Kolik zbyde? Když sníš půlku koláče? Když sníš čtvrtku koláče?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
13.1 Pedosféra Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Zeměpis Autor: Mgr. Lenka Hrdá Pedosféra.
Advertisements

Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 6 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Co je větší? 15 cm30 cm 100 m6000 mm 15 cm3 m.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 8 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. V čem se liší? Eva o hmotnosti 54 kg vyšplhala do výšky 4 metrů za 6.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 9 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Jaké znáš zdroje informací?
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 9 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Co všechno najdeme ve vesmíru? HVĚZDY GALAXIE SLUNCE PLANETY MLHOVINU.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Co sem nepatří?
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 7 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Najdi „černou ovci“ voda šampón benzín med led limonáda olej.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Kolik zbyde?
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 9 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. ? Co všechno může sloužit jako zdroj energie?
1. KŘÍŽOVKA Pohyb může být posuvný a ….. Veličina s jednotkou m³ 1
Lichoběžník Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika
Elektronická učebnice - II
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Co mají společného zlomky
Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY 58,326 …..zaokrouhli na desetiny
1. Popiš co vidíš a odhadni teplotu na obrázku?
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Společnost POZNÁVÁME RODINU
Desetinná čísla v geometrii - obvod geometrických útvarů
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Pojem zlomek a jeho zápis.
Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace
25.1 Druhy a vlastnosti rovnoběžníků II. OBSAH a OBVOD
ZÁJMENA KDO TATO JÁ NIC SE MŮJ NAŠE KTERÝ ŽÁDNÝ
Obsah geometrických útvarů
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 6 1. Co je nejmenší?
56.1 Goniometrické funkce a jejich vlastnosti I.
1. Čím se liší pohyby těchto těles?
1. Fyzik Fyzikální veličina se zn. m ….. má tvar, velikost, barvu
1. Křížovka Věci, která má tvar, rozměr, říkáme
(2a2 – b) . (-5a) 3a . (4a + 5) (2x + 3y) . (5x – 4y)
Podstatná jména jsou slova ohebná, skloňují se.
Konstrukce trojúhelníku : strana, úhel, těžnice
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7
Elektronická učebnice - II
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Světadíly a oceány
ZLOMKY I. – opakování pojmů a postupů při početních operacích
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Množiny bodů dané vlastnosti
ČAS Elektronické učební materiály – I. stupeň Společnost
FUNKCE – soustava souřadnic
Dalimilova kronika Jak se píše kronika? Fakta X mýty?
Násobení lomených výrazů
Zlomky Část celku VY_42_INOVACE_20_01.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Chemie 8
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 3
Konstrukce trojúhelníku : strana, výška, těžnice
FUNKCE – vlastnosti Co znamená rostoucí funkce?
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 8
Procenta - úvod Název : VY_32_inovace_01 Matematika – procenta úvod
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_02_Zlomky
11.1 Sčítání do 20 s přechodem přes desítku
Kde najdu informaci o teplotě tání a varu různých látek?
2.1 DESETINNÁ ČÍSLA Sčítáme 0,123 Odčítáme 11,9 12,04 - 8,69 3,2066
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
AUTOR: Mgr. Kateřina Prachařová NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_04_15_ZLOMKY
34.1 Obecná pravidla pro mocniny s přirozeným mocnitelem
27.1 Vlastnosti a konstrukce lichoběžníků I.
Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
20.1 Malá násobilka - násobení
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
5.1 Místo, kde žijeme – ČESKÁ REPUBLIKA
Pojem zlomek a jeho zápis.
Zlomky VY_32_Inovace_07KJ-1
Transkript prezentace:

Kolik zbyde? Když sníš půlku koláče? Když sníš čtvrtku koláče? Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7 Kolik zbyde? Když sníš půlku koláče? Když sníš čtvrtku koláče? Když sníš půlku z půlky koláče? Když sníš třetinu koláče? Autor: Mgr. Zuzana Vimrová

Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7 Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 2. Co o tématu znám Část celku můžeme vyjádřit pomocí zlomku. 1 2 1 4 1 3 Jedna polovina Jedna čtvrtina Jedna třetina

2 3 3. Jaké si řekneme nové termíny ČITATEL ZLOMKOVÁ ČÁRA JMENOVATEL Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7 Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 3. Jaké si řekneme nové termíny ČITATEL 2 3 ZLOMKOVÁ ČÁRA JMENOVATEL

4. Co si řekneme nového 2 5 ZLOMKOVÁ ČÁRA je naznačené dělení. ČITATEL Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7 4. Co si řekneme nového ZLOMKOVÁ ČÁRA je naznačené dělení. ČITATEL udává počet dílů, vybraných z celku. JMENOVATEL udává počet dílů, na které je celek rozdělen 2 5

Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7 5. Procvičení a příklady Vyjádři část z celku pomocí zlomku 1 4 4 9 16 7

Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7 6. Něco navíc Jestliže je čitatel roven jmenovateli, je zlomek roven jedné. Jestliže je čitatel menší než jmenoval, je zlomek menší než jedna. Jestliže je čitatel větší než jmenovatel, je zlomek větší než jedna. 6 6 2 4 4 3

2 3 7. CLIL FRACTION Numerator Is above a line Denominator Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7 Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 7. CLIL FRACTION Numerator Is above a line 2 3 Denominator Is below that line

8. Zpětná vazba - test Zakresli zlomky 8 3 7 5 5 5 4 6 8 4 3 2 Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7 8. Zpětná vazba - test Zakresli zlomky 8 3 7 5 5 5 4 6 8 4 3 2 Porovnej dané zlomky s číslem 1

Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7 Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 9. Použité zdroje http://office.microsoft.com/cs-cz/images/?CTT=6&ver=14&app=powerpnt.exe