NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Číslo v digitálním archivu školy
Číslo v digitálním archivu školy
ICT VLASTNOSTI TÓNŮ – výška tónů
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
dy,ty,ny – di, ti, ni opakování
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Anotace : ICT ČJ podstatná jména II. - 4.ročník
Anotace: číslovky, třídění číslovek upevnění učiva na cvičeních Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: jazyk a jazyková komunikace, český.
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
ICT ČJ VS po Z Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá znaky dělitelnosti.pěti AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci určí čísla dělitelná pěti. Speciální vzdělávací.
PRESENT SIMPLE 5. třída Vytvořil: Mgr. Renáta Pokorná
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Téma: Psaní a čtení desetinných čísel 1
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Upevňování tvorby času v anglickém jazyce. Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci ovládají tvorbu času. Speciální.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:Mgr. Pavel Jelínek NÁZEV:VY_12_INOVACE_14_ČESKÝ JAZYK_VĚTNÝ ROZBOR ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:Mgr. Pavel Jelínek NÁZEV:VY_32_INOVACE_16_LIDSKÉ TĚLO_ZUBY ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:Mgr. Pavel Jelínek NÁZEV:VY_32_INOVACE_03_HISTORIE ČR_PRVNÍ SVĚTOVÁ VÁLKA ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:Mgr. Pavel Jelínek NÁZEV:VY_32_INOVACE_01_EVROPA_SEVERSKÉ STÁTY ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:Mgr. Pavel Jelínek NÁZEV:VY_32_INOVACE_03_EVROPA_STŘEDNÍ EVROPA ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Troskotovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Vlasta Šujanová Téma: Seznámení a užívání koncovek podle.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Budík VY_32_Inovace_13VR-2 Autor : Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Kostra člověka.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR: Mgr. Pavel Jelínek NÁZEV: VY_12_INOVACE_11_ČESKÝ JAZYK_TVARY PODSTATNÝCH JMEN ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.3130

ANOTACE: Cílem prezentace je vysvětlit žákům rozdíl mezi jiným tvarem podstatného jména a slovem příbuzným. Mají v textu najít tyto případy a správně je zařadit. JAZYK: Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP: orientuje se v textu, rozlišuje tvary podstatných jmen a slova příbuzná KLÍČOVÁ SLOVA: Podstatné jméno, slovo příbuzné DRUH UČEBNÍHO MATERIÁLU: Prezentace DRUH INTERAKTIVITY: Kombinace CÍLOVÁ SKUPINA: Žák STUPEŇ A TYP VZDĚLÁNÍ: Základní vzdělávání – první stupeň TYPICKÁ VĚKOVÁ SKUPINA 9 – 12 let

JINÉ TVARY SLOVA LETADLO Letěli jsme Na přistávací ploše jsou tři JINÉ TVARY SLOVA LETADLO

SLOVA PŘÍBUZNÁ letadélko výlet letuška

VYHLEDEJ A ZAPIŠ RŮZNÉ TVARY SLOVA ŠKOLA A SLOVA PŘÍBUZNÁ KE SLOVU ŠKOLA. Už třetí rok chodím do školy. V naší škole je mnoho tříd. Pan školník vždy ráno stojí u hlavního vchodu. Školní rok trvá deset měsíců. Nikdy jsem nebyl žádný záškolák. S rodiči se doma často bavíme o školních věcech. Hned za školou mají Vietnamci obchůdek. V našem městě jsou hned dvě školy.

JINÉ TVARY SLOVA PŘÍBUZNÁ

VYHLEDEJ A ZAPIŠ RŮZNÉ TVARY SLOVA ŠKOLA A SLOVA PŘÍBUZNÁ KE SLOVU ŠKOLA. Už třetí rok chodím do školy. V naší škole je mnoho tříd. Pan školník vždy ráno stojí u hlavního vchodu. Školní rok trvá deset měsíců. Nikdy jsem nebyl žádný záškolák. S rodiči se doma často bavíme o školních věcech. Hned za školou mají Vietnamci obchůdek. V našem městě jsou hned dvě školy.

URČI SPRÁVNÉ TVARY PODSTATNÝCH JMEN V ZÁVORCE Markéta měla neustále samé problémy se školními (pravidlo) ____________. Na podzim se zemědělci chystají na sklizeň (obilí) _______________. Zakřupalo mi sklo pod oběma (chodidlo) _________________. Jdi do skladu s těmi špinavými (prostěradlo) _______________. Od minulého roku musí jezdit auta s rozsvícenými (světlo) _____________. Nad rozkvetlými (pole) _____________ se vznášeli skřivánci. Byl tak hodný, že by neublížil ani (kuře) ____________. Blížili jsme se k nádherným (údolí) ________________.

URČI SPRÁVNÉ TVARY PODSTATNÝCH JMEN V ZÁVORCE Markéta měla neustále samé problémy se školními pravidly. Na podzim se zemědělci chystají na sklizeň obilí. Zakřupalo mi sklo pod oběma chodidly. Jdi do skladu s těmi špinavými prostěradly. Od minulého roku musí jezdit auta s rozsvícenými světly. Nad rozkvetlými poli se vznášeli skřivánci. Byl tak hodný, že by neublížil ani kuřeti. Blížili jsme se k nádherným údolím.

Zdroje Byly použity obrázky z programu MICROSOFT OFFICE