Výpočty celku a části celku zadané zlomkem

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ČÍSLA DO ČTENÍ A ZÁPIS ČÍSEL 4. ročník
Advertisements

NJ - konverzace Určování času.
ZLOMKY Kateřina Švajdová Miroslava Možná U1ST, 4. ročník.
Expressions of Time Write out the following times in two different ways (whenever possible). Vzor: 1:30 am Je jedna hodina třicet minut. Je půl druhé.
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?.
Hodiny a režim dne pro první třídu.
BĚŽÍ, BĚŽÍ, NEPOLEŽÍ, NEMÁ VŮZ ANI SÁNĚ, PŘECE NIKDY NEUSTANE.
Lekce 4 čas.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Znalostio zlomcích.
Rozšiřování a krácení zlomků
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_479_Desetinná čísla AUTOR: Mgr. Martina Ringová ROČNÍK, DATUM:
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Opakování na 1.čtvrtletní písemnou práci
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Tři tisíce dvě stě osmdesát dva
Desetinná čísla - úvod.
PRAVOPIS ČÍSLOVEK Mgr. Michal Oblouk.
Za předpokladu použití psacích potřeb
ZLOMKY - ÚVOD.
* Číselné výrazy Matematika – 8. ročník *
Poměr, měřítko SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj Anotace
Úkoly nejen pro Martínky.
2.
Šest čtyři pět tři osm deset sedm devět dvě jedna.
13.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
DĚLITELNOST PŘIROZENÝCH ČÍSEL
Zlomky – 5. ročník VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Pozor, čárka I..
Molekuly a chemické sloučeniny
ODPOVĚDI K OŘÍŠKŮM1 Výuka pro druhý stupeň. CD přehrávač a baterie (odpověď) Baterie stojí 25 Kč. (Přehrávač stojí 5025 Kč, tedy 5025 Kč + 25 Kč=5050.
ZNÁZORŇOVÁNÍ ZLOMKŮ NA ČÍSELNÉ OSE.
77.1 Desetinná čísla se třemi desetinnými místy
DĚLITELNOST Ročník: 6. Předmět: Matematika Autor: Mgr. Dana Kalousková ZŠ T. G. Masaryka Hodkovice n.M ZŠ T. G. Masaryka Hodkovice n.M Klíčová slova: znaky.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Jindřiška Tomášková Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_IV.MND4 Vytvořeno:12.
Molekuly a chemické sloučeniny. Vznik molekul H + H → H 2 + → Molekula je částice chemické látky, složená ze dvou nebo více sloučených atomů.
DESETINNÁ ČÍSLA Autor: Mgr. Ivana Tesařová. AnotacePracovní listy a multifunkční karty sloužící k vyvození a znázornění desetin a setin. Obsahují činnosti.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
DESETINNÁ ČÍSLA 2 Čtení čísel NÁZEV ŠKOLY
Jak se dá řešit úloha typu
Opakování na 3.písmenou práci 6.ročník
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
Souhrnný test kvantitativního myšlení
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
VY_32_INOVACE_07M_Zlomek, výpočet více částí z celku - 3
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Jméno autora výukového materiálu
Dělitelnost přirozených čísel
ANOTACE Materiál je určen pro žáky 4. ročníku, je určen k procvičování učiva. Materiál obsahuje prezentaci s učivem o zlomcích. Doplněno řešením. Žáci.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Mgr. Miroslava Černá ZŠ Volgogradská 6B
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Převody délkových jednotek
AUTOR: Mgr. Jana Pulcová NÁZEV: VY_42_INOVACE_02_ČÍSLO A PROMĚNNÁ_26
Mocniny - úvod Mgr. Jiřina Sirková.
Převody jednotek obsahu
Zopakujeme si jednotky délky, které už znáš.
Převody jednotek délky
Pojem zlomek a jeho zápis.
* Zlomky Matematika – 7. ročník *.
Převody jednotek délky
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Převody jednotek obsahu
Ten little indians.
Transkript prezentace:

Výpočty celku a části celku zadané zlomkem

a) Kolik jsou ze 800 g? b) Kolik je pět devítin ze 576 mm? jedna desetina 800 : 10 = 80 g čtyři desetiny 80 . 4 = 320 g jedna devítina 576 : 9 = 64 mm pět devítin 64 . 5 = 320 mm

c) Víš, že z celku je 300 cm. Jak velký je celek?

d) Víš, že z celku je 48 m. Jak velký je celek? jedna devítina 48 : 4 = 12 m celek – devět devítin 12 . 9 = 108 m

a) Víš, že tři šestiny z celku je 312 mm. Jak velký je celek? jedna šestina 312 : 3 = 104 mm celek – šest šestin 104 . 6 = 624 mm