Výchova přirozeného zdravi

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Co to je ???????? Co to je ? Opice Australopitek Homo habilis
Advertisements

Quelle couleur est-ce? Doplň.
Le lexique de Facebook Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských.
Grammaire – être Complète.
Expressions avec le verbe ÊTRE Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj.
Les fautes des Tchèques en français Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj.
Recepční v hotelu Podpora méně frekventovaných jazyků SŠ – Francouzský jazyk.
Marta Bříštělová. PP rendre un rendez-vous. LL e médecin peut examiner le malade. prescrire des médicaments. faire une ordonnance. LL e médicament,
Liste de règles Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Expressions familières Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských.
Expressions avec le verbe AVOIR Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj.
Logement - révision Francouzština Autor: Mgr. Dagmar Mynářová
Ester Maternová. L´article définiLELALES L´article indéfiniUNUNEDES L´article contractéDUDE LADES AUA LAAUX.
Sur la route Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Qui / Que Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Poser une question Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Article partitif Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Fj_4_188_comparer Marta Bříštělová. AdjectifBON, BONNE La cuisine de ma maman est ……………. Mes filles ne sont pas très ……………………. cuisinières. Ton copin.
Publicité Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Interdictions Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Les adjectifs démonstratifs II (le pluriel). La révision (le singulier) Traduisez Máme rádi tento film. Moji rodiče bydlí v tomto bytě. Petr si chce koupit.
Enigmes Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí pro.
Subjonctif_2 Fj_4_178_subjonctif2. 2 Comment créer le subjonctif au pluriel On conjugue le verbe au présent Nous parl ons On ajoute ces terminaisons –
Inscriptions Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Panneaux Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Tri des déchets Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Réalisation: Lenka Manová
Magasins Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Subjonctif présent Francouzština Autor: Mgr. Dagmar Mynářová
Tout et autres indéfinis. Tout 1)pronom (samostatné užití) 2)adjectif (spolu s podstatným jménem) 3)adverbe („úplně“)
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je vais chez le médecin Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy J´ai besoin de la technologie Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Les symboles de la France Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Slánská Kalhousová Název.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ On se salue, on se présente Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
FRANCOUZSKÝ JAZYK - REZERVACE HOTELOVÉHO POKOJE Název školyStřední škola hotelová a služeb Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Mgr. Ivana.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je fais la cuisine, je vais au resto Autor: Mgr.
Alimentation en France et en République tchèque Le dîner – les cafés – produits laitiers.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je suis en route Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je m´habille à la mode Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
F RANCOUZSKÁ MÉDIA – TELEVIZE, ROZHLAS LES MÉDIAS FRAN Ç AIS – LA TÉLÉVISION, LA RADIO Mgr. Jiřina Boušková.
Projet Nancy-Brno Alimentation, restauration, hôtellerie Jak se jí ve Francii, jak se jí u nás.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je suis au travail Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
P ROJET COMMUN SUR L ’ ALIMENTATION EN R ÉPUBLIQUE T CHÈQUE ET EN F RANCE ( – )
PROJET NANCY – BRNO 2011 Le déjeuner, la cantine, la viande et la charcuterie.
Cinéma – konverzace, diskuze Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu VY_32_INOVACE_mix2_scj0 2 Označení materiálu scj0 2 _ cinema _konverzace.pptx.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je tiens le dialogue Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
… proč mi moji přátelé stále posílají vtipy, prezentace, zajímavosti, ale bez připsání nějakého slova ??? Tak tady je odpověď. … proč mi moji přátelé.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí DATUM: prosinec 2011 AUTOR: Veronika Jakubcová NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_Orientace v čase TÉMA.
Téma: Les boissons VY_32_INOVACE_292.
PRENDRE LE TRAIN Tematická oblast Život ve Francii Datum vytvoření
Období života člověka. Období života člověka Etapy lidského života Člověk se během života mění – roste do výšky, tloustne, učí se chodit a mluvit,
Téma: À la table VY_32_INOVACE_297.
pravodaj Z Obce Troubky - Zdislavice Vážení spoluobčané,
Dýňování aneb Čechova strašidelná stodola
Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Hustota-výpočet objemu
EXERCICES LEXICAUX 1C.
Výchova přirozeného zdravi
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Vtip, který Ti přinese štěstí!
Les Incas Les fils du Soleil Dlouho po Babylonu Velké Čínské zdi
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Štěpánka Satoriová Název materiálu:
Klikni myší pro další obrázky... (Tvůj vlastní život to ocení)
Vtip, který Ti přinese štěstí!
Hustota-výpočet objemu
Dělitelnost přirozených čísel
Transkript prezentace:

Výchova přirozeného zdravi

Výchova přirozeného zdravi Dobrý den, děti. Použijte vaši bílou tabulku a odpovězte. Pokud budete souhlasit, namalujte smajlíka. Pokud ne, namalujte nesouhlas. « Lepší », « dobré », « ano » nebo « stejné » = « Horší », « špatné », « ne » nebo « jiné » = Bonjour les enfants. Vous allez utiliser votre ardoise blanche pour me répondre. Quand vous serez d’accord vous dessinerez un sourire. Quand vous ne serez pas d’accord, vous dessinerez une grimace. Parfois vous pourrez aussi répondre aux questions en écrivant sur votre ardoise.

Kdo ví jak funguje naše trávení ? Zvedne ruku. https://www.youtube.com/watch?v=F3xecw2SW24 Qui connaît le principe de la digestion ? Lève la main si tu le connais.

Combien de temps faut-il pour totalement digérer ? Kolik je potřeba času, abychom to co sníme, úplně ztrávili ? Combien de temps faut-il pour totalement digérer ?

Dobře se podívej na modrý kruh. Může náš žaludek v této pozici dobře trávit ? ANO nebo NE Regarde bien dans le cercle bleu. Est-ce que notre ventre peut bien digérer dans cette position ?

Comment est-il mieux de s’asseoir pour bien digérer ? Jak je dobré, abychom seděli po jídle? Takto ? Nebo takto ? nebo nebo Comment est-il mieux de s’asseoir pour bien digérer ?

Et toi, comment penses-tu à t’asseoir pour bien digérer ? A ty ? Jak si sedneš po jídle, abys mohl dobře trávit ? Takto ? Nebo takto ? nebo nebo Et toi, comment penses-tu à t’asseoir pour bien digérer ?

Kdo ví, jak dýcháme ? Zvedne ruku. https://www.youtube.com/watch?v=9JqFWUjxI1Q commencer à 1’09 Qui connaît le principe de la respiration ? Lève la main si tu le connais.

Můžeme v této pozici dobře dýchat ? Dobře se podívej. Můžeme v této pozici dobře dýchat ? ANO nebo NE Regarde bien cette image. Est-ce que nous pouvons bien respirer dans cette position ?

Comment est-il mieux de s’asseoir pour bien respirer ? Jaká pozice je lepší proto, abychom dobře dýchali ? Takto ? Nebo takto ? ANO nebo NE ANO nebo NE Comment est-il mieux de s’asseoir pour bien respirer ?

Et toi, comment t’asseois-tu pour bien respirer ? A ty ? Jak si sedneš, abys mohl dobře dýchat ? Takto ? Nebo takto ? ANO nebo NE ANO nebo NE Et toi, comment t’asseois-tu pour bien respirer ?

Test : Jak chodí kachny. PŘEDVEĎ Test : Jak chodí kachny ? PŘEDVEĎ. Montrez les fesses d'un canard quand il marche.

Maintenant asseyons-nous. Test : A teď se posadíme. Maintenant asseyons-nous. 1 2 3 4 5 6 7

Nakreslete správnou pozici, když sedíte Nakreslete správnou pozici, když sedíte. Dessinez la bonne position quand vous êtes assis.

Která z těchto pozic může lépe trávit a dýchat ? ANO nebo NE ANO nebo NE Est-ce que ces personnes peuvent digérer facilement et bien respirer ?

Proto, abys dobře rostl, abys byl zdravý, aby ses mohl dobře učit ve škole, abys mohl mít nejlepší výsledky ! Souhlasíš ? ANO nebo NE Pour bien grandir, pour être en bonne santé, pour apprendre plus facilement à l’école, pour avoir de meilleurs résultats. Pense à ta position assise ! D’accord ?

Výchova přirozeného zdravi Nezapomeň !!! Výchova přirozeného zdravi DÍKY !!!