Téma: Vnitřní energie, teplo

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Karolína Hadrbolcová Materiál: VY_52_INOVACE_PV14.31 Téma: Hustota látek.
Advertisements

FYZIKÁLNÍ KUFR Téma: Zvukové jevy (8. ročník)
FYZIKÁLNÍ KUFR Téma: Změny skupenství látek (8. ročník)
FYZIKÁLNÍ KUFR Téma: Elektrický proud (8. roč.)
FYZIKÁLNÍ KUFR Téma: Střídavý proud (9. ročník) Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
FYZIKÁLNÍ KUFR Téma: Vnitřní energie, teplo (8. ročník) Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu.
FYZIKÁLNÍ KUFR Téma: Mechanické vlastnosti kapalin (7. ročník)
ČAS A JEHO MĚŘENÍ Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí Výrazy ‒ vyjádření neznámé ze vzorce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Vlastnosti látek − hustota Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. David Mánek. Dostupné z Metodického portálu
FYZIKÁLNÍ KUFR Téma: Jaderná energie (9. ročník) Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
FYZIKÁLNÍ KUFR Vedení el. proudu v kapalinách a plynech (9. ročník) Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního.
LOGICKÉ DVOJICE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Gošová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
FYZIKÁLNÍ KUFR Téma: Mechanické vlastnosti plynů (7. ročník) Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního.
FYZIKÁLNÍ KUFR Téma: Elektrické vlastnosti látek (6. ročník) Zdroj: Wikimedia. Suitcase icon.jpg [online] [cit ]. Dostupný pod licencí.
KUFR MAGNETISMUS Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Monika Dudová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
FYZIKÁLNÍ KUFR Téma: Vedení elektrického proudu v polovodičích (9. ročník) Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
ŠÍŘENÍ TEPLA. a) VEDENÍM = dotykem těles (teplo se přenáší přes atomy). Nastává mezi dvěma dotýkajícími se tělesy nebo částmi téhož tělesa, které mají.
Převody – jednotky délky
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
FYZIKÁLNÍ KUFR Téma: Vedení elektrického proudu
Vlastnosti látek − hustota
STEJNÉ Pracovní listy Poznáš, které obrázky jsou stejné? Najdi je a spoj. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer.
KUFR Téma: Savci Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marek Killar. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Matematický kufr Verze 3
Obst und Gemüse Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu
BAREVNÉ TVARY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Téma: Síly a jejich vlastnosti
Znáš dobře mluvnici? Hodnocení testu
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Ruský obrázkový slovník XLI Ve škole – В школе
Najdi rozdíl II. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
PUZZLE Podpora výuky o stálých a tažných ptácích
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Barvy a tvary A Pracovní list určený pro rozvoj zrakového vnímání a abstraktně vizuálního myšlení Postup práce: Spoj čarou stejné trička – jedno je barevné,
Orofacionální cvičení I
FYZIKÁLNÍ KUFR Fyzikální veličiny (6. ročník)
Hyperoskulační kružnice elipsy
Převody délky MATEMATIKA
Ruský obrázkový slovník XX Hudba – музыка
Interaktivní elektrický obvod
Vedení proudu v kapalinách
Vedení proudu v kapalinách
Ruský obrázkový slovník XVII Části těla a hlavy – тела и головы
Autorem materiálu a všech jeho částí je Irena Nemetová
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
ČLOVĚK – VNITŘNÍ ORGÁNY A KOSTRA
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA A ROSTLINY 2
SČÍTÁME A ODČÍTÁME DO 5 S KAMARÁDEM
Převody – jednotky délky
Ruský obrázkový slovník XIX Místnosti – комнату
Vlastnosti látek − hustota
FYZIKÁLNÍ KUFR Vedení el. proudu v kapalinách a plynech (9. ročník)
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
MATEMATICKÝ KUFR Téma: Geometrie (6.–9.ročník)
M O T Ý L Í L O T O 3 Najdi stejného motýla!
Definiční obor funkce Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Definiční obor funkce Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Transkript prezentace:

Téma: Vnitřní energie, teplo FYZIKÁLNÍ KUFR Téma: Vnitřní energie, teplo (8. ročník) Zdroj: Wikimedia. Suitcase icon.jpg [online]. 2007 [cit. 2010-08-12]. Dostupný pod licencí Public domain z WWW: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Suitcase_icon.JPG Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

(Otázky se promítají dataprojektorem na plátno.) Pravidla hry (Otázky se promítají dataprojektorem na plátno.) Hru hrají dva spoluhráči. Jeden z hráčů se postaví zády k plátnu, aby nemohl vidět promítaná slova. Druhý hráč mu slova napovídá tak, aby je co nejdříve uhodl. V nápovědě se nesmí použít kořen slova. Každá soutěžní dvojice má na uhodnutí co největšího počtu slov 1 minutu, případně dvě minuty. Po každé správné odpovědi vyučující spustí následující snímek prezentace s novým slovem. Další dvojice může: a) pokračovat od dosud neukázaného slova, b) hru hrát od začátku, ale předtím musí opustit třídu, c) hrát KUFR na jiné téma.

PLYN

OKNO

RADIÁTOR

ZIMA

METEORIT

LÁTKA

Q (FYZIKÁLNÍ VELIČINA)

POLYSTYREN

VODIČ

LED

TŘENÍ

OCHLAZENÍ

VÝMĚNA

KRYSTAL

DIFUZE

TERMOSKA

TEPLOTA

m (FYZIKÁLNÍ JEDNOTKA)

ROZPÍNAVOST

MÍCHADLO

POLOHA

POHYB

TEPLOMĚR

MOLEKULA

TĚLESO

ALOBAL

VĚTROŇ

KALORIMETR

ENERGIE

ATOM

PRÁCE

VEDENÍ

SKLO

LEDNIČKA

JEDNOTKA

TEKUTOST

ZAHŘÁTÍ

SNÍH

ZÁPALKA

VÍTR

TEPLO

IZOLANT

TOPENÍ

LESKLÝ

UHLÍ

IGLÚ

KOMÍN

ZÁŘENÍ

MOLITAN

t (FYZIKÁLNÍ VELIČINA)

JOULE

ŽÁROVKA

KOLEKTOR

VAKUUM

IONT

STLAČITELNOST

GRAF

MATNÝ

BROWNŮV POHYB

HUSTOTA

ELEKTRON

KALORIE

KOV

ČERNÝ

ODEVZDAT

NEUTRON

KAPALINA

DŘEVO

STUDENÝ

BARVA

ZDROJ

PŘIJMOUT

VZDUCH

PROUDĚNÍ

AMORFNÍ

SÍLA

c (FYZIKÁLNÍ VELIČINA)

ČLÁNEK

POVRCH

TEPLÝ

°C

BÍLÝ

SLUNCE

PROTON Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.