Porozumění jednoduchému textu 2

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
JAK MLUVÍ ZVÍŘATA II. Bc. Jana Vaňkátová
Advertisements

JAK MLUVÍ ZVÍŘATA Bc. Jana Vaňkátová
VY_32_INOVACE_07_Čtení slabik S, V, T (SADA ČÍSLO 1)
VY_32_INOVACE_08_Čtení slabik J,P (SADA ČÍSLO 1)
Vy_32_INOVACE_Čj.1.04-Čtení písmen a slov-prezentace název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník - Jazyk a jazyková.
VYVOZENÍ SLABIK s PÍSMENEM a HLÁSKOU m, M
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Hraní s písmeny a se slovy VY_32_INOVACE_03 Sada 3 Základní.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
VY_32_INOVACE_06_Čtení slabik (SADA ČÍSLO 1)
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník - Jazyk a jazyková komunikace - Český jazyk a literatura - Čtení.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Práce s mřížkami VY_32_INOVACE_02 Sada 3 Základní škola T.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
. název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1.ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Český jazyk a literatura – Čtení.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Jazyk český – 1. ročník Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_05_19.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Věty oznamovací VY_32_INOVACE_01 Sada 22 Základní škola T.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo
Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 6 až 7 let Metodické doporučení: některé snímky lze žákům vytisknout Ověřeno.
ZELENINA - OPAKOVÁNÍ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Kosodélník 1. Základní škola a Mateřská škola Knínice u Boskovic, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ číslo DUMu: VY_32_INOVACE_37_M7_kosodelnik_1.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: PaedDr. Milena Cempírková Název DUM: VY_32_Inovace_ Rozpoznávání a čtení slabik z písmen L A M Téma: Český.
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
Procvičování písmen N, D
Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření říjen 2011 Ročník 1.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Štěpánka Vaňková Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_II.JZ_ČTENÍHŠ_HLÁSKA.
Autor: Mgr. Lenka Königová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Autor: Mgr. Lenka Königová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
Charakteristika výukového materiálu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2C_12
VY_32_INOVACE_06_Vyvození písmene L
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2012
Třetí vnitřní úhel trojúhelníku
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Autor: Mgr. Eva Procházková
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
Procvičovací list Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Procvičovací list Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2011
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
Porozumění jednoduchému textu 1
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
VY_32_INOVACE_02_Věta, z čeho je složena
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
PaedDr. Milena Cempírková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_14_II.JKGM_ALTERNATIVNÍ.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor:
(český jazyk pro 1. ročník)
Hláska Š VY_32_INOVACE_3B_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004
VY_32_INOVACE_20_Slabiky začínající písmeny M, L, P, S
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346,příspěvková org.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Transkript prezentace:

Porozumění jednoduchému textu 2 Základní škola a Mateřská škola Knínice u Boskovic, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/21.0768 číslo DUMu: VY_32_INOVACE_03_CJ1_Porozumeni_jednoduchemu_textu_2 Tématický celek: Český jazyk a literatura Autor: Mgr. Jindřiška Konečná

Anotace: Využití: Učivo: 5. 10. 2011 Materiál je určen k výuce čtení, především k opakování procvičených písmen a porozumění čtenému v 1. ročníku základní školy. Aby děti s tímto materiálem mohly pracovat, musí mít probrána písmena: a, e, i, o, u, y, m, l, p, s, t, j, k, v, n, d, b. Využití: Materiál byl primárně vytvořen pro použití na interaktivní tabuli. Žáci u tabule pracují dle zadaní v záhlaví snímku. Učivo: Přiřazování obrázků k počátečnímu písmenu, obohacování slovní zásoby. Psaní jednoduchých slov. Skládání slabik ve slova. Přepis písmen. Doplňování slov tak, aby dávala smysl. Řešení jednoduché tajenky s pomocí obrázků. 5. 10. 2011

Přiřaď obrázek k počátečnímu písmenu a namalujte ke každému písmenu další obrázek začínající také na toto písmeno: A E O U I

m _________________________ Přiřaď obrázek k počátečnímu písmenu a slovo napiš: m _________________________ t _________________________ k _________________________ l _________________________ v _________________________

Slož ze slabik tyto slova: mo lí se li no pa ma so

p __________ á____________ O________ ó_________ Vedle písmene tiskacího napiš písmeno psací: s ________ l _________ p __________ á____________ O________ ó_________ ů __________ A____________ Ú________ a__________ e__________ Á____________ Ó_________ é___________

MÁLO PES LEDY MASA MOJE LÍTÁ MÁMINO BANÁN MALÝ MIMINO DATEL DUDY Spoj slova tak, aby dávala smysl: MÁLO PES LEDY MASA MOJE LÍTÁ MÁMINO BANÁN MALÝ MIMINO DATEL DUDY PŮLÍ TAJÍ

Doplň dle obrázků a vyřešíš tajenku: m e o

Doplň dle obrázků a vyřešíš tajenku: s n t p

Použité zdroje: Citace: Nástroje sady Microsoft Office 2011: www.office.microsoft.com