Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B27Fy6_Objem 1

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Objem a jeho měření.
Advertisements

Objem a jeho měření.
Měření objemu Autor: Lukáš Polák Pokračovat.
Jednotky objemu. Měření objemu kapalin.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Příprava laboratorní práce č.3
Měření objemu pevného tělesa
U těles určujeme ve fyzice jejich vlastnosti – rozměr (velikost), hmotnost, objem, obsah, teplotu, barvu, tvar, tvrdost, stlačitelnost, sílu – kterou.
Název materiálu: OBJEM – výklad učiva.
Měření objemu pevného tělesa
Téma: Fyzikální veličiny – objem Autorka: Marta Gulová Ostrava 2006.
MĚŘENÍ OBJEMU.
Měření objemu 6. ročník.
Objem LC.
Lukáš Nečas a Daniel Dostál
OBJEM a jeho měření.
MĚŘENÍ OBJEMU Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Měření objemu.
Ing. Radek Pavela Měření objemu.
Výpisky z fyziky − 6. ročník
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_162_Objem tělesa AUTOR: Ing.Gavlas Miroslav ROČNÍK, DATUM:
Měření fyzikálních veličin – Měření objemu
Fyzika 6. ročník Objem Anotace
Měření objemu pomocí odměrného válce
Měření objemu Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření objemu kapalin
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření objemu pevných látek
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Objem
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Studená, okres Jindřichův Hradec Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B28Fy6_Objem 2 Téma:
 Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Autor : Mgr. Irena Nešněrová  Datum : říjen 2013  Název :VY_42_INOVACE_4.2.1.
Opakování 6.roč. VeličinaJednotkaMěřidla Název Značka Název, značka délkad V kilogram,kg stopky, hodinky hustota ρ - teplota metr,m krejčovský, skládací,
Objemové jednotky a jejich převody
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_52
Objem tělesa Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B32Fy6_Hustota 2
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B31Fy6_Hustota 1
Měření objemu pomocí odměrného válce
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_03 Měření objemu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Aleš Čech Fyzika 6. ročník
OBJEM Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_11_29.
Výpisky z fyziky − 6. ročník
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Objem
zpracovaný v rámci projektu
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_02 Objem
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Měření objemu pevného tělesa
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Objem objem je fyzikální veličina, kterou značíme V
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název: VY_32_INOVACE_8B39M6_Krychle
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B34Fy6_Teplota
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_03_FYZIKA
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
MĚŘENÍ OBJEMU.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název: VY_32_INOVACE_8B40M6_Kvádr
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Anotace Litr Druhy a využití Co měříme v litrech
OBJEM objem je fyzikální veličina určující část prostoru, kterou zabírá těleso Značka objemu: V.
AUTOR: Mgr. Hana Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_42_OBJEM TEMA: FYZIKA
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B30Fy6_Hmotnost 2
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola a Mateřská škola Studená, okres Jindřichův Hradec Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B27Fy6_Objem 1 Téma: Objem 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3136

Anotace Určeno žákům 6. ročníku. Prezentace slouží k výkladu a aktivnímu procvičení nové látky na interaktivní tabuli. Prezentaci předchází motivační ukázky různých druhů odměrných válců a nádob na měření objemu kapalin. Pomůcky: odměrné válce

Objem Fyzikální veličina Značení: V Odměrný válec Základní jednotka: metr krychlový m3

Odměrný válec Musíme vždy určit: - velikost nejmenšího dílku stupnice - měřící rozsah odměrného válce - odchylku měření

Měření objemu kapalin odměrným válcem 1 Urči velikost nejmenšího dílku stupnice a odchylku měření

Měření objemu kapalin odměrným válcem 1 Řešení Nejmenší dílek 1 ml, odchylka měření 0,5 ml Nejmenší dílek 5 ml, odchylka měření 2,5 ml Nejmenší dílek 2 ml, odchylka měření 1 ml

Měření objemu kapalin odměrným válcem 2 Urči velikost nejmenšího dílku stupnice a odchylku měření

Měření objemu kapalin odměrným válcem 2 Řešení Nejmenší dílek 0,1 ml, odchylka měření 0,5 ml Nejmenší dílek 0,2 ml, odchylka měření 0,1 ml Nejmenší dílek 4 ml, odchylka měření 2 ml

Citace Obrázky: archiv autora