IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Advertisements

IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá kuželem. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci poznají kužel a potřebné vzorce. Speciální vzdělávací.
AnotacePrezentace, která se zabývá výpočtem procentové části. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítávají procentové části.
AnotacePrezentace, která se zabývá výpočtem počtu procent AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítávají procenta. Speciální vzdělávací.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním rotačních těles. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci procvičí rotační tělesa. Speciální.
AnotacePrezentace, která se zabývá povrchem a objemem jehlanu. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci poznají vzorce pro jehlan. Speciální.
AnotacePrezentace, která se zabývá grafickém řešením soustavy dvou lineárních rovnic o dvou neznámých. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný.
Anotace Prezentace, která se zabývá opakováním lineárních rovnic. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují lineární rovnice.
AnotacePrezentace, která se zabývá výpočtem obsahu trojúhelníka. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítávají obsah trojúhelníka.
AnotacePrezentace, která se zabývá výpočtem základu. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítávají základ. Speciální vzdělávací.
Anotace Prezentace, která se zabývá sčítáním celých čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci sčítají celá čísla. Speciální vzdělávací.
AnotacePrezentace, která se zabývá zvětšováním a zmenšováním v daném poměru. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci zvětšují či zmenšují.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním a doplněním znalostí o mnohoúhelnících – první část. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí o zlomcích. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují znalosti o zlomcích.
AnotacePrezentace, která se zabývá úvodem do lomených výrazů. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají lomené výrazy. Speciální.
AnotacePrezentace, která se zabývá smíšenými čísly. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci převádí smíšená čísla. Speciální vzdělávací.
AnotacePrezentace, která se zabývá výpočtem úroku AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítávají úrok. Speciální vzdělávací potřebyNe.
AnotacePrezentace, která se zabývá odvěsnami v pravoúhlém trojúhelníku. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci poznají dané odvěsny.
AnotacePrezentace, která se zabývá grafem funkce. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci tvoří grafy. Speciální vzdělávací potřebyNe.
AnotacePrezentace, která se zabývá postupem sestrojení jehlanu. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci poznají jehlan. Speciální vzdělávací.
AnotacePrezentace, která se zabývá celkovým opakováním goniometrických funkcí. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují goniometrické.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá úvodem do procent. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají převod a užití procent. Speciální.
AnotacePrezentace, která se zabývá celkovým opakováním poměru. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují poměr. Speciální vzdělávací.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá konstrukcí rovnoběžníka. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci konstruují rovnoběžníky. Speciální.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá dělením dvou zlomků. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci dělí zlomky. Speciální vzdělávací potřebyNe.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá opakováním podobných geometrických útvarů. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují podobnost.
AnotacePrezentace, která se zabývá měřítkem mapy. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci přepočítávají měřítka. Speciální vzdělávací.
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením a dělením racionálních čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci násobí a dělí zlomky.
Anotace Prezentace, která se zabývá navzájem opačnými čísly. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají opačná čísla. Speciální.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí ze sedmého ročníku. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci procvičí znalosti.
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením zlomků přirozenými čísly. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci násobí zlomky s přirozenými.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá soustavou lineárních rovnic se dvěma neznámými.. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci zapisují.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním a doplněním znalostí o shodnosti. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci poznají shodnost.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá úvodem do celých čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají kladná a záporná čísla.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá porovnáváním, sčítáním a odčítáním smíšených čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci porovnávají,
AnotacePrezentace, která se zabývá úvodem do čtyřúhelníků. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají čtyřúhelníky. Speciální.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá sčítáním a odčítáním lomených výrazů. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci sčítají a odčítají.
Anotace Prezentace, která se zabývá povrchem a objemem hranolu. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítají povrch a objem hranolu.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním a doplněním znalostí o pravoúhlém trojúhelníku. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci.
AnotacePrezentace, která se zabývá druhy rovnoběžníků. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají rovnoběžníky. Speciální vzdělávací.
AnotacePrezentace, která se zabývá racionálními čísly-zlomky. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci využívají znalostí se zlomky u.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Čtyřúhelníky Druhy čtyřúhelníků.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Transkript prezentace:

IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 20 - 58 Anotace Prezentace, která se zabývá celkovým opakováním čtyřúhelníků. Autor Mgr. Václav Simandl Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci opakují čtyřúhelníky. Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová slova Čtyřúhelník, rovnoběžník, trojúhelník, konstrukce, obsah a lichoběžník. Druh učebního materiálu Prezentace Druh interaktivity Řešené příklady Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání Základní vzdělávání – 2. stupeň Typická věková skupina 12-15 let Celková velikost / datum 247 kB soubor .doc (MS PowerPoint) / září - 2011

Celkové opakování čtyřúhelníků. Čtyřúhelníky Celkové opakování čtyřúhelníků.

Příklad Kolik je součet vnitřních úhlů čtyřúhelníka? α + β + γ + δ = 360° Narýsujte libovolný nekonvexní čtyřúhelník. Obr. 1 © Václav Simandl Je obdélník a čtverec čtyřúhelník? Ano – Má čtyři : vrcholy, úhly, strany. Má dvě úhlopříčky a součet vnitřních úhlů je 360° Dopočítejte úhel čtyřúhelníka. α = 100°, β = 80°, γ = 50° δ = ? δ = 360° - (α + β + γ) δ = 360° - 230° = 130°

Příklad Odpověz co má rovnoběžník: Protější strany – rovnoběžné a shodné. Protější vnitřní úhly – shodné. Průsečík úhlopříček je společným – středem. Je souměrný podle – průsečíku úhlopříček. Součet velikostí sousedních úhlů je – 180°.

Příklad Vyjmenujte a nakreslete druhy rovnoběžníků. Čtverec Obdélník Kosočtverec Kosodélník Deltoid Obr. 2 © Václav Simandl

Příklad Vypočítejte obsah rovnoběžníka ABCD, je-li dáno a = 5 dm, va = 10 dm. va = 10 dm S = a . va S = 5 . 10 a = 5 dm S = 50 dm² Obsah rovnoběžníka je 50 dm². Obr. 3 © Václav Simandl

Příklad Co obsahuje konstrukční úloha? Rozbor – zda jde útvar sestrojit + náčrt Postup konstrukce – konstrukční předpis Narýsování útvaru – ověřování přesnosti Určení počtu řešení úlohy

Příklad Vypočítejte obsah trojúhelníka v rovnoběžníku ABCD, je-li dáno a = 5 dm, va = 10 dm. va = 10 dm S = a . va S = 5 . 10 a = 5 dm S = 50 dm² Obsah rovnoběžníka je dvojnásobek obdélníka. S = 50 : 2 = 25 dm² Obsah trojúhelníka je 25 dm². Obr. 9 © Václav Simandl

Příklad Jak poznáme lichoběžník? Lichoběžník je čtyřúhelník, jehož dvě strany jsou rovnoběžné a ostatní dvě různoběžné. Jaké jsou druhy lichoběžníků? Rovnoramenný a pravoúhlý lichoběžník. Jaký je vzorec pro výpočet obsahu? S 1 (a + c) . v 2 Co je střední příčka? Je úsečka, která spojuje středy obou ramen lichoběžníka.

Čerpáno Obr. 1 - 4. vlastní zdroje (© Václav Simandl) Copyright Václav Simandl, září 2011.

Metodický pokyn Pedagog se řídí pokynu autora v prezentaci. Seznámí postupně s látkou a poté kliknutím se ukáží vztahy, grafické znázornění, vzorce, postup, pokračování či výsledek. U jednotlivých listů probíhá myšlenková mapa, diskuse nebo vysvětlení či doplnění látky.