LEDNIČKA…

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Světlo je elektromagnetické vlnění různých vlnových délek. Lidské oko vnímá pouze část tohoto spektra. Toto záření nazýváme viditelné. Sousední části.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_FY_2E_PAV_01_Světlo.
  Pevný disk (HDD – Hard Disk Drive)  Používá se k dočasnému nebo trvalému uchovávání dat pomocí magnetické indukce.  Jeho předchůdci byli magnetická.
Možnosti úspor energie při osvětlování Jednoduché tipy a triky využitelné ve škole i v domácnosti.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Práce, výroba ZÁKLADY EKONOMIKY. NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA: III/2 VZDĚLÁVACÍ.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_12_INOVACE_II.ICT4 Vytvořeno:2.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Ing. Jan Weiser Název prezentace (DUMu): Komunikace řídících jednotek I. Tematická oblast:Speciální elektrická zařízení.
Opakování Termodynamiky Fyzikální praktikum 2.  Termodynamika – nauka o zákonitostech přeměny různých forem energie v makroskopických systémech složených.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Ing. Jan Weiser Název prezentace (DUMu): Přehled a zvláštní typy zapalování Tematická oblast:Zapalování Ročník:2. Číslo.
Anotace: Prezentace je určena pro žáky 9. ročníku, slouží k výkladu učiva Který druh bydlení je nejlepší a jeho výhody a nevýhody Období: září – prosinec.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Jitka Křížková, MBA NÁZEV: VY_32_INOVACE_1B_15 TÉMA: VYNÁLEZY.
TRANSFORMÁTOR Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_18_32.
Název školyZákladní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm Číslo projektuCZ / / Číslo materiáluVY_32_INOVACE_225 AutorMgr. Romana Rybiařová.
Var Autor: Pavlína Čermáková Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
VAR Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_04_32.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Další součástky s jedním přechodem PN Autor: Lukáš Polák.
Přírodověda Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Jeršovová.
Celistvost lidského organismu. Šablona : V/2 Sada: 2/36 Ověření ve výuce: Třída: 5 Datum: Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové.
ZMĚNY SKUPENSTVÍ látka složená s týchž částic se může vyskytovat ve skupenství pevném, kapalném a plynném skupenství látky se liší vzdálenostmi mezi částicemi.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Wattmetr.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Interaktivní tabule, USB disky, paměťové karty, záložní zdroj
Zařízení k uchování hotových pokrmů během výdeje
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Termika – Fotovoltaika
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Základy rovnovážné termodynamiky
EU_52_sada 1_01_ZPM_Bezpečnost ve školní kuchyni_Lich
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Téma: Světlo Vypracoval: Bohumil Baroch
Elektrická energie Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník
ZAHUŠTĚNÉ, SUŠENÉ MLÉKO
Pístové spalovací motory
Elektrické spotřebiče
Elektřina VY_32_INOVACE_05-29 Ročník: VIII. r. Vzdělávací oblast:
CCBS 6184XH/1 187 Volně stojící kombinovaná chladnička
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Elektrické spotřebiče, vodiče, nevodiče
Obecná ekonomie STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název: VY_32_INOVACE_3B_12_Svaly
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Teplo.
Přírodopis Č. DUMu: VY_32_INOVACE_16_ pomocníci člověka
Cukrářské technologie – pevná těsta a linecké těsto třené
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Výpočet tepla VY_32_INOVACE_20_Výpočet tepla Autor: Pavlína Čermáková
Tepelné stroje.
Kalorimetrie měření tepla
Autor: Olga Kociánová Datum (období): září 2011 Ročník: 5
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Změny skupenství Výpar, var, kapalnění
Datum: Název školy: Základní škola Městec Králové
Šíření vodní páry v dvouplášťových konstrukcích.
Interaktivní elektrický obvod
VY_32_INOVACE_
Třída 3.A 14. hodina.
ELEKTROTECHNICKÉ MATERIÁLY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE
POMĚR VE SLOVNÍCH ÚLOHÁCH
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Libor Zemánek NÁZEV: Tepelné záření TÉMATICKÝ CELEK: Energie.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, Na co všechno si dát pozor.
Co se skrývá uvnitř skříně?
Transkript prezentace:

LEDNIČKA… http://hubnuti.gringo.cz/obr/lednicka.jpg

Úvod Lednička ,lednice, chladnička, je skříň obsahující chladicí stroj a sloužící k uchování potravin při nízké teplotě v chladničce asi 5 °C. Povrch volně stojících ledniček je zpravidla bílý nebo kovově lesklý, aby se snížil přívod tepla z okolí: oproti jiné barvě se tím zvýší odrazivost povrchu.

funkčnost O tom, že lednice je nejzákladnějším vybavením každé kuchyně, snad není třeba diskutovat. S rostoucí oblíbeností vestavných spotřebičů proto pochopitelně došlo i na zmíněné lednice.

Princip Dnes existují tri odlišné principy chlazení ledniček: kompresorové, absorpční a adsorpční. Chladnička bývá obvykle elektrická, ale existují i typy plynové, případně využívající jiných zdrojů energie . http://ts3.mm.bing.net/images/thumbnail.aspx?q=5008658333434302&id=d7ce71d861c345c31f1d0ad17f98222c

Historie V minulosti byla lednička skutečně chlazena ledem. Jednalo se o tepelně izolovanou dvouplášťovou skříň, do níž se vkládal přírodní led. Ten postupně tál a ochlazoval vnitřek ledničky na stálou teplotu 0 °C. http://www.arktis-servis.cz/files_web/image/old_photo_01(1).jpg

USB lednička :-D Malá USB lednička Vám určitě zpříjemní horké letní dny. USB lednička je další věc, která se perfektně hodí pro letní dny. Do pěti minut se malá lednička velká akorát pro jednu plechovku vychladí  a potřebuje pro své napájení pouze USB konektor. Stejně jako velké lednice je i uvnitř osvětlená. Během několika minut po zapojení se vnitřní prostor lednice sníží na 8 °C.   http://media4.picsearch.com/is?tmFVpB9uKNt1MRnW7buPNFn296MzLOTEmJtojlJMYd8

KONEC