Schodiště – postup zakreslování

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Užití poměru (graficky)
Advertisements

Užití poměru (graficky)
Užití podobnosti Změna délky úsečky v daném poměru
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Název operačního programu:
Stavitelství 4 Betonové stropy
Název operačního programu:
Schodiště – návrh a konstrukční řešení
schodišťový stupeň schodišťové rameno
Matematika Lichoběžník.
11_Podobná zobrazení II Užití podobnosti
Kruhový diagram asynchronního motoru
Matematika Rovnoběžníky.
rozdělení v daném poměru
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Střední odborné učiliště stavební, odborné učiliště a učiliště
Jednoduché konstrukce (střed a osa úsečky, osa úhlu, tečna)
Název operačního programu:
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Název operačního programu:
Názvosloví Schodišťový prostor – prostor v němž bude umístěno schodiště. Schodišťové rameno – konstrukce, která má min. 3 stupně a spojuje různé výškové.
Schodiště v RD.
Střední odborné učiliště stavební, odborné učiliště a učiliště
Princip zakreslování žb. monolit stropů
postup výroby dřevěných schodů
Užití poměru (graficky)
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
STAVEBNICTVÍ Pozemní stavby Terénní a železobetonové schodiště STA30
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Zdeňka Soprová, Bc. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Stereometrie Řezy hranolu II VY_32_INOVACE_M3r0109 Mgr. Jakub Němec.
Zakreslování schodišť
Výkres skladby stropních prvků
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 12Číslo DUMO9.
Pozemní stavitelství II
Pozemní stavitelství II
SCHODIŠTĚ. Kce sloužící ke spojení různých výškových úrovní Za schodiště lze považovat min.3 výškové stupně Od 3 stupňů by mělo být zábradlí Schodišťové.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 12Číslo DUMO7.
Anotace Materiál slouží pro výuku speciálních oborů, pro žáky oboru zednické práce. Prezentace obsahuje výklad konstrukce schodiště a použitého materiálu.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 12Číslo.
Anotace Materiál slouží pro výuku speciálních oborů, pro žáky oboru tesařské práce. Prezentace obsahuje výklad kreslení stropů s rovným podhledem a zavěšených.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Druhy čar podle tloušťky
NÁZEV PROJEKTU: INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Užití poměru (graficky)
Ing. Renata Segmüllerová
Stropní konstrukce – III. část
Schodiště – návrh dvouramenného schodiště v bytovém domě
Postup při návrhu (výpočtu) schodiště
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_19-12
Schodiště – zakreslování zakřiveného schodiště
ZKOUŠKY KAMENIVA velikost zrn
Ing. Renata Segmüllerová
Schodiště – půdorysy v jednotlivých podlažích, řezy
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_27-08
Název projektu: Digitalizace výuky oboru Kosmetické služby
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_22-02
Užití poměru (graficky)
Střecha se zakázanými okapy
Autor: Mgr. Lenka Doušová
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_22-03
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Druhy čar podle průběhu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_19-11
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_22-04
Kolmost přímky a roviny
Schodiště – půdorysy, druhy čar
Transkript prezentace:

Schodiště – postup zakreslování Autor: Ing. Jaroslava Bláhová Ing. Renata Segmüllerová

Konstrukční cvičení – 2. ročník Anotace Tematický okruh Konstrukční cvičení – 2. ročník Anotace Prezentace je určena pro 2. ročník STA Žáci se naučí zakreslovat schodiště Metodický pokyn Prezentace doplněna s výkladem učitele Druh materiálu prezentace Datum tvorby 30.01.2014 Číslo materiálu VY_32_INOVACE_Bl2_15 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

Postup zakreslování dvouramenného schodiště 1) – v měřítku vyneseme půdorys, zakreslíme délku a šířku schodišťového ramene a velikost podest - pro určení přesné šířky stupňů využijeme poučku o dělení přímky na stejný počet dílů (stupňování přímky) - z hrany prvního stupně schodišťového ramene narýsujeme polopřímku, na ni vyneseme 8 stejných dílků ( např. po 1cm) - poslední dílek spojíme s hranou posledního stupně - s touto úsečkou narýsujeme rovnoběžky, pak narýsujeme stupně do půdorysu EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

Postup zakreslování dvouramenného schodiště 2) – svislý řez se doporučuje kreslit na průsvitný papír, který položíme na rozkreslený půdorys - zakreslujeme tloušťky zdí, délku schodišťového ramene a podest svislými pomocnými čarami 3) – výškově vymezíme podesty 1NP,2NP a mezipodestu EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

Postup zakreslování dvouramenného schodiště 4) – nakreslíme pomocnou síť pro jednotlivé šířky stupňů ( nekopírujeme z půdorysu) - postup je stejný jako v půdorysu 5) – síť rozšíříme o pomocnou šířku stupně, která je nutná k určení spojnice předních hran stupňů - spojíme bod1 ležící na mezipodestě s průsečíkem svislice a úrovně příslušného ramene s bodem 1´ EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

Postup zakreslování dvouramenného schodiště 6) – tato spojnice vytne body, které určují výšku stupňů - v průsečících šikmé spojnice a svislých přímek vedeme krátké vodorovné přímky - tím jsou vymezeny stupně 7) – pak zakreslíme uvažovanou konstrukci (schodišťovou desku) a svislý řez okótujeme 8) – řez schodiště začleníme do celého objektu 9) – nyní dokončíme půdorys (výstupní čáru, uložení schodiště, čísla stupňů) a okótujeme ho EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

PAVLIS, Jaroslav a kol. Cvičení z pozemního stavitelství PAVLIS, Jaroslav a kol. Cvičení z pozemního stavitelství. Praha: Sobotálec, 1995, ISBN 80-901684-9-3. EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154