DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-30-Problémy dnešního světa Název školyStřední odborná škola a Střední odborné.
Advertisements

ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-09-Způsoby cestování Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
City of London Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jarmila Kameníková.
Great Britain – test Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jarmila Kameníková.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. LONDON - the capital of Great Britain.
Anotace: Prezentace v anglickém jazyce o Londýně včetně obrázků a otázek pro žáky
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-27-Životní prostředí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-21-Jídlo a nápoje Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-1.PT-06-Rodina a přátelé Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-16-Praha Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_TOWER_20.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_19_VIP.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_01_ARTS.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_TATE_MODERN_12.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LITERATURE_15.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_BIG_BEN_05.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_27_Sightseeing.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_09_SHOPPING.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Petra Skotnicová Buckingham Palace Oxford Street Buildings of Parliament Downing Street.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Fire quiz Autor Bc.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_USAOLD.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_NELSONS_COLUMN_13.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_04_FOOD.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_TRAFALGAR_SQUARE_07.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_14_LONDONOLD.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_3_London (3) Téma: 4C_Aj 7.tř.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
{ WELCOME TO PRAGUE Anotace: Materiál je určen žáků 8. ročníku a slouží k výkladu základních informací o pražských památkách a zajímavostech. Název školy:
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR:Lenka Hrnčířová VY_32_INOVACE_19_Konverzace v Aj 6. ročník_London Téma:London CZ.1.07/1.4.00/
AUTOR : Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV : VY_32_INOVACE_13_17_A7_Bartonkova TÉMA : the Tower of London OBSAH : the Tower of London ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_10_TRADITIONSNEW.
Angličtina: Henry VIII
Angličtina: Queen Victoria
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Digitální učební materiál
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Angličtina: Franklin D Roosevelt
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Angličtina: James I Tematická oblast
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Autor: Mgr. Kateřina Suková
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
zpracovaný v rámci projektu
Autor: Mgr. Dana Šteflová Název : VY_32_INOVACE_6A02Aj5_London
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
WH-QUESTIONS.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Angličtina: Horatio Nelson
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Transkript prezentace:

DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0969 Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_HMS_BELFAST_19 Autor Mgr. Věra Regulová Tematický okruh Anglický jazyk – London: Its Sights Ročník 4. ročník Datum tvorby 1. 8. 2013 Anotace Téma Londýn – místa přitažlivá pro turisty – interaktivní prezentace hlavního města Velké Británie a jeho pamětihodností spojená s nadstandardním procvičením lexikálních dovedností a porozumění textu, jakož i ujasněním základních geografických a historických souvislostí - pro práci ve dvojicích i skupinách, s prostorem pro brainstorming. Metodický pokyn Prezentace je určena jako východisko i obohacení výkladu a práce s textem, podpora samostatné práce dvojic u PC i domácího studia např. formou pracovního listu podle uvedených pokynů. Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora.

HMS London and Its Sights

Task 1: Read the description below and Task 1: Read the description below and – fill in the gaps, use one suitable word only. ……. ……. ……. An HMS stands before her name, and she herself is moored on the River (1) ……. near Tower Bridge – a museum ship, originally a Royal navy light cruiser, receives around a quarter of a million visitors (2) ……. year. Launched in 1938, in WWII she was (3) ……. largest and (4) ……. powerful cruiser in the Royal Navy. Further combat action and a number of overseas commissions followed after the war ended and before she entered reserve in 1963. Opened to the public in October 1971, she became a branch of the Imperial War Museum in 1978, and a popular tourist attraction.

Solution to Task 1 ……. ……. ……. An HMS stands before her name, and she herself is moored on the River (1) Thames near Tower Bridge – a museum ship, originally a Royal navy light cruiser, receives around a quarter of a million visitors (2) per year. Launched in 1938, in WWII she was (3) the largest and (4) most powerful cruiser in the Royal Navy. Further combat action and a number of overseas commissions followed after the war ended and before she entered reserve in 1963. Opened to the public in October 1971, she became a branch of the Imperial War Museum in 1978, and a popular tourist attraction.

Task 2: Read the description below and Task 2: Read the description below and – substitute the highlighted phrases. ……. ……. ……. An HMS stands before her name, and she herself is moored on the River Thames near Tower Bridge – a museum ship, originally a Royal navy light cruiser, receives around a quarter of a million visitors per year. Launched in 1938, in WWII she was the largest and most powerful cruiser in the Royal Navy. Further combat action and a number of overseas commissions followed after the war ended and before she entered reserve in 1963. Opened to the public in October 1971, she became a branch of the Imperial War Museum in 1978, and a popular tourist attraction.

Solution to Task 2 ……. ……. ……. An Her Majesty´s Ship stands before her name, and she herself is anchored on the River Thames near Tower Bridge – a museum ship, originally a Royal navy light cruiser, receives around a quarter of a million visitors per year. Sent into the water in 1938, in WWII she was the largest and most powerful cruiser in the Royal sea armed forces. Further combat action and a number of overseas commissions followed after the war ended and before she entered reserve in 1963. Opened to the public in October 1971, she became a section of the Imperial War Museum in 1978, and a popular tourist attraction.

Task 3: Read the description below and – give the article a heading. ……. ……. ……. An HMS stands before her name, and she herself is moored on the River Thames near Tower Bridge – a museum ship, originally a Royal navy light cruiser, receives around a quarter of a million visitors per year. Launched in 1938, in WWII she was the largest and most powerful cruiser in the Royal Navy. Further combat action and a number of overseas commissions followed after the war ended and before she entered reserve in 1963. Opened to the public in October 1971, she became a branch of the Imperial War Museum in 1978, and a popular tourist attraction.

Solution to Task 3 HMS Belfast An HMS stands before her name, and she herself is moored on the River Thames near Tower Bridge – a museum ship, originally a Royal navy light cruiser, receives around a quarter of a million visitors per year. Launched in 1938, in WWII she was the largest and most powerful cruiser in the Royal Navy. Further combat action and a number of overseas commissions followed after the war ended and before she entered reserve in 1963. Opened to the public in October 1971, she became a branch of the Imperial War Museum in 1978, and a popular tourist attraction.

HMS Belfast Foto autorky

Where can you find the ship? Why do so many visitors come? Do you mind extra work? Why don´t you answer more questions about this sight? What does HMS mean? Where can you find the ship? Why do so many visitors come? Are there more museum ships in London? Why do the British call a ship she?

Anglický jazyk a seminář anglické konverzace ve 4 Anglický jazyk a seminář anglické konverzace ve 4. ročníku a oktávě všeobecného gymnázia Metodický pokyn Tato prezentace je určena pro použití ve vyučovací hodině, pro samostatnou práci dvojic u PC i pro samostatné domácí studium prostřednictvím pracovního listu - jako doplněk výkladu či opakování tematických okruhů k maturitní zkoušce na všeobecném gymnáziu. Kromě uvedeného lexikálního cvičení – doplňování vhodných výrazů – a cvičení čtení s porozuměním nabízí rozšíření povědomí o geografických a historických souvislostech etap rozvoje této světové metropole i o různých aspektech kultury, umění, literatury a politického života tohoto kosmopolitního centra. Je užitečné, předchází-li jednotlivým aktivitám brainstorming – umožňuje ověřit, co žáci již znají, nabídnout, co mohou očekávat, podpořit kreativitu, soutěživost a týmovou práci. Závěrečná sada otázek umožňuje ověřit u žáků jejich míru vnímání i schopnost vyvozovat souvislosti z nápovědy. Obrázků lze využít nejen k ilustraci daného jevu, ale také k popisu a porovnání.

Zdroje: HUMPHREYS, Rob. London. London: Rough Guides Ltd, 2013, ISBN 978-1-84836-274-1. Obrázek na straně 9: Foto autorky