Sčítání do 100 (s přechodem přes základ)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Doudleby Autor : Mgr. Jana Blažková Téma : Násobilka v oboru do 100 Název : VY_32_INOVACE_20_DĚLENÍ 6-9 Číslo.
Advertisements

Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr. Radmila Uzlíková Název : VY_42_INOVACE_13_NAROZENINY.
Autor: Mgr. Radek Martinák Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY (dělení) Přiřaď početní úlohy k početním.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika Autor: Mgr. Martina Durinová DĚLENÍ.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_04 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Malé početní hrátky 1. Matematika pro učební stavební obory 1. Autor : RNDr. Zdeněk Bláha.
Anotace: Žáci se v prezentaci seznámí s pojmem aritmetický průměr a jeho výpočtem. Procvičují si výpočty u tabule nebo na pracovním listě. Snímek 5 je.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_ Slovní úlohy s přechodem přes 10 Název sady: Matematika 2.ročník.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_04 TÉMA: Násobení ČÍSLO.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Objem a povrch kvádru a krychle
Elektronická učebnice - II
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková
Číslo v digitálním archivu školy
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _Zaokrouhlování čísel do
Referát kraje ČR Téma: Referát na kraj ČR
Sčítání do 20 s přechodem přes desítku
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 2
Matematika – 4. ročník. Pracujeme s diagramy
Početní operace v oboru přirozených čísel
SČÍTÁME A ODČÍTÁME DESÍTKY
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_33_FYZIKA
Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Vypočítej a zaokrouhli
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 2
VY_32_Inovace_2.3.6 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 4
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Počítání se závorkami 15 + (9+6)+10 = (12-8) = = 56.
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_17 _Zaokrouhlování čísel nad
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_15_VĚTA, SLOVO, SLABIKA, HLÁSKA, PÍSMENO
Číslo v digitálním archivu školy
Základní škola a mateřská škola Bukovec
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Digitální učební materiál
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
VY_32_INOVACE_19_18_odčítání do 100 s přechodem desítky
Násobení a dělení číslem 5
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Slovo nadřazené, podřazené a slova souřadná
Středověká velká násobilka
Sčítání do 100 (bez přechodu)
VY_32_Inovace_2.3.4 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 6
MATEMATIKA Z PAŘEZOVÉ CHALOUPKY
Druháci a matematika 3 Opakujeme si sčítání, odčítání do 20
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
VY_32_Inovace_ Písemné sčítání v oboru do 100
11.1 Sčítání do 20 s přechodem přes desítku
Napětí a proud v obvodech
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice - Spořilov
Matematika 2. ročník - sčítání a odčítání Název materiálu
VY_32_INOVACE_Sib_II_07 Řešení slovních úloh 1
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
VY_32_INOVACE_05_ Počítání do 5 Autor
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Opakování 2. písemná práce
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
AUTOR: Mgr. Erika Hovorková
20.1 Malá násobilka - násobení
Matematika 1. ročník Rozklad č. 6.
Měkké skupiny ži ši či ři ci ji
VY_32_Inovace_ Test 1.pololetí
Matematika 2 Sčítání a odčítání do 20.
Sčítání a odčítání do sta
Transkript prezentace:

Sčítání do 100 (s přechodem přes základ) Matematika2 Sčítání do 100 (s přechodem přes základ)

V autobuse sedí 27 cestujících a 5 jich stojí. Kolik cestujících jede autobusem? Jak na to? 27 + 5 = 20 + ( 7 + 5 ) = 20 + 12 = 32 nebo 27 + 5 = ( 27 + 3 ) + 2 = 30 + 2 = 32 V 20 7 _____________ ________________________________________________________ V 3 2

Počítej přidáním do celé desítky. 3 2 v 27 + 5 = ( 27 + 3 ) + 2 = ___ 45 + 8 = ___ 46 + 9 = ( 46 + __ ) + __ = ___ 67 + 4 = ___ 74 + 7 = ( 74 + __ ) + __ = ___ 17 + 7 = ___ Vypočítej příklady, z tabulky vyber slova podle pořadí výsledků (napiš). 38 + 4 = ___ 76 + 9 = ___ 52 + 8 = ___ 15 + 7 = ___ 63 + 8 = ___ 71 85 42 22 60 zvládli už uf, to jsme _______________________________________ U f , u ž j s m e t o z v l á d l i . Vypočítej obrázkové řetězy. 60 + 5 - 20 +20 _ 54 __ __ +6 __ __ -5 65 27 +4 -10 +8 _ __ __ +30 __ __ +6

Š I K U L A Teď zkus počítat tak, že sečteš jednotky zvlášť. Seřaď výsledky od nejmenšího k největšímu. ___________________________ 37 + 6 = 30 + __ = __ 53 + 8 = __ + __ = __ 69 + 4 = __ + __ = __ 25 + 9 = __ + __ = __ 38 + 7 = ___ 44 + 8 = ___ 53 + 9 = ___ 43 61 73 34 34, 43, 45, 52, 61, 62, 73 Nápověda k doplňovačce : - doplňuj podle seřazené řady výsledků ( 1.řádek = nejmenší výsledek). 45 52 62 Doplňovačka: 1.ř. Š M Z P C Ě S Š I K U L A 43 – roční období 61 – domeček pro papouška 73 – čím se živí liška 34 – co dozrává na jehličnanech 45 – mládě kozy 52 – část obličeje 62 – část rostliny 2.ř. 3.ř. 4.ř. 5.ř. 6.ř. 7.ř.

V prezentaci byly využity vlastní materiály.