Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Advertisements

Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Mgr. Irena Nešněrová Datum : leden.
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE _ Z.8.A. 20_hospodarstvi_cr Ročník: osmý Vzdělávací.
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
Geometrická tělesa Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR – POHRANIČNÍ POHOŘÍ, PODNEBÍ
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Dopravní značení pro chodce VY_32_INOVACE_5A_13
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
MEZILIDSKÁ KOMUNIKACE II.
PRŮMYSLOVÁ REVOLUCE A JEJÍ DŮSLEDKY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: Speciálnízákladníškola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_04_IV_Z6_pohyby_země.
DOMÁCÍ A ZAHRANIČNÍ ODBOJ
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR – POHRANIČNÍ POHOŘÍ, PODNEBÍ
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
VY_32_INOVACE_200 Tomáš Nový osmý kraje ČR
Teplota – souhrnná cvičení II.
Procvičení a upevnění učiva
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
PŘÍRODNÍ ZDROJE ČR – NEROSTNÉ SUROVINY
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
Strom a keř VY_52_INOVACE_35
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Lineární rovnice Opakování na písemnou práci
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
PRŮMYSLOVÁ REVOLUCE - OPAKOVÁNÍ
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Název vzdělávacího materiálu Tělesa a jejich rychlosti
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
REGIONY ČESKÉ REPUBLIKY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_14_Les - shrnutí
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Zlomky – opakování učiva 5. ročníku
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Samohlásky - procvičování
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR – ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Soňa Kyselová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ Z.8.A.01_specifikace_regionu 30.9.2011 Ročník: osmý Vzdělávací oblast: ČLOVĚK A PŘÍRODA Předmět: ZEMĚPIS Název: SPECIFIKA REGIONU Číslo operačního programu: CZ.1.07/1.4.00/21.1693 Název projektu: PRIMA ŠKOLA

Anotace Zeměpis 8. ročník SPECIFIKA REGIONU OPAKOVÁNÍ UČIVA – POVODEŇ VE ŠTĚTÍ 2002

Představujeme se …. Haf, vlastně ahoj!!!!!! Jmenuji se Don a budu vás provázet digitální výukou mé paničky Soni – pokud se dobře díváte, vidíte ji v pozadí, jak cosi tvoří na počítači. Začneme opakováním!!! Foto: archiv autorky

ÚKOL !!! Přečtěte si pozorně následující text- raději několikrát!!! Jak znám svou paničku, bude následovat test!!! Foto: archiv autorky

PRŮBĚH POVODNĚ 6. srpna 2002 začala počasí v Česku ovlivňovat tlaková níže, která se svým frontálním systémem pozvolna postupovala k východu. Do 7. a 8. srpna vytrvalé silné srážky naplnily většinu jihočeských a západočeských řek. Ve čtvrtek 8. srpna již na některých místech dosáhla povodeň svým rozsahem 50leté vody (především na jihu Čech. Situace se však pozvolna uklidňovala a 9. srpna přestalo pršet. Vltava v Praze dosáhla průtoku 1500 m³/s a začala klesat. 11. a 12. srpna začalo opět pršet. Nad jihozápadem Čech se střetly dva výrazné frontální systémy. Půda přesycená vodou z předešlých srážek nedokázala zadržet vodu a ta stékala do naplněných řek. V týdnu od 12. do 18. srpna tak část Česka postihla pětisetletá až tisíciletá povodeň. Nejvíce byla postižena Vltava se svým povodím, později dolní tok Labe a okrajově také toky v povodí Ohře a povodí Dyje. Text upraven podle níže uvedeného zdroje [ 2011 – 09 – 29];celý text uveden na www:<http://cs.wikipedia.org/wiki/Povode%C5%88_v_%C4%8Cesku_(2002)>

TEST 1 Povodně začaly: 6.8. 2001 7. a 8.8. 2002 1.6. 2002 Použitý snímek: www.office.microsoft.com

TEST 2 Které řeky a jejich povodí byly nejvíce zasaženy? Labe a Vltava Berounka Dunaj Použitý snímek: www.office.microsoft.com

Test 3 Naše škola byla zatopena do výše: a) 10m b) 2m c) 6m Použitý snímek: www.office.microsoft.com

DONŮV TEST A závěrem také test ode mne, haf!!! Mojí paničkou je: Helena Vondráčková Iveta Bartošová Soňa Kyselová Foto : archiv autorky

ANOTACE, METODICKÝ NÁVOD Materiál slouží k opakování učiva předešlé hodiny, kdy v rámci regionální výuky byla tématem povodeň ve Štětí 2002 a její následky pro Štětí a naši školu Žáci nepotřebují pomůcky, sledují prezentaci a plní dané úkoly testů Lze soutěžit na vždy první tři úspěšné řešitele ( testy 1,2,3); mohou získat nějakou malou klasifikační odměnu ( dávám +, za pět + je 1); záleží na individuálních formách klasifikace vyučujících Test 3 je je zaměřen na na region ( naše škola), je možné ho obměnit „Donův“ test je zábavná oddechová záležitost, opět je možné ho obměnit nebo nezadávat Klíčová slova: počátek a průběh povodní v ČR, povodí řeky, historie regionu, čtenářská gramotnost Inovace: opakování v úvodu hodiny je prováděno zábavnou formou jako prezentace, žáci mohou pracovat na interaktivní tabuli (zatrhávání správných odpovědí)