Druhá mocnina dvojčlenu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2011/2012 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
Advertisements

Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Vzorce 8. ročník Autorem materiálu je Mgr. Jana Čulíková
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Druhá mocnina rozdílu.
Mgr. Jana Vlková a) P Praha b) O Ostrava c) B Brno d) O Olomouc Klikněte na správnou odpověď ZPĚT NA OBSAH Další otázka.
MOCNINY S PŘIROZENÝM MOCNITELEM NÁSOBENÍ MOCNIN AUTOR: MGR. VLADIMÍRA TRNKOVÁ.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr.Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R12_ Měřítko TEMA: Matematika 7. ročník.
AZ-kvíz − Jednotky. Náhradní otázky Správná odpověď Pyramida Vypočítej 564:1000.
Mocniny Mocniny desetinných čísel.
Vzorce pro druhé mocniny dvojčlenů (a – b)²=(a – b).(a – b)
DUM II. / 8. peníze Bc. Zdeněk Klíma. Peníze K čemu slouží peníze? Vyberte správnou možnost Na hraní Pro potěšení K placení Ke čtení K jídlu Na vybarvování.
VÝRAZY Matematické zápisy obsahující čísla (konstanty), písmena (proměnné) a početní operace ČÍSELNÉ S PROMĚNNOU √25 2.(4-7.8) 3x+7 4a3- 2a.
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
Užití goniometrických funkcí
Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních školách ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení pomocí informačních.
ŠKOLA: Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna,
VY_32_INOVACE_Pel_I_05 Výrazy – vzorce 2
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Sčítání a násobení výrazů
Druhá mocnina dvojčlenu a rozdíl druhých mocnin
RadioGroup, RadioButton DEMo
Pohyb těles-fyzika hrou
Násobení mnohočlenů Základní škola a Mateřská škola
(2a2 – b) . (-5a) 3a . (4a + 5) (2x + 3y) . (5x – 4y)
Pravoúhlý trojúhelník (procvičování)
Výkonové vlastnosti osobnosti
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
II.A mechanika kapalin hydraulická zařízení
Hustota-výpočet objemu
Mocniny s přirozeným mocnitelem pravidla pro počítání s nimi
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
10.11 – Vietovy vzorce, iracionální rovnice
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Násobení lomených výrazů
Určování druhé mocniny velkých čísel a čísel desetinných
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ KOLÍN V.,MNICHOVICKÁ 62
* Složené zlomky Matematika – 7. ročník *
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Autor: Lukáš Kokoška KVÍZ LIDSKÉ TĚLO HRÁT.
MATEMATIKA – ARITMETIKA 8
Rozdíl a součet třetích mocnin
Opakování 3 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Dělení lomených výrazů
MOCNINY Operácie s mocninami.
Hustota-výpočet objemu
I.A Výpočet hmotnosti z hustoty
Jednočleny a mnohočleny
Hřebenový obrážecí nůž
Rozklad mnohočlenů na součin vytýkáním před závorku
DUM I. / 16. semafor Bc. Zdeněk Klíma.
Matematický milionář Foto: autor
34.1 Obecná pravidla pro mocniny s přirozeným mocnitelem
Vzorce na úpravu výrazů
VÝRAZY S PROMĚNNÝMI V PRAXI
Matematika s tajenkou a hádankou
Mocniny Násobení a dělení mocnin se stejnými základy
Lomené výrazy (9) Složené lomené výrazy
Tuhé těleso a moment síly
Rovnice.
20 MNOHOČLENY.
I.A Výpočet hmotnosti z hustoty
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
MATEMATIKA Lineární rovnice - procvičování.
Vy_32_Inovace_14_Rozklad výrazů na součin
Matematika 2 Sčítání a odčítání do 20.
DUM II. / 15. Světadíly Bc. Zdeněk Klíma.
Transkript prezentace:

Druhá mocnina dvojčlenu

Druhá mocnina dvojčlenu (A + B)2 = A2 + 2AB + B2 (A – B)2 = A2 – 2AB + B2

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 a) (3 + c)2 =

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 a) (3 + c)2 = (A

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 a) (3 + c)2 = (A + B)2 =

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 a) (3 + c)2 = (A + B)2 = A2

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 a) (3 + c)2 = 32 (A + B)2 = A2

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 a) (3 + c)2 = 32 (A + B)2 = A2 + 2∙A∙B

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 a) (3 + c)2 = 32 + 2∙3∙c (A + B)2 = A2 + 2∙A∙B

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 a) (3 + c)2 = 32 + 2∙3∙c (A + B)2 = A2 + 2∙A∙B + B2

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 a) (3 + c)2 = 32 + 2∙3∙c + c2 (A + B)2 = A2 + 2∙A∙B + B2 po umocnění a vynásobení: (3 + c)2 = 9 + 6c + c2

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 b) (k – 4)2 =

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 b) (k – 4)2 = (A

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 b) (k – 4)2 = (A – B)2 =

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 b) (k – 4)2 = (A – B)2 = A2

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 b) (k – 4)2 = k2 (A – B)2 = A2

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 b) (k – 4)2 = k2 (A – B)2 = A2 – 2∙A∙B

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 b) (k – 4)2 = k2 – 2∙k∙4 (A – B)2 = A2 – 2∙A∙B

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 b) (k – 4)2 = k2 – 2∙k∙4 (A – B)2 = A2 – 2∙A∙B + B2

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 b) (k – 4)2 = k2 – 2∙k∙4 + 42 (A – B)2 = A2 – 2∙A∙B + B2 po umocnění a vynásobení: (k – 4)2 = k2 – 8k + 16

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 c) (3d – 2)2 =

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 c) (3d – 2)2 = (A

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 c) (3d – 2)2 = (A – B)2 =

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 c) (3d – 2)2 = (A – B)2 = A2

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 c) (3d – 2)2 = (3d)2 (A – B)2 = A2

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 c) (3d – 2)2 = (3d)2 (A – B)2 = A2 – 2∙A∙B

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 c) (3d – 2)2 = (3d)2 – 2∙3d∙2 (A – B)2 = A2 – 2∙A∙B

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 c) (3d – 2)2 = (3d)2 – 2∙3d∙2 (A – B)2 = A2 – 2∙A∙B + B2

Druhá mocnina dvojčlenu Umocněte podle vzorce (A ± B)2 c) (3d – 2)2 = (3d)2 – 2∙3d∙2 + 22 (A – B)2 = A2 – 2∙A∙B + B2 po umocnění a vynásobení: (3d – 2)2 = 9d2 – 12d + 4

Druhá mocnina dvojčlenu Vyberte správnou odpověď: (5b + 3)2 = 5b2 + 9 25b2 + 9 5b2 + 30b + 9 5b2 + 15b + 9 25b2 + 30b + 9

C H Y B A Zkuste to ještě jednou

SPRÁVNĚ Další otázka

Druhá mocnina dvojčlenu Vyberte správnou odpověď: (2x – 3y)2 = 2x2 – 3y2 4x2 – 3y2 4x2 – 12xy + 9y2 4x2 – 12xy – 9y2 4x2 + 9y2

C H Y B A Zkuste to ještě jednou

SPRÁVNĚ Další otázka

Druhá mocnina dvojčlenu Vyberte správnou odpověď: (ab – 3c)2 = ab2 + 3c2 a2b2 + 9c2 a2b2 – 9c2 a2b2 – 6abc + 9c2 a2b2 – 6abc – 9c2

C H Y B A Zkuste to ještě jednou

SPRÁVNĚ Další otázka

Druhá mocnina dvojčlenu Vyberte správnou odpověď: (0,7 + 0,1u)2 = 0,49 + 0,14u + 0,01u2 4,9 + 1,4u + 0,1u2 0,7 + 0,14u + 0,1u2 0,49 + 1,4u + 0,01u2 0,49 + 0,01u2

C H Y B A Zkuste to ještě jednou

SPRÁVNĚ Další otázka

Druhá mocnina dvojčlenu Vypočítejte: 1) (11 - 0,5j)2 = = 121 – 11j + 0,25j2 2) (8k + 3m)2 = = 64k2 + 48km + 9m2 3) (0,2 - 3uv)2 = = 0,04 – 1,2uv + 9u2v2 4) (2,5 + 0,3c2)2 = = 6,25 + 1,5c2 + 0,09c4

Druhá mocnina dvojčlenu ?? Nějaké dotazy ??