Násobilka se zvířaty 9x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Násobilka se zvířaty 7x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Advertisements

Vlastnosti látek − hustota Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. David Mánek. Dostupné z Metodického portálu
MLÁĎATA ZVÍŘAT HRA JAK SE JMENUJE MLÁDĚ ZVÍŘETE VYOBRAZENÉHO NA FOTOGRAFII? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová.
PŘIŘAĎ FOTOGRAFII K OBRÁZKU aktivita
AUTOBUS Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
MYŠ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Ruský obrázkový slovník VII Oblečení − одежда
Pracovní listy k vytisknutí
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
PRACOVNÍ LIST Úkoly: 1) Na internetu vyhledej, kde se nachází podnebné pásy zmíněné v prezentaci a vyznač je na mapě. 2) Na kterých kontinentech je možné.
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Vlastnosti látek − hustota
Ruský obrázkový slovník IX Nábytek − мебель
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
STEJNÉ Pracovní listy Poznáš, které obrázky jsou stejné? Najdi je a spoj. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer.
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO Pracovní listy
Ruský obrázkový slovník XXXII Květiny − Цветы
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Násobilka se zvířaty 7x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Násobilka se zvířaty 3x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Ruský obrázkový slovník XXIV. Povolání - профессия
SLON Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Ruský obrázkový slovník XXII Kolektivní sporty –коллективныe спортa
Skládání sil, rovnováha sil
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
KOČKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Ruský obrázkový slovník XLI Ve škole – В школе
Ruský obrázkový slovník XII Domácí spotřebiče – Техника для кухни
Ruský obrázkový slovník XXVI Přídavná jména B
PUZZLE Podpora výuky o stálých a tažných ptácích
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Barvy a tvary A Pracovní list určený pro rozvoj zrakového vnímání a abstraktně vizuálního myšlení Postup práce: Spoj čarou stejné trička – jedno je barevné,
Násobilka se zvířaty 5x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Pořadí obrázků – domeček
Hyperoskulační kružnice elipsy
PROVĚRKY Převody jednotek délky - 2.část
Převody délky MATEMATIKA
Pracovní list - pocity a emoce Jméno: …………………………
Porovnávání obrázků Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Ruský obrázkový slovník IV Rodina − семья
Ruský obrázkový slovník XXX. Slovesa A
Ruský obrázkový slovník XX Hudba – музыка
Ruský obrázkový slovník XL Kontinenty a oceány – Континенты и океаны
Násobilka se zvířaty 8x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Ruský obrázkový slovník XVII Části těla a hlavy – тела и головы
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Ruský obrázkový slovník XXVI Přídavná jména B
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Najdi a přiřaď tělo k hlavě zvířete
ČLOVĚK – VNITŘNÍ ORGÁNY A KOSTRA
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA A ROSTLINY 2
Ruský obrázkový slovník XIV Rok – Год
DESETINNÁ ČÍSLA DESETINNÉ ZLOMKY
Ruský obrázkový slovník XIX Místnosti – комнату
Ruský obrázkový slovník XV Tvary – формы
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
MLÁĎATA ZVÍŘAT PREZENTACE
Násobilka se zvířaty 4x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
M O T Ý L Í L O T O 3 Najdi stejného motýla!
Pořadí obrázků – auto Postup práce:
Definiční obor funkce Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Ruský obrázkový slovník XXV Přídavná jména A
Převody jednotek obsahu - 2.část
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra Znáš některé dopravní značky?
Transkript prezentace:

Násobilka se zvířaty 9x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Malá násobilka – tabulka

Pomůcka je tvořena listem tvrdého nebo zalisovaného papíru, který je rozdělen na libovolný počet políček. V každém z nich je zapsán příklad na sčítání, odčítání, dělení nebo násobení. Druhou částí pomůcky je obrázek stejné velikosti jako list s příklady. Tento obrázek je rozstříhán na tolik dílů, na kolik políček je rozdělen list s příklady. Na rubové straně rozstříhaného obrázku jsou výsledky těchto příkladů tak, aby byl po přiložení výsledků na dané příklady sestaven rozstříhaný obrázek. Využití: Žák počítá příklady a pokládá na ně výsledky tak, aby lícová strana (část obrázku) byla navrchu. Žák je zvědavý, jaký obrázek složí, což ho motivuje k počítání. Výhodou této pomůcky je, že můžeme v příkladech libovolně volit početní operaci a obor čísel podle potřeby a úrovně znalostí žáka.

9 . 6 9 . 7 9 . 2 9 . 3 9 . 5 9 . 4 9 . 1 9 . 9 81 : 9 54 : 9 72 : 9 63 : 9

27 18 63 54 81 9 36 45 7 8 6 9

A. SAVIN. [cit. 2010-11-04]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Rheinberg_TerraZoo_Nilkrokodil.jpg>