Pracovní skupina Terminály veřejné dopravy a P+R

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1 INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA Děčín – Staré Město Připravte se na výzvu!
Advertisements

Územní dimenze a nové nástroje v programovém období Mgr. Jelena Kriegelsteinová Ministerstvo pro místní rozvoj ČR.
INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM (IROP) - možnost získání FINANČNÍ PODPORY pro pořízení územně plánovacích dokumentů - alokace 46 mil. EUR 1.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně Aktuální informace k realizaci projektu MAP 9. březen 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ERDF pro vysoké školy Mgr. Stanislava Podolková Praha, duben 2016.
Ministerstvo pro místní rozvoj Odbor politiky bydlení.
MAP Místní akční plány rozvoje vzdělávání MAS Říčansko a Město Říčany
Integrovaná strategie rozvoje Brněnské metropolitní oblasti pro uplatnění nástroje ITI Jan HOLEČEK Kancelář strategie města Magistrát města Brna Regionální.
Integrované nástroje v IROP Seminář k realizaci IPRM v IOP Praha.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
Seminář k výzvě IOP č. 9 Seminář k výzvě IOP č. 9 ZAJIŠTĚNÍ PŘENOSU DAT A INFORMACÍ V ÚZEMNÍ SAMOSPRÁVĚ Představení.
Vyhodnocení realizace IPRM v IOP PRAHA.
Výzvy v rámci IROP Centrum pro regionální rozvoj České republiky Ing. Markéta Kupcová,
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Seminář pro žadatele Výzva č. 32/ Fyzická revitalizace území 22. ledna 2013 Olomouc.
ITI Pražské metropolitní oblasti. ITI - nový nástroj Evropské komise - Výchozími dokumenty jsou Strategie EU 2020 a návrhy nařízení Evropské komise -
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Praha, duben 2016.
IPRM Kladno-Kročehlavy Aktuální stav realizace IPRM
Regionální rada regionu soudržnosti Moravskoslezsko, Úřad Regionální rady Dopravní infrastruktura v ROP Datum: Místo: Prezentuje: Praha Jiří.
Praha Praha VÝROČNÍ KONFERENCE K PODPOŘE SNIŽOVÁNÍ ENERGETICKÉ NÁROČNOSTI BYTOVÝCH DOMŮ V ČR INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM.
Veřejná doprava pro všechny Město Beroun. Poloha města Beroun.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 22. července 2015 Mgr. Zuzana Slimáková.
Pracovní skupina Základní vzdělávání
Integrovaná strategie rozvoje Brněnské metropolitní oblasti pro uplatnění nástroje ITI – aktuality, harmonogramy Regionální stálá konference Jihomoravského.
Vyhlášené programy v roce 2016/2017
Pracovní skupina Dopravní systémy a telematika
Pracovní skupina pro předškolní vzdělávání
Rozvoj území a demografický výhled
Pracovní skupina Protipovodňová opatření
Snídaně starostů , Jedlí
Seminář ITI PMO pro MŠ a ZŠ
Oddělení politiky a strategií ŽP Podpora MŽP v oblasti čisté mobility SUMP – Olomouc Mgr. Jaroslav Kepka Oddělení politiky a strategií.
Seminář pro žadatele k Výzvě IROP (2017) – Bezpečnost dopravy a cyklostezky v regionu MAS Moravská cesta 21. Března 2017, Příkazy.
Pracovní skupina RSK pro dopravu Informace o výzvách IROP
Pracovní skupina Cyklodoprava
Pracovní setkání starostů SO ORP Kladno
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje
Pracovní skupina Terminály veřejné dopravy
Pracovní skupina Modernizace vozového parku
Další výzvy ve Specifickém cíli 3.3 IROP Regulační plány
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Mezinárodní mobilita výzkumných pracovníků Praha, 20. července 2017.
odbor politiky bydlení
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Mezinárodní mobilita výzkumných pracovníků – MSCA -IF Praha, 25. července 2017.
Strategie ITI plzeňské metropolitní oblasti
Informace o výzvách SC 1.1 a SC 1.2. IROP
16., 21. a , 9:00 Krajský úřad Ústeckého kraje
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
PODPORA BEZPEČNÉ A EKOLOGICKÉ DOPRAVY
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE ÚZEMÍ LIBEREC – JABLONEC NAD NISOU
Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s.
Pracovní skupina Parkoviště P+R
Pracovní skupina Silniční infrastruktura
Výzvy k předkládání žádostí o podporu MAS Podhorácko - IROP
Oddělení politiky a strategií ŽP Podpora MŽP v oblasti čisté mobility SUMP – Olomouc Mgr. Jaroslav Kepka Oddělení politiky a strategií.
Aktuální dotační příležitosti IROP
Pracovní skupina Silniční infrastruktura II.
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE ÚZEMÍ 11. jednání Řídicího výboru IPRÚ
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE ÚZEMÍ 13. jednání Řídicího výboru IPRÚ
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE ÚZEMÍ LIBEREC – JABLONEC NAD NISOU
Výzva č. 7 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE ÚZEMÍ LIBEREC – JABLONEC NAD NISOU
Regenerace sídlišť Regenerace sídlišť Úprava veřejných prostranství
3. výzva „kotlíkových dotací“
Výzva č. 7 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Výzva č. 7 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Pracovní skupina Předškolní vzdělávání II.
Pracovní skupina Základní vzdělávání II.
Aktuality k územním studiím krajiny z hlediska IROP
Transkript prezentace:

Pracovní skupina Terminály veřejné dopravy a P+R Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy 16. října 2017

Program Úvodní slovo a představení odborníků Proces hodnocení Aktuální stav Další postup

Integrovaná strategie pro ITI PMO Integrovaný nástroj pro nové programové období Specifikace čerpání prostředků z ESI fondů na území PMO Specifikace aktivit pro danou oblast, ale nejedná se o „změkčování“ podmínek nastavených IROP Důraz na „územní integrovaný přístup“

Zacílení podpory z IROP v ITI

Proces schvalování projektů

Předložené projektové záměry 10 předložených projektových záměrů, z nichž 1 odstoupil během hodnocení výkonným týmem nositele projektové záměry za 460 555 222,35 Kč (Podpora z ERDF) Celkový součet hodnot indikátorů: Počet nových nebo rekonstruovaných terminálů: 1 Počet vytvořených parkovacích míst: 1044 Počet parkovacích míst pro jízdní kola: 270 Počet osob přepravených veřejnou dopravou: 549 245 Počáteční hodnota: 7 818 687, cílová hodnota: 8 367 932

Termín realizace projektu CZV Podpora Unie Název Žadatel ORP Termín realizace projektu CZV Podpora Unie 7 52 01_Počet nových nebo rekonstruovaných přestupních terminálů ve veřejné dopravě 7 40 01_Počet vytvořených parkovacích míst 7 64 01_Počet parkovacích míst pro jízdní kola 7 51 10_Počet osob přepravených veřejnou dopravou (počáteční hodnota) 7 51 10_Počet osob přepravených veřejnou dopravou (cílová hodnota) Výstavba podzemního parkovacího systému P+R v přímé vazbě na Dopravní terminál Kladno Statutární město Kladno Kladno 6/18-12/19 111 111 111,00 Kč 94 444 444,35 Kč 95 Dopravní terminál Kladno 1 50 1 365 000 1 474 000 Parkoviště B+R u nádraží v Českém Brodě II Město Český Brod Český Brod 1/16-12/18 5 115 000,00 Kč 4 347 750,00 Kč 15 80 1 292 1 352 Parkovací dům P+R v Brandýse nad Labem - Staré Boleslavi Město Brandýs n. L. - Stará Boleslav Brandýs nad Labem 4/17-12/19 70 345 536,18 Kč 59 793 705,75 Kč 306 60 629 000 723 350 Parkoviště P+R v Lysé nad Labem Město Lysá nad Labem Lysá nad Labem 6/17-12/19 47 375 805,00 Kč 40 269 434,25 Kč 156 1 742 510 1 760 760 Parkoviště u nádraží Mnichovice Město Mnichovice Říčany 1/14-12/19 7 000 000,00 Kč 5 950 000,00 Kč 37 10 525 600 526 000 Parkovací dům Benešov Město Benešov Benešov 2/18-10/19 182 1 731 015 2 000 000 Parkovací systém P+R - Dolní Břežany Obec Dolní Břežany Černošice 7/17-8/18 73 110 000,00 Kč 62 143 500,00 Kč 200 20 43 800 P+R parkoviště v Nádražní ulici v Milovicích Město Milovice 3/18-2/19 5 550 000,00 Kč 4 717 500,00 Kč 53 1 824 270 1 838 670 CELKEM   541 829 674,18 Kč 460 555 223,05 Kč 1 044 270 7 818 687 8 367 932

Alokace opatření Strategie ITI (Terminály a P+R) Celkové způsobilé výdaje 833 043 000,- Kč Příspěvek Unie – IROP 708 086 550,- Kč Alokace ve výzvě nositele č. 12 Příspěvek Unie – IROP 212 500 000,- Kč 30 % z celkové alokace Zbývá 283 086 550,- Kč

Opatření 1.1.1 Strategie ITI (Terminály a P+R) Indikátor Opatření 1.1.1 bez projektů již hodnocených ZS (Výzva č. 3) Výzva č. 12 Předložené PZ (ideální stav) Počet nových nebo rekonstruovaných přestupních terminálů ve veřejné dopravě 10 6 2,3 1 Počet vytvrořených parkovacích míst 2 265 886 1 044 Počet parkovacích míst pro jízdní kola (parkovací místa) 500 196 270 Počet osob přepravených veřejnou dopravou - 549 245 Alokace ERDF 708 086 550,- Kč 542 984 653,- Kč 212 500 000,- Kč 460 555 222, 35 Kč

KLADNO Výstavba podzemního parkovacího systému P+R v přímé vazbě na Dopravní terminál Kladno Podzemní parkoviště napojené na terminál Požadovaná dotace z ERDF 94,4 mil. Kč Indikátory 4 40 01 95 parkovacích míst pro auta 7 51 10 1 365 000 -> 1 474 000 přepravených osob veřejnou dopravou za rok Indikátor není uveden, potřeba doplnit

KLADNO Dopravní terminál Kladno Modernizace dopravního terminálu -> multimodální dopravní terminál (auto, bus, kolo) Městská a regionální autobusová doprava Součástí B+R pro 50 kol Požadovaná výše dotace z ERDF 94,4 mil. Kč Indikátory 7 52 01 1 terminál 7 64 01 50 parkovacích míst pro kola 7 51 10 1 365 000 -> 1 474 000 přepravených osob veřejnou dopravou za rok

Český Brod Parkoviště B+R u nádraží v Českém Brodě Navýšení nedostatečné kapacity parkování pro jednostopá vozidla u terminálu v Českém Brodě Požadovaná výše dotace z ERDF 4, 3 mil. Kč Indikátory 7 40 01 15 parkovacích míst pro vozidla 7 64 01 80 parkovacích míst pro kola 7 51 10 1 292 -> 1 352 přepravených osob veřejnou dopravou za rok

Brandýs n. Labem – Stará Boleslav Parkovací dům P+R v Brandýse nad Labem - Staré Boleslavi výstavba 3. podlažního parkovacího domu v blízkosti vlakové a autobusové zastávky Požadovaná výše dotace z ERDF 59, 7 mil. Kč Indikátory 7 40 01 306 parkovacích míst pro vozidla 7 64 01 60 parkovacích míst pro kola 7 51 10 629 000 -> 723 350 přepravených osob veřejnou dopravou za rok Chybí zdroj informací u 7 51 10

Lysá nad Labem Parkoviště P+R v Lysé nad Labem Úprava prostor v blízkosti vlakového nádraží a autobusové zastávky na plnohodnotný parkovací systém P+R Požadovaná výše dotace z ERDF 40 mil. Kč Indikátory 7 40 01 156 parkovacích míst pro vozidla 7 51 10 1 742 510 -> 1 760 760 přepravených osob veřejnou dopravou za rok

Mnichovice Parkoviště u nádraží Mnichovice Výstavba parkovacích stání u vlakového nádraží v Mnichovicích Požadovaná výše dotace z ERDF 5,9 mil. Kč Indikátory 7 40 01 37 parkovacích míst pro vozidla 7 64 01 10 parkovacích míst pro kola 7 51 10 525 600 -> 526 000 přepravených osob veřejnou dopravou za rok Chybí podpis statutárního zástupce

Benešov Parkovací dům Benešov Výstavba parkovacího domu v přímém napojení na autobusové a vlakové nádraží Požadovaná výše dotace z ERDF 94,4 mil. Kč Indikátory 7 40 01 182 parkovacích míst pro vozidla 7 64 01 50 parkovacích míst pro kola 7 51 10 1 731 015 -> 2 000 000 přepravených osob veřejnou dopravou za rok

Dolní Břežany Parkovací systém P+R - Dolní Břežany Výstavba 2. patrového parkovacího domu u zastávky veřejné dopravy Požadovaná výše dotace 62 mil. Kč Indikátory 7 40 01 200 parkovacích míst pro vozidla 7 64 01 20 parkovacích míst pro kola 7 51 10 0 -> 43 800 přepravených osob veřejnou dopravou za rok Počáteční hodnota by měla být nenulová

Milovice P+R parkoviště v Nádražní ulici v Milovicích Vybudování odstavné plochy P+R pro osobní vozidla v návaznosti na vlakové nádraží Požadovaná výše dotace z ERDF 4,7 mil. Kč Indikátory 7 40 01 53 parkovacích míst pro vozidla 7 51 10 1 824 270 -> 1 838 678 přepravených osob veřejnou dopravou za rok

Posouzení souladu PZ se strategií ITI PMO Výkonný tým nositele Kontrola projektových záměrů dle kritérií ŘV ITI PMO Předloženo 10 projektových záměrů (PZ), z nichž 1 odstoupil během hodnocení výkonným týmem nositele Zbylé PZ byly zaslány žadatelům k úpravě Všechny tyto PZ by měly být na jednání PS po odevzdaných úpravách vyhodnoceny kladně V případě neúčasti žadatele na PS, může dojít k nesplnění kritéria „Předkladatelé prokazatelně připravovali projektový záměr v koordinaci s nositelem ITI PMO“.

Posouzení souladu PZ se strategií ITI PMO Cíl pracovní skupiny Možnost A) Vytvořit konsenzem takový soubor, který naplní parametry výzvy (při využití maximální alokace a splnění indikátorů) Možnost B) Předat ŘV ITI PMO celý soubor kladně vyhodnocených projektových záměrů, který využije k hodnocení doplňkových kritérií

Posouzení souladu PZ se strategií ITI PMO Řídicí výbor Nemůže vydat vyjádření o souladu nad rámec alokace výzvy (podmínka ŘO IROP) Doplňková kritéria budou použita v případě, že projektové záměry přesáhnou 100 % alokace výzvy Projektovou žádost může žadatel podat i s nesouladným vyjádřením ŘV ITI PMO!

Další postup Jednání ŘV ITI PMO – přelom listopad/prosinec Vydání vyjádření ŘV ITI PMO – nejpozději 4. prosince 2017 Výzva zprostředkujícího subjektu byla vyhlášena v MS2014+ dne 5. října 2017 Příjem žádostí bude v MS2014+ otevřen 4. prosince 2017 od 16:00 Upozornění kritérium souladu PZ a projektové žádosti: Hodnoty indikátorů v žádosti o podporu jsou stejné jako hodnoty indikátorů uvedené v projektovém záměru nebo jsou vyšší či nižší max. o 5 % a tato změna je popsána Výše dotace z EU v žádosti o podporu nepřevyšuje částku uvedenou v projektovém záměru

Kritéria přijatelnosti - upozornění Projekt bude realizován na území Pražské metropolitní oblasti, vyjma území hl. m. Prahy Žádost o podporu odpovídá projektovému záměru, ke kterému vydal své vyjádření ŘV ITI PMO Žádost a projektový záměr se shodují v údajích žadatel, popis projektu a hodnoty indikátorů Hodnoty indikátorů v žádosti o podporu jsou stejné jako hodnoty indikátorů uvedené v projektovém záměru nebo jsou vyšší či nižší max. o 5 % a tato změna je popsána. Zároveň výše dotace z EU v žádosti o podporu nepřevyšuje částku uvedenou v projektovém záměru.

Kritéria věcného hodnocení Maximální počet bodů: 80 Minimální počet bodů, kterého musí žádost ve věcném hodnocení dosáhnout: 25 Projekty budou seřazeny dle počtu získaných bodů, v případě rovnosti bodů rozhoduje čas předložení žádosti v MS2014+

Děkujeme za pozornost! Manažerka ITI Kristina Kleinwächterová kleinwachterova@ipr.praha.eu tel. 236 004 631   Asistent ITI Ondřej Kubíček kubicek@ipr.praha.eu Tematický koordinátor pro dopravu Patrik Macho macho@kr-s.cz