Výzva 57: CHCI BÝT ZRUČNÝ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr. Hana Míčová Název: VY_32_INOVACE_13_D7 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma:O životě lidí.
Advertisements

Střední průmyslová škola Třebíč Předkladatel grantového projektu: Střední průmyslová škola Třebíč vzdělávací instituce moderního typu pro přípravu středoškoláků.
Spojené království Velké Británie a Severního Irska - Bournemouth Popis mobilit Mgr. Martina Klimešová Celoživotním vzděláváním k zefektivnění výuky jazyků.
DÍLNY HEURÉKA 2015 (2. – ) Lucie Kolářová. Jiráskovo gymnázium Náchod Hlavní organizátor: Zdeněk Polák.
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a Státním rozpočtem České republiky Výuka cizích jazyků s akcentem na kombinované studium a.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Jana Vaňková NÁZEV: VY_32_INOVACE_02A_14_SAVANY TEMA:Přírodní obraz Země a.
Karmelský kapr Projekt žáků ISŠ Na Karmeli Mladá Boleslav.
K ONSTRUKTIVISMUS Zora Syslová. T RANSMISE VERSUS KONSTRUKCE Transmisivní pedagogika klade důraz na fakta a jejich zapamatování. Konstruktivistická pedagogika.
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Číslo a název projektu:CZ.1.07/1.5.00/ – Investice do vzdělání nesou nejvyšší.
Nově otevřená školní knihovna na 31. ZŠ v Plzni. Od října začíná na naší škole opět fungovat žákovská knihovna. Umístěna je v přízemí na 2. stupni v místnosti.
TVORBA JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ ZÁVĚREČNÉ ZKOUŠKY V OBORECH VZDĚLÁNÍ KATEGORIE E Romana Jezberová konference IPn NZZ Praha březen 2012.
Seriály v Souborném katalogu ČR Knihovny současnosti Seč 2004 Danuše Vyorálková.
Sbor Církve bratrské v Ostravě sborová oznámení SRDEČNĚ ZVEME NA SPOLEČNÁ SHROMÁŽDĚNÍ STŘEDA 18:30 Biblická a modlitební hodina Slovo: Jan Kočnar.
Výzva 56: NA SPOLEČNÉ CESTĚ. NA SPOLEČNÉ CESTĚ - ČD bylo odučeno 48 čtenářských dílen do školní knihovny jsme zakoupili 1007 knih a 8 elektronických čteček.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaMatematika 6 NázevDesetinná čísla_8.
Celistvost lidského organismu. Šablona : V/2 Sada: 2/36 Ověření ve výuce: Třída: 5 Datum: Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Wattmetr.
Technologie přípravy pokrmů 1. ročník - hotelnictví
STUDY VISITS Praha
Čím chci být, až vyrostu Pavel Prusek.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Odborné učiliště Chroustovice
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
zpracovaný v rámci projektu
Školní fórum Jarní škola NSZM - Litoměřice
pravodaj Z Obce Troubky - Zdislavice Vážení spoluobčané,
Projekty MŠMT na podporu pedagogů
DESETINNÁ ČÍSLA.
Název školy: Základní škola Chomutov, Písečná 5144 Název materiálu: VY_52_INOVACE_30_Hádej_kdo_jsem _(1310 _1790)_šg2 Číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE IROP, OP VVV, PA/ŠAP Kristýna Žižková
Jsem ŠKOLÁK II.
Vzdělávací oblast: Teoretické vzdělávání Tematická oblast:
Historie sportu školy Blížejov
Poznáte, které místo je schováno v puzzle?
Přijďte se s námi naladit na Vánoce:
Karel Jaromír Erben Základní škola Choltice, okres Pardubice – „Učíme se pro život“ Šablona: č. III/2 Inovace a zkvalitnění výuky pomocí ICT Pořadové.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Ráček.
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Hana Klimíčková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Goethe-Institut Praha S knížkou do života (Bookstart) 23. října 2017
Goniometrické funkce Tangens Nutný doprovodný komentář učitele.
Didaktika přírodopisu 1 3. seminář: Roční časově tématický plán
Jiří Hýbl Diplom za dosažené úspěchy Tento diplom získává
Jak na strategické plánování v MŠ a ZŠ Přehled o dotací
VYBER SPRÁVNÉ PŘÍSLOVÍ
Třída: Savci Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Přijďte se s námi naladit na Vánoce:
Matematika Sčítání a odčítání celých čísel 7. ročník
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice - Spořilov
Zš TGM Ivančice Moje škola Petr Kadlec.
Jan Amos Komenský Autor: Mgr.Dana Vagenknechtová
Realizace akreditovaného Kurzu vysokoškolské pedagogiky
Operační program potravinové a materiální pomoci
Martinovy Martinovy narozeniny narozeniny
Výuka magisterské psychologie dnes (včera, zítra)
Tereza Bížová Představení se.
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
ZŠ KRNOV, Janáčkovo náměstí 17
SOŠ a SOU Centrum odborného vzdělávání Libereckého kraje pro oblast služeb Projekt je spolufinancován Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální.
Střední zdravotnická škola Beroun
ZLEPŠENÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA EOA
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Poznáte, které místo je schováno v puzzle?
Transkript prezentace:

Výzva 57: CHCI BÝT ZRUČNÝ

CHCI BÝT ZRUČNÝ - DÍLNY bylo zakoupeno vybavení školní dílny za 190 000 Kč Podíleli se na projektu: D. Valenta Z. Grebeň

CHCI BÝT ZRUČNÝ - DÍLNY 115 žáků mělo možno poznat Blended learning zakoupila se licence na 3 roky Langmaster v hodnotě 180 000 Kč 115 žáků mělo možno poznat Blended learning 5 učitelů mělo možno poznat Blended learning: M. Ingr, K. Cinádrová, L. Němcová, M. Novák, A. Blahová

Celkem za oba projekty se utratilo: 1 486 035 Kč Projekty výzva 56 a 57 Shromažďovaly podklady a účtovaly: L. Hanáčková, A. Jánošíková Celkem za oba projekty se utratilo: 1 486 035 Kč