Opakování – mapy Otázky jsou sestrojeny pomocí učebnice Společnost str

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
GEORELIÉF = zemský reliéf  pevninský reliéf  podmořský reliéf.
Advertisements

Práce s mapou Anotace: Materiál je určen k výuce vlastivědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základy orientace na mapě a glóbusu, práce s mapou, kompasem.
Měřítko mapy a plánu 1 : a na mapě ve skutečnosti na plánu
Postavení národnostních menšin v ČR učebnice str. 41
AMERIKA.
AMERIKA.
Mapy a plány mapy čtení mapy měřítko mapy vysvětlivky mapy plány.
MAPY A PLÁNY, MĚŘÍTKO MAPY
Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Pohyby Země VY_32_INOVACE_02 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Mapa.
Procvičování – práce s mapou
KARTOGRAFIE = nauka o mapách Mapa - zmenšený, zjednodušený
Mapa – obraz Země Mapa = zmenšený obraz planety Země.
Elektronická učebnice - I
ČLOVĚK A PŘÍRODA Zeměpis
Svět na mapě Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Společenské a hospodářské prostředí
Mapy a plány mapy čtení mapy měřítko mapy vysvětlivky mapy plány.
Za předpokladu požití glóbusu, mapy světa, psacích potřeb.
Jak mapa vzniká v minulosti – ručním zakreslováním
Prvouka 3.ročník ZŠ „Mapa a krajina, světové strany na mapě“
Kartografie a topografie
MAPA Mapa je zobrazením zemského povrchu do roviny ve zmenšené podobě
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Povrch a jeho členění VY_32_INOVACE_04 Sada 7 Základní škola T. G.
Povrch krajiny pro 4. ročník ZŠ
Tvary zemského povrchu
Opakování - náboženství
Vzdělávací obor: Zeměpis Třída:VI. A Vyučující: Mgr
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
DRUHY MAP.
Převody jednotek Jednotky délky.
Povrch české republiky
Elektronická učebnice - I
K ARTOGRAFIE – OBSAH MAP Autor: Hana Brýdlová. Anotace Název školy Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Adresa školySokolovská.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Venclová Monika Název: VY_32_INOVACE_4B_15_Měřítko mapy Téma: 4B_VL4.roč.
Šablona. Anotace: žák získá nové informace o kartografii Autor: Mgr.Hana Hilscherová Jazyk: Čeština Očekávaný výstup: získá nové informace a základním.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Lenka Lehká Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_II.VL2 Vytvořeno:
Rozlišování látek podle vlastností Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno.
Metodický list Název materiálu: Poloha a povrch ČR - kvíz Autor materiálu: Mgr. Markéta Tesárková Jazyk: český Zařazení materiálu Šablona: Inovace a zkvalitnění.
CZ.1.07/1.4.00/ "Učíme se moderně" Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Mapy a plány mapy čtení mapy měřítko mapy vysvětlivky mapy plány.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: Povrch ČR Číslo: EU DUM 6_07 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová Projekt:
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Mapa buzola
Mapa – obraz Země Mapa = zmenšený obraz planety Země.
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Jak mapa vzniká v minulosti – ručním zakreslováním
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
Práce s mapou Anotace: Materiál je určen k výuce vlastivědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základy orientace na mapě a glóbusu, práce s mapou, kompasem.
GEOGRAFICKÁ KARTOGRAFIE
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
6. a MAPA Mapa je zobrazením zemského povrchu do roviny ve zmenšené podobě Existují mapy celého světa světadílů států menších území.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Opakování - mapy Vyber z uvedených slov 3 a vytvoř z nich definici
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_18_IV_Z6_Riskuj.
STRUČNÁ ANOTACE (OBSAH, DATUM PILOTÁŽE): Práce s textem
Zopakujeme si jednotky délky, které už znáš.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_Vl_19_Vlastivědný kvíz
Rozmanitost reliéfu v ČR Zakreslit diagram do obrysu ČR
Jaký je rozdíl mezi nížinou a rovinou
Výpočty objemu krychle a kvádru
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Transkript prezentace:

Opakování – mapy Otázky jsou sestrojeny pomocí učebnice Společnost str. 12-17. Jsou otázky jednoznačné? Mohou být písemné práci? Znáš na ně odpovědi? Odpověz si na co nejvíce z nich. 3 odpovědi pošli učiteli e-mailem. Přeji příjemné opakování. Jakub Svatoš

Napiš, co patří mezi důležité prvky mapy. Co je globus Na jaké světové straně se nachází Slunce, když je východ Slunce? Jaký je rozdíl mezi globusem a mapou? Jaký je rozdíl mezi turistickou a městskou mapou? Co jsou to Alpy? Vrchoviny Velehornatiny Hornatiny Od kolika metrů jsou vysočiny? Do kolika metrů nad mořem jsou nížiny?

Vysvětli slovo legenda. Kde najdeme vysvětlení znaků a barev? Měřítko Legenda Mapa Německa Kolik měří kilometrů v reálu 1 cm na mapě při měřítku 1: 1000 000? Jaká mapa je podrobnější? 1: 500 000 1:1000 000 1:60 000 Mapa malého měřítka zobrazuje: Větší plochu Menší plochu Jaký je rozdíl mezi mapou velkého měřítka a mezi mapou malého měřítka? Co je na podrobné mapě podrobnějšího než na té nepodrobné?