Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Advertisements

skype: sadmanwholikesblues
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
PRESENT SIMPLE FOR ELEMNTARY STUDENTS Author: Mgr. Jan Hájek.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_11.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_668_PŘÍTOMNÝ_ČAS_PRŮBĚHOVÝ_ZÁPOR TÉMA:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_669_PŘÍTOMNÝ_ČAS_PRŮBĚHOVÝ_OTÁZKA TÉMA:
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum : Název : VY_22_INOVACE_2.2.1.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adverbs of frequency Název sady: Project 2 Číslo projektu:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu:VY_32_INOVACE_01_16_Present simple I. (be, have) Číslo projektu:
(a) little, (a) few málo, trochu vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA, HLUŠICE AUTOR: PAEDDR. VAŇKOVÁ MARCELA ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_1A_20_CAN,
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_20_Pronouns.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_12_.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_22_INOVACE_60  Jméno autora: Mgr. Barbora Studená.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_10_.
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_05_A7_Bartonkova TÉMA: Tvoření příslovcí OBSAH: Tvoření příslovcí ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_13_.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ The passive voice Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What are you doing now?
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adjectives and adverbs Název sady: Project 2 Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ To be - otázka Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ADVERBS Příslovce. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Romana Slámová. Dostupné ze Školského portálu Karlovarského kraje.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_02.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_07_Present.
VY_32_Inovace_ Future simple Project 3
VY_32_ Present simple - negative Project 1
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
VY_32_Inovace_ Stupňování přídavných jmen more x the most
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VY_32_Inovace_ Sloveso „být“ (to be)
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
VY_32_Inovace_ Past simple – to be Project 2
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_03.
Superlatives – 3. stupeň přídavných jmen
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Lenka Špillerová Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_42_Adverbs Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Possessive adjectives
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3235 Název: VY_32_INOVACE_3C_17_Adjectives and Adverbs Téma: Anglická gramatika v 6. a 9. ročníku ZŠ

ANOTACE: 1) Materiál je určen pro žáky 2. stupně ZŠ. Dle úvodní stránky učitel připomene či vysvětlí žákům na příkladech užití: Adjectives and Adverbs. 2) Následuje vysvětlení použití přídavných jmen a příslovcí, struktury věty a tvarů. 3) Procvičení – doplňování do vět dle překladu - Adjectives and Adverbs, žáci jsou rozděleni do skupin A, B. Závěr – věty, dialogy, vlastní tvorba dialogů dle obr., použití přídavných jmen a příslovcí – správné postavení ve větě. 5) Zařazení materiálu – procvičení učiva Adjectives and Adverbs.

Adjectives and Adverbs You can learn this language easily. It’s an easy language. Could you speak slowly, please? Adjectives and Adverbs I play the guitar a bit. He sings a little. Great books for young readers. The book is very well written. She spoke interestingly about her ideals.

Adjectives and Adverbs I was extremely shy. You are completely wet. I am really sorry. Jim is not very funny. They are quite lazy. I am a little sleepy. Byla jsem krajně nesmělá. Jsi úplně zmáčený. Je mi opravdu líto. Jim není příliš zábavný. Jsou dost líní. Jsem trochu ospalá. Adverbs: How? Jak? How much? Kolik? Jak mnoho? How often? Jak často? Where? Kde? When? Kdy? quickly - rychle totaly - úplně usually - obvykle here - tady yesterday - včera

Adjectives and Adverbs Translate and complete: A) Auta se pohybují rychle.  Cars move ________.  Myši se pohybují tiše. Mice move ______________.  Toto cvičení je snadné. This exercise is ________.  Tito lidé mluví pomalu. These people are speaking ____________.  Pan Brown umí dobře mluvit anglicky. Mr Brown can speak English ________.  B) Tygři jsou odvážná zvířata. Tigers are __________ animals.  Můžeš to udělat snadno. You can do it ____________.  Krysy jsou špinavé a pohybují se tiše. Rats are __________ and they move ______________.  Ben běhá rychle. Ben is running ________.  Zabíjí statečně draka. He is killing the dragon ______________. 

Adjectives and Adverbs Correct: Auta se pohybují rychle. Cars move fast.  Myši se pohybují tiše. Mice move quietly.  Toto cvičení je snadné. This exercise is easy.  Tito lidé mluví pomalu. These people are speaking slowly.  Pan Brown umí dobře mluvit anglicky. Mr Brown can speak English well.  Tygři jsou odvážná zvířata. Tigers are brave animals.  Můžeš to udělat snadno. You can do it easily.  Krysy jsou špinavé a pohybují se tiše. Rats are dirty and they move quietly.  Ben běhá rychle. Ben is running fast.  Zabíjí statečně draka. He is killing the dragon bravely. 

MAKE DIALOGUES TALL EXPENSIVE HAPPY DARK OLD INTELLIGENT BEAUTIFUL CAREFULLY CLEARLY SLOWLY PERFECTLY QUIETLY I read the letter slowly. (I / the letter/ read) ……………………………………………. (Bill/ be/ very ) ……………………………………… (your/ name/ write) ………………………………………….. (The car/ looks) …………………………………........................ (gets/ It/ very early/ winter/ in) ………………………………........................…….. (languages/ speaks/ he/ four) ................

Adjectives and Adverbs Make new sentences and dialogues. Adjectives and Adverbs ................. ............

CITACE: http://images.google.com/imgres?q=pero&biw=1280&bih=515&tbm=isch&tbnid=g177hUXGRdR5yM:&imgrefurl=http ://slovnikonline.com/mama%2520koupyla&docid=56cVTmrKS5jSuM&imgurl=http://slovnikonline.com/img/pero.jpg &w=247&h=291&ei=gFK0UcSlJ- SB4gTN4oDABQ&zoom=1&iact=rc&dur=125&page=2&tbnh=145&tbnw=123&start=22&ndsp=21&ved=1t:429,r:26,s:0, i:165&tx=47&ty=61 http://images.google.com/imgres?q=adjectives+exercises&biw=1280&bih=515&tbm=isch&tbnid=2mrZxfp05qkecM:&i mgrefurl=http://www.grammarbank.com/adjectives- pictures.html&docid=LnvV1LDfc9A5oM&imgurl=http://www.grammarbank.com/images/adjectives-for- kids.jpg&w=900&h=1188&ei=cFW0Uf_4JanI4ATRtIGABw&zoom=1&iact=hc&vpx=756&vpy=26&dur=2171&hovh=25 8&hovw=195&tx=102&ty=155&page=2&tbnh=143&tbnw=108&start=29&ndsp=30&ved=1t:429,r:36,s:0,i:191 http://images.google.com/imgres?q=adverbs+exercises&biw=1280&bih=515&tbm=isch&tbnid=Ln3OTAsUEKf6gM:&i mgrefurl=http://languagesalive.blogspot.com/2013/03/adverb-definition-uses-and- exercises.html&docid=l_8jf24vDzbUmM&imgurl=http://3.bp.blogspot.com/- vSxj5qtxnB8/UTdcGPh90SI/AAAAAAAAHjI/q8lLGbHlMMY/s640/Adverbs4.jpg&w=467&h=413&ei=PVe0UfqYHMeB 4gSK8oD4Aw&zoom=1&iact=rc&dur=125&page=1&tbnh=125&tbnw=142&start=0&ndsp=27&ved=1t:429,r:0,s:0,i:81&t x=112&ty=75 http://images.google.com/imgres?q=adverbs+exercises&biw=1280&bih=515&tbm=isch&tbnid=PZ3SpvYhkISInM:&im grefurl=http://cnx.org/content/m26928/latest/&docid=LWhGBos699sWjM&imgurl=http://cnx.org/content/m26928 /latest/graphics1.png&w=1889&h=758&ei=PVe0UfqYHMeB4gSK8oD4Aw&zoom=1&iact=rc&dur=109&page=1&tbnh= 100&tbnw=250&start=0&ndsp=27&ved=1t:429,r:7,s:0,i:102&tx=101&ty=37 Angličtina v kostce, Iva Dostálová, Fragment, 2006 Essential Grammar in Use, Raymond Murphy, Cambridge University Press Project English 3, Oxford, Tom Hutchinson, Grammar summary Angličtina, Školní kurz gramatiky, Maria Birkenmajer, E. Maňko, Infoa 2008 The Good Grammar Book, Michael Swan, Catherine Walter, Oxford University Press 3 v 1 Angličtina – maturitní minimum, Infoa 2009, Donata Olejník Let’s study grammar, Anglick8 gramatika pro 2. stupeň ZŠ, Infoa 2009, Milada Krajewska