VY_32_Inovace_ Stupňování přídavných jmen more x the most

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
SUPERLATIVES Anglický jazyk VY_32_INOVACE_380, 19. sada, AJ2 ANOTACE Prezentace s výkladem a doplňovacím cvičením na stupňování přídavných jmen v anglickém.
Advertisements

STUPŇOVÁNÍ PŘÍDAVNÝCH JMEN
Adjectives Comparative/Superlative Stupňování přídavných jmen
Comparatives and superlatives Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ13 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
STUPŇOVÁNÍ PŘÍDAVNÝCH JMEN KRÁTKÝCH DLOUHÝCH STUPŇOVÁNÍ NEPRAVIDELNÉ BIG THE BIGGEST BIGGER.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
COMPARATIVES Anglický jazyk VY_32_INOVACE_023 – 2.sada, AJ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_52.
Stupňování přídavných jmen (7.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci.
Stupňování přídavných jmen (7.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: VIII. Datum vytvoření: Šablona:III/2č. materiálu:
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_18_Stupňování přídavných jmen AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK,
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Past simple – to be (negative) Název sady: Project 2 Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Since, for Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. V ě ra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Plurals Název sady: Project 1 Č íslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: Present Simple Tense Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ANOTACE: Anotace: Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace je se skládá z přehledu daného učiva a ze cvičení.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adverbs of frequency Název sady: Project 2 Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present simple, present continuous II. Název sady: Project.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu:VY_32_INOVACE_01_16_Present simple I. (be, have) Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have got- question Název sady: Project 1 Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. V ě ra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adjectives Název sady: Project 1 Č íslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present perfect - negative Název sady: Project 3 Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Subject and object pronouns Název sady: Project 2 Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ The passive voice Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Past simple, Past continuous Název sady: Project 3 Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present Simple Tense Název sady: Přítomný čas prostý Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adjectives and adverbs Název sady: Project 2 Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Stupňování přídavných jmen - opakování Název sady: Project.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ To be - otázka Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Prezentace Powerpoint 1 Prezentace vznikla v rámci projektu Škola 21. století, reg. číslo: CZ.1.07/1.3.06/ , který realizuje ZŠ a MŠ Lomnice nad.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Stupňování přídavných jmen „good“ x „bad“ Název sady: Project.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present simple, present continuous Název sady: Project 1.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have got Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Comparatives – 2. stupeň přídavných jmen Název sady: Project.
VY_32_Inovace_ Have got-negative Project1
VY_32_Inovace_ Future simple Project 3
VY_32_Inovace_ Some and any Project 2
VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3
VY_32_Inovace_ Present simple - question
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Název školy: Autor: Mgr. Věra Tománková
VY_32_ Present simple - negative Project 1
Adjectives I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Základní škola Unhošť CZ.1.07/1.4.00/ Projekt MŠMT ČR
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
VY_32_Inovace_ Sloveso „být“ (to be)
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 3
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov
VY_32_Inovace_ Past simple – to be Project 2
VY_32_Inovace_ Present perfect Project 3
VY_32_Inovace Have to x must Project 3
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
VY_32_Inovace_ Ever, never Project 3
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 1
VY_32_INOVACE_Spo_II_11 LONDON´S BURNING
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
Superlatives – 3. stupeň přídavných jmen
VY_32_Inovace_ To be – zápor Project 1
Stupňování přídavných jmen
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
VY_32_INOVACE_09.1/03 ADJECTIVES
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
Transkript prezentace:

VY_32_Inovace_14.2.5 Stupňování přídavných jmen more x the most Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_14.2.5 Stupňování přídavných jmen more x the most Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3577 Anotace: Prezentace je určena žákům 7. ročníku k výkladu a procvičení stupňování přídavných jmen pomocí more a the most. Materiál je určen k práci na interaktivní tabuli.

Stupňování přídavných jmen Let´s Stupňování přídavných jmen More x the most

More x the most Useful x more useful x the most useful Víceslabičná přídavná jména se většinou stupňují opisem pomocí more a the most kromě těch , která končí na –y Useful x more useful x the most useful Užitečný x užitečnější x nejužitečnější Happy x happier x the happiest Šťastný x šťastnější x nejšťastnější More x the most

Make comparatives and superlatives Interesting Expensive Delicious Gorgeous Miserable Intelligent Beautiful Difficult more interesting the most interesting more expensive the most expensive more delicious the most delicious more gorgeous the most gorgeous more miserable the most miserable more intelligent the most intelligent more beautiful the most beautiful more difficult the most difficult Make comparatives and superlatives

Correct the mistakes Peter is more tall than Tom. Peter is taller than Tom. She is the beautifulest girl. She is the most beautiful girl. A car is expensiver than a bike. A car is more expensive than a bike. Russia is the most large country in the world. Russia is the largest country in the world. Correct the mistakes

Correct the mistakes I´m more happy than you. I´m happier than you. A cheetah is more fast than a dog. A cheetah is faster than a dog. Chocolate is deliciouser than a cucumber. Chocolate is more delicious than a cucumber. The Vatican City is the most small country. The Vatican City is the smallest country. Correct the mistakes

Well done, friends! The End

HUTCHINSON, Tom. Project 2: Student´s Book HUTCHINSON, Tom. Project 2: Student´s Book. Oxford: Oxford University Press, 2003. ISBN 0194365239. HUTCHINSON, Tom. Project 2: Pracovní sešit. Oxford: Oxford University Press, 2010. ISBN 9780194365307. MURPHY, Raymond. EnglishGrammar in Use. Cambridge: Cambridge University Press. ISBN 052143680X. Zdroj obrázků: galerie Klipart Použité zdroje