Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_754.
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_151_Násobíme,dělíme 7- slovní úlohy AUTOR: Jana Dzubáková.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_757.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Násobilka 7 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s dělením VY_42_INOVACE_26 Sada 2 Základní škola.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Matematika nám jde L I O A E K V C =
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Poznáváme hodiny.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Prvouka - Houby.
Jméno autora: Mgr. Hana Zakopalová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): listopad 2012 Ročník: 3. Tematická oblast: Početní operace v oboru přirozených.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Škola: P11 ZŠ A MŠ, BRNO, HORNÍKOVA 1 Autor: JARMIL MULLER Předmět: VLASTIVĚDA Anotace: DUM je určen k seznámení.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Název DUM: VY_32_Inovace_2.3.8 Slovní úlohy – zápis a výpočet Název sady: Matematika 2.ročník.
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Číslo v digitálním archivu školy
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Sčítání a odčítání do 10 Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
Písemné dělení dvojciferným dělitelem se zbytkem - zkrácený zápis
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
AUTOR: Šárka Doležalová
VY_32_INOVACE_18_ Dělení se zbytkem
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
AUTOR: Šárka Doležalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_265_Násobilka 10
Materiál je připraven pro práci s interaktivní tabulí.
Početní operace v oboru přirozených čísel
VY_32_INOVACE_16_M_ 2 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Procvičování násobků 2, 3, 4 a 5 s využitím interaktivní tabule
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název: VY_32_INOVACE_8B39M6_Krychle
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Krácení lomených výrazů
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název: VY_32_INOVACE_8B40M6_Kvádr
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_14_Násobilka 3
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Autor: Mgr. Monika Hřavová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Transkript prezentace:

Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024 Malá násobilka Procvičování učiva

Základní informace Škola: ZŠ Chlumec nad Cidlinou Autor: Miluše Kloučková Předmět: Matematika Anotace: Žáci si hravou formou procvičují malou násobilku, provádí zkoušku správnosti. V práci je zařazena i slovní úloha a příklady s tajenkou. Materiál je zpracován v rámci projektu Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024 5.7=S

Metodický pokyn Popis práce s materiálem: Žáci si vyzkouší individuálně své znalosti a procvičí malou násobilku Materiál je určen pro práci s interaktivní tabulí a tablety Přílohy Didaktická příprava - Malá násobilka Očekávání a cíle: Procvičování a upevňování učiva hravou formou Dle didaktické přípravy

Zdroje Archiv autora

Spoj správné obrázky s příklady: 7.4 3.4 2.5 9.3 6.3

Spoj správné obrázky s příklady: 7.4 3.4 2.5 9.3 6.3

Vypočti a proveď zkoušku 7.7 = 8.4 = 7.8 = 9.7 = 6.8 = 7.6 = 6.9 = 4.8 = 5.9 = 9.8 = 8.5 =

Vypočti a proveď zkoušku 7.7 = 8.4 = 7.8 = 9.7 = 6.8 = 7.6 = 6.9 = 4.8 = 5.9 = 9.8 = 8.5 = 49:7 = 32:4 = 56:8 = 63:9 = 48:8 = 42:6 = 54:9 = 45:5 = 72:9 = 40:5=

Slovní úlohu vypočti a napiš odpověď: Zahradník vysázel 8 řad paprik po sedmi rostlinách a 9 řad rajských jablíček po třech rostlinách. Kolik rostlin celkem zasadil? Výpočet:________________________________________________________ Odpověď:______________________________________________________ ________________________________________________________________

Slovní úlohu vypočti a napiš odpověď: Zahradník vysázel 8 řad paprik po sedmi rostlinách a 9 řad rajských jablíček po třech rostlinách. Kolik rostlin celkem zasadil? Výpočet: (8.7) + (9.3) = 56 + 27 = 83 Odpověď: Celkem zahradník vysadil 83 rostlin. ________________________________________________________________

4 6 8 7 Do bublinky zapiš příklady z dělení, které mají výsledek zapsaný pod bublinkou 9 2 3 5

42:6 24:6 30:5 40:5 4 6 8 7 Do bublinky zapiš příklady z dělení, které mají výsledek zapsaný pod bublinkou: např.: 45:5 10:5 21:7 25:5 9 2 3 5

K výsledku přiřaď správný příklad a tím vyřešíš i tajenku. 9.4= J 7.7=Š 8.2=I 4.7=K 9.8=U 6.5=L 10.10=A 36 35 16 49 16 28 72 30 100

K výsledku přiřaď správný příklad a tím vyřešíš i tajenku 9.4= J 7.7=Š 36 35 16 49 16 28 72 30 100 J S I Š I K U L A