Křivonosková Kateřina

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy Základní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektu
Advertisements

REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
R ENESANCE SE VYZNAČUJE ZESVĚTŠENÍM ( OPROTI GOTICE, KDY VEŠKERÉ UMĚNÍ BYLO PODŘÍZENO CÍRKVI ), ČLOVĚK SE SVOU INDIVIDUALITOU, ROZUMEM, POZNÁVÁNÍM SVĚTA,
VY_32_INOVACE_FOTF10260ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Škola: ZŠ T.G.Masaryka, Hodkovice n. M.
Základní škola Kladruby 2011  Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Petr.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace
Leonardo da Vinci Vrcholná renesance.
Kubismus I. Polovina 20. století.
Renesance Kristýna Strouhalová.
Hádej! Vyber si očima jeden objekt.
III/2 7.A XV Dějepis Leonardo da Vinci, renesance, malby, vynálezy VII. ročník Mgr. Ladislav Hrdina Leonardo da Vinci.
Kulturní dějiny 23. února 2011 Mgr. Ondřej Kunc
Renesance a humanismus v Itálii
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Renesance.
Autor: Vít Mika a Lubomír Kovařík
Renesance a humanismus
LEONADRO DA VINCI.
Renesance a humanismus
Mgr. Andrea Cahelová Cvičení z matematiky
Prostor v barokním umění
Autoři: Michal Štavelda David Pěčonka Zdroj:
Leonardo da Vinci MgA. Lukáš Psík wikipedia
Zopakuj si své znalosti! v Itálii. Kdo je autorem tohoto díla ve Florencii?
Leonardo da Vinci Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Leonardo da Vinci Louvre, Ambois, Clos Lucé. Leonardo da Vinci renesanční osobnost narozen r ve vesnici Anchiani u města Vinci u Florencie v Itálii.
Literatura, architektura, výtvarné umění
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis
RENESANČNÍ SOCHAŘSTVÍ V OBDOBÍ RENESANCE
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 7. ročník Předmět: Dějepis Autor: Jakub Komrska Základní škola.
Renesance 2 Vrcholné období. Renesance 2 Vrcholné období.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
RENESANCE - pokračování
Perspektivní zobrazení
Michelangelo Buonarroti sochař MgA. Lukáš Psík
Malířství mezi válkami DADAISMUS
Giotto di Bondone MgA. Lukáš Psík wikipedia
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Vlastnosti světla Číslo DUM: III/2/VT/2/3/41 Vzdělávací předmět: Pracovní výchova, Informatika Tematická.
Kodexy Výtvarná dílaSochy & plastiky Věda & vynálezy ČLOVĚK - VYNÁLEZCE - GÉNIUS „Mezi malířstvím a sochařstvím neshledávám jiný rozdíl, nežli že sochař.
Renesanční umění Autor: Mgr. Jana KalvasováDatum: Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: PhDr. Milan Simon NÁZEV: VY_32_INOVACE_ S17 TEMA: Stručné dějiny výtvarného.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_32_INOVACE_0704_humanismus Téma: Humanismus, Leonardo da Vinci Číslo.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Vznik lineární perspektivy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Dagmar Svobodová NÁZEV: Italská renesance TÉMATICKÝ CELEK: Křesťanství.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Leonardo da Vinci Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Vlastnosti světla
Humanismus a renesance počátek 14. století – počátek 17. století
Název školy: ZŠ Průhonice
Renesance a humanismus
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Křivonosková Kateřina
Křivonosková Kateřina
Jak se jmenuje tento obraz?
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Křivonosková Kateřina
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_14
Křivonosková Kateřina
Křivonosková Kateřina
Křivonosková Kateřina
Křivonosková Kateřina
Futurismus.
Malířství mezi válkami DADAISMUS
Počátky letectví Jakub Janík.
  Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Umění a kultura, výtvarná výchova, Renesance Autor: Mgr. Olga Pasovská.
Renesance a humanismus
Transkript prezentace:

Křivonosková Kateřina Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.1405 Název sady materiálů Výtvarná výchova Název materiálu VY_32_INOVACE_07_Leonardo_da_Vinci Autor Křivonosková Kateřina

LEONARDO DA VINCI

LEONARDO DA VINCI (1472 – 1519) je nejznámějším umělcem renesance, byl všestranný : malíř, sochař, architekt, přírodovědec, filozof, vynálezce Typické rysy jeho tvorby: Výraz v tváři Promyšlené postoje Gesta Lineární perspektiva

LEONARDO DA VINCI Čím Leonardo da Vinci nebyl: Malíř Sochař Fotograf Vynálezce Filozof

LEONARDO DA VINCI Obraz: Dáma s hranostajem Obraz: Mona Lisa Nové pojetí světla a stínů – protisvětlo Vynalezl šerosvit , sfumato (zobrazení scény mlžným závojem) M Obraz: Dáma s hranostajem Obraz: Mona Lisa

Jaké výtvarné rysy umocňovaly tvorbu Leonardových děl ? LEONARDO DA VINCI Jaké výtvarné rysy umocňovaly tvorbu Leonardových děl ? Výrazy tváře Lineární perspektiva Fusily Sfumato Deskriptivní geometrie

Použité zdroje Pavel Šamšula, Jarmila Hirschová .:Průvodce výtvarným uměním. Praha, Práce, 1994 Česká verze Wikipedie 2002 ,