Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída. OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Vytvořila: Mgr. Miloslava Tremlová
Prvouka 3. ročník Gabriela Mikulková 2012
PTÁCI Prvouka 3. ročník Gabriela Mikulková 2012.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ŽIVOČICHOVÉ.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Životní projevy rostlinné buňky Mgr. Helena Roubalová
ŽIVOČICHOVÉ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ŽIVOČICHOVÉ – znaky života
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Miloslava Junková Název materiálu:Projevy.
ZNAKY ŽIVOTA ROSTLIN.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_PŘ.4.02-domácí zvířata-PREZENTACE
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Štěpánková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Živá příroda.
Základní skupiny organismů
Živočichové Dělení.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Jak živočichové rostou a vyvíjejí se- kočka domácí
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_294_ŽIVÁ_PŘÍRODA_ŽIVOČICHO.
Zpracovala Jitka Ciprová
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
VY_32_INOVACE_09 Člověk a jeho svět Živočichové 3.ročník.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ ŽIVOČICHOVÉ Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Rostliny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
ŽIVÁ PŘÍRODA - ROSTLINY PRVOUKA PRO 3.ROČNÍK Člověk a příroda Vyvození nového učiva Mgr.Jana Flesarová ZŠ Záhumení Rožnov pod Radhoštěm Datum vytvoření:
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_12_INOVACE_016_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Společné znaky rostlin.
ROSTLINY.
Živočichové – stavba těla, potravní vazby a druhy
Rostliny.
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Rostliny Společné znaky rostlin: Vyživují se. Dýchají a vylučují.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník)
Živočichové Společné znaky: Přijímají vodu a potravu, vylučují.
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
ROSTLINY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
ČLOVĚK LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_II-C-06.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_07_PŘV_DÝCHÁNÍ ROSTLIN
ŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením živé přírody.
Člověk je součástí přírody
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
SPOLEČNÉ ZNAKY živočichů (výklad)
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_34_ČLOVĚK - ČÁSTI TĚLA
VY_52_INOVACE_21_ Vlastnosti rostlin
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_52_INOVACE_27_ Vlastnosti živočichů
projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Živá příroda.
Dýchání všechny organismy dýchají stejně (ve dne i v noci)
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
Živočichové.
SMYSLOVÁ SOUSTAVA DENISA POSKOČILOVÁ 8.C. SMYSLI ZRAK – SVĚTLO SLUCH –ZVUKY ČICH – PACHY CHUŤ – JÍDLO HMAT – CO CÍTÍME KDYŽ SI NA TO SÁHNEME.
Živé organismy.
Materiál je určen pro výklad učiva prvouky ve 3. ročníku
Shody a rozdíly Vennův diagram
ŽIVOČICHOVÉ Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.1689 Název: VY_32_INOVACE_021_ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Šablona: III/2 Název školy: Základní škola Panenský Týnec 439 05 Panenský Týnec 166 Téma: Vlastnosti živočichů Ročník: 4. Autor: Petra Brethová Datum: 19. 11. 2012

Klíčová slova: Vlastnosti živočichů Anotace: Vlastnosti živočichů, jejich společné znaky s člověkem.

Vlastnosti živočichů Všichni živočichové včetně člověka mají společné určité znaky:

1. Přijímají vodu a potravu

2. Z těla vylučují různé látky Vodu Nestrávené zbytky potravy Oxid uhličitý

3. Dýchají Vdechují vzduch a spotřebovávají z něj kyslík Vydechují vzduch obohacený o oxid uhličitý

4. Reagují na změny v přírodě

5. Pohybují se z místa na místo

6. Pomocí smyslů přijímají informace o svém okolí Smysly: - zrak - čich - hmat - sluch - chuť

7. Rostou a vyvíjejí se v dospělého jedince

8. Rozmnožují se Samice některých živočichů rodí živá mláďata Jiná samice snáší vejce, ze kterých se pak mláďata líhnou

Zdroje: HTPP://OFFICE.MICROSOFT.COM