rybníka II Číslo vzdělávacího materiálu: ICT.
Advertisements

Znáš všechny odpovědi?. 1. OTÁZKA Co nám zajišťuje pohyb celého těla?
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Vlastimil Kopečný VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_32_Přírodopis_12_Ryby,
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor:Mgr. Jiří Hajn Název DUM:VY_32_Inovace_ – Trávicí soustava III. (játra a střeva) Název sady:Přírodopis.
KMEN: ŽAHAVCI (CNIDARIA) Biologie, 3. ročník, Zoologie.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Dümlerová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Blanka Hipčová NÁZEV: VY_52_INOVACE_02_CH+PŘ_10.
MOŘŠTÍ ŽAHAVCI (po výkladu si zapiš do sešitu) koráli vyskytují se v teplých mořích žijí v koloniích jedinci - polypi podobní nezmarovi živí se planktonem,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu VY_32_INOVACE_bio_zoo02 Označení materiálu zoo02_houby_Porifera Název školy Gymnázium Kladno Autor.
Inf Vizualizace dat a tvorba grafů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Andrea Brogowská Název prezentace (DUMu): Biologie člověka Tematická oblast: Biologie člověka (1. ročník Krajinář)
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace Pražská 2817, Mělník tel.: EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický.
ŽAHAVCI CHARAKTERISTIKA -vodní živočichové -žijí převážně v mořích -žahavé bunky SLADKOVODNÍ: NEZMAR HNĚDÝ.
Ploštěnci – Plathelminthes 1
Žahavci Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Šárka Svobodová Název materiálu:
Jednobuněční živočichové
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
než začnete prohlížet prezentaci ...
Nepohlavní rozmnožování mnohobuněčných
PŘÍRODOPIS 8. ROČNÍK VY_52_INOVACE_04_01_ žlázy s vnitřní sekrecí.
Výukový materiál VY_52_INOVACE_31_ opakování: list
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Ploštěnci 16. února 2014 VY_52_INOVACE_210208
Bez vody není život AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Výstup: VY_52_INOVACE_PŘ.7.01
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
Po čem šlapeme AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Buňka základní stavební a funkční jednotka organismů funkce buňky:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: 469 661 719, emaiI:
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Čím se živí probraní bezobratlí živočichové?
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_102_Prvoci
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lumír.
MĚKKÝŠI 15. října 2013 VY_52_INOVACE_210213
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
VY_32_INOVACE_07_PR_KOŽNÍ SOUSTAVA
Žahavci Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
SPOLEČNÉ ZNAKY živočichů (výklad)
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Logické hry s názvy rostlin a určování rostlin podle obrázku.
OSTNOKOŽCI 16. února 2014 VY_52_INOVACE_210231
NEURONY, REFLEXY VY_32_INOVACE_17_23.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
HMYZ STAVBA TĚLA.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
AUTOR: Mgr. Gabriela Budínská NÁZEV: VY_32_INOVACE_7B_05
ZŠ Brána Nová Paka Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
DIDAKTICKÁ HRA PRO 6. ROČNÍK
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
Živá příroda – vývoj Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Ústrojí hmatu Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
NÁZEV ŠKOLY : ZŠ a MŠ Blatnice pod Sv. Ant.
Obojživelníci. AUTOR: Eliška Jurčicová
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha-východ
Kapradiny-pracovní list
Název školy Autor: Název: Téma: Číslo projektu: ZŠ a MŠ Březno
Rozmnožování organismů
Kondiční cvičení v tělocvičně Překážková dráha
VY_52_INOVACE_57_Vodní mnohobuněčné organizmy- učební text
11 Kód materiálu: VY_32_INOVACE_15_KROUZKOVCI Název materiálu:
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Autor: Mgr. Libor Hrbek Název : VY_32_INOVACE_8A13Z6-8_ Dánsko
Transkript prezentace:

Nezmar a ploštěnka – pracovní list. NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Eliška Jurčicová NÁZEV: VY_52_INOVACE_31_ROSTLINY A ŽIVOČICHOVÉ KOLEM NÁS. TÉMA: RYBNÍK A JEHO OKOLÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.0816 Nezmar a ploštěnka – pracovní list.

Datum vytvoření projektu 2012 Ročník 6. Popis prezentace Z dřívějších poznatků a s pomocí učebnice a další literatury vyplní žáci pracovní list na téma nezmar a ploštěnka.

Nezmar hnědý. Odpověz na otázky. dvě Kolik vrstev buněk tvoří tělo nezmara?............................... Jaký význam má vnější vrstva buněk?................................. ………………………………………………………………Jaký význam má vnitřní vrstva buněk?................................ Kde se potrava nezmara tráví?............................................. Kolik tělních otvorů má nezmar a k čemu slouží?............... …………………………………………………………….. Jak nezmar přijímá kyslík?................................................... Jak se říká nervové soustavě nezmara?............................... Jak se nezmar rozmnožuje nepohlavně?............................... Do které systematické skupiny nezmara řadíme?................. Čím se nezmar přichytává k podkladu?............................... jsou v ní uloženy žahavé buňky tráví potravu v láčce jeden k přijímání potravy a odstraňování nepotřebných zbytků celým povrchem těla rozptýlená pučením žahavci nožním terčem

Oprav text tak, aby byl správný. Nezmar je mořský živočich. Schopnost obnovovat ztracené části těla se nazývá degenerace. Tělo nezmara je složeno ze tří vrstev buněk. Nervová soustava nezmara se nazývá žebříčkovitá. sladkovodní regenerace. dvou rozptýlená.

Ploštěnka mléčná. Odpověz na otázky. uprostřed těla Kde začíná trávicí soustava ploštěnky?.................................. ………………………………………………………………. Jak se nazývá typ nervové soustavy ploštěnky?..................... Můžeme u ploštěnky rozlišit přední a zadní část těla?.......... Jak dýchá ploštěnka?.............................................................. Má ploštěnka vylučovací soustavu?....................................... Jak se nazývá schopnost ploštěnky obnovovat chybějící části těla?................................................................................ Má ploštěnka smyslové buňky?............................................. Kde ploštěnka tráví přijatou potravu?................................... Jak se nazývá živočich, který má samčí i samičí pohlavní buňky?..................................................................................... Může se ploštěnka volně pohybovat?..................................... na spodní straně provazcovitá ano celým povrchem těla ano regenerace ano ve střevě obojetník ano

Použité zdroje: http://www.infovek.sk/predmety/biologia/testy/prhlivce.php Robert Vlk, Soňa Kubešová, PŘÍRODOPIS, Bezobratlí živočichové, učebnice, 2. díl, nakladatelství Nová škola 2007 RNDr. Danuše Kvasničková, CSc., Ekologický přírodopis, pracovní sešit pro 7. ročník základní školy, nakladatelství Fortuna,1999 Ekologický přírodopis 7, 2. část pro 7. ročník základní školy a nižší ročníky víceletých gymnázií, Danuše Kvasničková, Jan Jeník, Pavel Pecina, Jiří Froněk, Jiří Cais, nakladatelství Fortuna, Praha 1997