Krkonoše VY_32_INOVACE_41_Krkonose

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
území oblíbené sportovci a turisty
Advertisements

ICT VL Naše okolí 5.R.  Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět  Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět  Tematický okruh: Místo, kde žijeme  Anotace:
VY_32_INOVACE_16- Smrk ztepilý Přírodověda - 4. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
VY_32_INOVACE_30_Srnec_obecny Přírodověda - 5. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
VY_32_INOVACE_05- Růže šípková Přírodověda - 5. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
Zápis slovních úloh VY_32_INOVACE_28_Zapis_slovnich_uloh Matematika - 3. ročník Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v.
VY_32_INOVACE_04- Lípa srdčitá Přírodověda - 5. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
VY_32_INOVACE_01 Český jazyk 1.třída – nácvik čtení slabik Autor: Veronika Biskupova, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu.
VY_32_INOVACE_47_Tulacka Tulačka Český jazyk - 2. ročník Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
Název školy: Základní škola Mnichovo Hradiště Autor DUM: Mgr. Veronika Sluková Název: VY_32_INOVACE_33_Jihočeský kraj_Sluková Téma: Jihočeský kraj Číslo.
Slovní úloha 1.třída VY_32_INOVACE_44_Opakovani_petim_1tr Matematika a její aplikace, 1.ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola.
VY_32_INOVACE_20- pes domácí Přírodověda - 4. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
Planety sluneční soustavy VY_32_INOVACE_03_planetyslunecnisoustavy Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení.
VY_32_INOVACE_48_Mala_nocni_hudba Jazyk a jazyková komunikace – český jazyk – orientace a porozumění textu 3. ročník – Malá noční hudba Autor: Hana Štrosová,
VY_32_INOVACE_36_Slovni_druhy_opakovani Jazyk a jazyková komunikace- Český jazyk , Slovní druhy - opakování 3. ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní.
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
VY_32_INOVACE_18_obvodtrojúhelníku
VY_32_INOVACE_26_Slovni_druhy_uvod Jazyk a jazyková komunikace
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: Povrch ČR Číslo: EU DUM 6_07 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová Projekt:
Výživa 1.ročník VY_32_INOVACE_47_Vyziva1 Prvouka - 1. ročník
VY_32_INOVACE_03 – Krtek obecný Přírodověda - 5. ročník
VY_32_INOVACE_11- Borovice lesní Přírodověda - 4. ročník
Učíme se slovesa VY_32_INOVACE_03_ucimeseslovesa
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
VY_32_INOVACE_21- Strakapoud velký Přírodověda - 4. ročník
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
VY_32_INOVACE_05– Rovinné útvary, 2. ročník
Stín a polostín VY_32_INOVACE_44_Stin_a_polostin
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
VY_32_INOVACE_03 - psaní u, ú, ů Český jazyk 2. ročník
Dělení se zbytkem VY_32_INOVACE_54_Deleni_se_zbytkem
Kočka domácí - opakování VY_32_INOVACE_34_Kocka_domaci_opakovani
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
VY_32_INOVACE_14- Jedle bělokorá Přírodověda - 4. ročník
VY_32_INOVACE_02- hrách setý Přírodověda - 5. ročník
Zobrazení zrcadlem dutým.
Římské číslice – Matematika, 3.ročník
Římská čísla – Matematika 3.ročník
VY_32_INOVACE_27_Slovesa
Opakování geometrie - pojmy VY_32_INOVACE_33_Opakovani_geometrie
Čočky Spojky a rozptylky VY_32_INOVACE_53_Spojky a rozptylky
Cesta do školy VY_32_INOVACE_56_Cesta_do_skoly Prvouka - 2. ročník
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Učíme se poznávat hodiny II, 3. ročník
VY_32_INOVACE_01 – Kružnice, matematika, 3. ročník
Dírková komora VY_32_INOVACE_43_Dirkova_komora
VY_32_INOVACE_12- Buk lesní Přírodověda - 4. ročník
VY_32_INOVACE_10- Vlaštovka obecná Přírodověda - 5. ročník
Opakovací pětiminutovky VY_32_INOVACE_34 _Opakovaci_petiminutovky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Marie Polanská NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_ Pohoří ČR - Krkonoše.
VY_32_INOVACE_33_Zajmena Jazyk a jazyková komunikace –
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek
VY_32_INOVACE_27_Ucime_se_hodiny Matematika a její aplikace,
VY_32_INOVACE_37_Castice
Opakovací test z přírodovědy-4/1
Lom světla VY_32_INOVACE_52_Lom světla Autor: Pavlína Čermáková
VY_32_INOVACE_32- Magické čtverce Matematika - 3. ročník
Planeta Země VY_32_INOVACE_ 27_Zeme vlastivěda, 4.,5. ročník
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk Vlastní jména, abecední řazení Mgr. Iva Štancíková VY_32_INOVACE_14_vlastni_jmena OP VK oblast podpory 1.4 s názvem.
VY_32_INOVACE_VL4.08       Autor: Tereza Zástřešková   Datum vytvoření: květen 2012   Ročník: 4.   Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět   Vzdělávací.
KRKONOŠE A JIZERKY.
Dělení čísla dvojciferného číslem jednociferným
VY_32_INOVACE_33_Pes_domaci_opakovani Přírodověda - 4. ročník
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Překlad, otázka, zápor, doplňování, Anglický jazyk – 5. ročník –
Druhy optických prostředí
Bažant obecný.
VY_32_INOVACE_42_Slovni_druhy_jinak
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Rozvinutý zápis čísel VY_32_INOVACE_14 –matematika, 4. ročník
Transkript prezentace:

Krkonoše VY_32_INOVACE_41_Krkonose Autor: Štrosová Hana Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání

OSADA JIZERKA

RAŠELINIŠTĚ JIZERKY

U PRAMENU ČERNÉ NISY

SNĚŽNÉ JÁMY JEZÍRKA

PRAMEN LABE

ERBY MĚST U PRAMENU LABE

LABSKÝ VODOPÁD

MEANDRY V LABSKÉM DOLE

LABSKÉ MEANDRY

MUMLAVSKÝ VODOPÁD

DÍVČÍ KAMENY

VZESTUP CESTOU NA SNĚŽKU

SNĚŽKA

SNĚŽKA

PANORÁMA KRKONOŠ

PŘEHRADA LABSKÁ - ŠPINDLERŮV MLÝN

KRYŠTOFOVO ÚDOLÍ

Úkoly: 1.Najdi na mapě horstvo, o kterém byla prezentace. 2.Vypiš název nejvyšší hory a její výšku, řeku, která zde pramení. 3. Na mapě najdi, které řeky se vlévají do Labe? 4.Vypiš názvy tří nejznámějších lyžařských středisek: 5. Podle čeho usuzujeme na stáří Krkonoš? 6. Jak toto horstvo ovlivňuje podnebí širokého okolí? 7. Čím se dříve živili obyvatelé podhůří Krkonoš?

Zdroje: Obrázky [online]. [vid. 2010-11-06]. Dostupné z: 2) 3) 4) http://www.krasycech.cz/Jizerske-hory/index.htm 5) http://www.braunstein.cz/?order=asc&size=small&sort_by=original_created_at&page=25 6) 7) 8) 9) 11) http://adadafoto.webzdarma.cz/hory/krkonose/krkonose_fotky_01.htm 10) http://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=778289&gal=photo 12) http://www.krasycech.cz/Krkonose/index.htm 13) http://www.tisicovky.cz/cs/hory/krkonose/snezka-hlv001/foto/?cislo_stranky_i=3 14 http://www.penzionkrizovatka.cz/index.php?clanek=sport_a_kultura 15) http://www.apartmanypodsnezkou.cz/cz/clanky/apartmany-umisteny-v-chko/c69 16) http://djkoma.blogspot.cz/2008/09/o5-z5-trochu-o-sfd.html 17) http://fotojana.huu.cz/menu/krkonose-foto 18) http://itras.cz/zeleznicni-viadukt-krystofovo-udoli-novina/galerie/7209/

Základní údaje o DUM Autor DUM: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina, Jivina 9 294 14 Období vytvoření DUM: 1. a 2. pololetí šk. roku 2010/2011 Ročník: pátý Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Vlastivěda Tematický okruh : Naše vlast Téma: Pohoří DUM byl vytvořen jako doprovodný materiál pro prezentaci a procvičování v předmětu vlastivěda v pátém ročníku ZŠ. Je určen k prezentaci pomocí datového projektoru nebo předvedení na monitorech žáků. Lze ho využít i pro procvičování do žákovských sešitů , stejně tak ho lze zaslat mailem žákům, kteří v době procvičování učiva chyběli.