VY_32_Inovace_ Sloveso „být“ (to be)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
BÝT (kladný a záporný oznamovací způsob)
Advertisements

Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
VY_32_INOVACE_13_TO BE 2 Anotace Prezentace sloužící k procvičení časování slovesa TO BE Autor Mgr. Jana Hrbková JazykEnglish Očekávaný výstup Vybere správný.
Časování slovesa „to be“ - být
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Past simple – to be (negative) Název sady: Project 2 Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. V ě ra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Plurals Název sady: Project 1 Č íslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adverbs of frequency Název sady: Project 2 Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present Continuous Tense Název sady: Project 2 Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have got- question Název sady: Project 1 Číslo projektu:
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_20_Pronouns.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_12_.
VY_32_INOVACE_42. Long formsShort forms Já jsem Ty jsi On je Ona je Ono je My jsme Vy jste Oni jsou TO BE - affirmative I amI´m You areYou´re He isHe´s.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present perfect - negative Název sady: Project 3 Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Subject and object pronouns Název sady: Project 2 Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ First conditional Název sady: Project 3 Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ The passive voice Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Past simple, Past continuous Název sady: Project 3 Číslo.
 Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_ Past continuous Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present Simple Tense Název sady: Přítomný čas prostý Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adjectives and adverbs Název sady: Project 2 Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ To be - otázka Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Stupňování přídavných jmen „good“ x „bad“ Název sady: Project.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present simple, present continuous Název sady: Project 1.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have got Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): červen 2013 Ročník:6. Tematická oblast: Anglická gramatika a slovní zásoba 1. Téma:Present.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Going to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_Inovace_ Have got-negative Project1
VY_32_Inovace_ Future simple Project 3
VY_32_Inovace_ Some and any Project 2
VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3
VY_32_Inovace_ Can, can´t Project 1
VY_32_Inovace_ Present simple - question
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Název školy: Autor: Mgr. Věra Tománková
VY_32_ Present simple - negative Project 1
VY_32_Inovace_ Large numbers Project 3
Č. DUMu: VY_22_INOVACE_02_TO BE – krátká odpověď
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
TO BE – questions, short answers
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VY_32_Inovace_ Will x Going to Project 3
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 3
VY_32_Inovace_2.3.6 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 4
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk-anglický jazyk DUM 08
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
VY_32_Inovace_ Past simple – to be Project 2
VY_32_Inovace_ Present perfect Project 3
VY_32_Inovace Have to x must Project 3
VY_32_Inovace_ Neurčitý člen a, an Project 1
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
VY_32_Inovace_ Sloveso „to be“- opakování
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Anglický jazyk 3.třída to be
Do you want to be a Millionaire?
VY_32_Inovace_ To be – zápor Project 1
VY_32_Inovace_2.3.4 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 6
VY_32_INOVACE_Sei_III_13 Question tags
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_22_INOVACE_02_13_Sloveso to be 2
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
VY_32_INOVACE_43 TO BE QUESTIONS.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
To be - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_373, 19. sada, AJ2
Possessive adjectives
Transkript prezentace:

VY_32_Inovace_14.1.2 Sloveso „být“ (to be) Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_14.1.2 Sloveso „být“ (to be) Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3577 Anotace: Materiál je určen žákům 5. ročníku k výkladu kompletního časování slovesa „být“. Je vhodný k práci s dataprojektorem či k práci s interaktivní tabulí.

Sloveso „být“ To be

Sloveso „to be“ Sloveso „to be“ užíváme: když se představujeme Když určujeme něčí věk

Oznamovací věta (plné tvary) English Czech I am You are He is She is It is We are They are Já jsem Ty jsi On je Ona je Ono je My jsme Vy jste Oni jsou

Oznamovací věta (stažené tvary) Plný tvar Stažený tvar I am You are He is She is It is We are They are I´m You´re He´s She´s It´s We´re They´re

Sloveso „to be“ Stažené tvary slovesa to be často používáme v mluveném projevu Plné tvary slovesa to be vždy používáme v otázkách a po this

Doplň plný tvar slovesa to be Hello. I Peter. He from London. Mandy twelve years old. We on holiday. They happy. Susan at school. You in the classroom. Father at home. am is Well done is are are is are is

Použité zdroje HUTCHINSON, Tom. Project 1: Student´s book. Oxford: Oxford University Press, 2000. ISBN 019436514X. HUTCHINSON, Tom. Project 1: Pracovní sešit. Oxford: Oxford University Press. ISBN 9780194365208. Let´splay grammar: Anglická gramatika pro základní školy. Dubicko: INFOA, 2007. ISBN 9788072405961. Zdroj obrázků: galerie Klipart