IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Advertisements

IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí z osmého ročníku. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci procvičí znalosti ze.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí z šestého ročníku. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci procvičí znalosti.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí z prvního stupně. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci procvičí znalosti z.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí z šestého ročníku. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci procvičí znalosti.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí z osmého ročníku. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci procvičí znalosti ze.
AnotacePrezentace, která se zabývá kuželem. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci poznají kužel a potřebné vzorce. Speciální vzdělávací.
AnotacePrezentace, která se zabývá výpočtem procentové části. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítávají procentové části.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním rotačních těles. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci procvičí rotační tělesa. Speciální.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí z šestého ročníku. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci procvičí znalosti.
AnotacePrezentace, která se zabývá povrchem a objemem jehlanu. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci poznají vzorce pro jehlan. Speciální.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá výpočtem obsahu trojúhelníka. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítávají obsah trojúhelníka.
Anotace Prezentace, která se zabývá sčítáním celých čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci sčítají celá čísla. Speciální vzdělávací.
AnotacePrezentace, která se zabývá zvětšováním a zmenšováním v daném poměru. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci zvětšují či zmenšují.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí o zlomcích. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují znalosti o zlomcích.
AnotacePrezentace, která se zabývá úvodem do lomených výrazů. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají lomené výrazy. Speciální.
AnotacePrezentace, která se zabývá smíšenými čísly. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci převádí smíšená čísla. Speciální vzdělávací.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí z prvního stupně. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci procvičí znalosti z.
AnotacePrezentace, která se zabývá grafem funkce. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci tvoří grafy. Speciální vzdělávací potřebyNe.
AnotacePrezentace, která se zabývá postupem sestrojení jehlanu. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci poznají jehlan. Speciální vzdělávací.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá úvodem do procent. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají převod a užití procent. Speciální.
AnotacePrezentace, která se zabývá celkovým opakováním poměru. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují poměr. Speciální vzdělávací.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá konstrukcí rovnoběžníka. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci konstruují rovnoběžníky. Speciální.
AnotacePrezentace, která se zabývá dělením dvou zlomků. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci dělí zlomky. Speciální vzdělávací potřebyNe.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá měřítkem mapy. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci přepočítávají měřítka. Speciální vzdělávací.
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením a dělením racionálních čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci násobí a dělí zlomky.
Anotace Prezentace, která se zabývá navzájem opačnými čísly. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají opačná čísla. Speciální.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí ze sedmého ročníku. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci procvičí znalosti.
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením zlomků přirozenými čísly. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci násobí zlomky s přirozenými.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním a doplněním znalostí o shodnosti. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci poznají shodnost.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním výrazů. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají výrazy. Speciální vzdělávací.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá úvodem do celých čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají kladná a záporná čísla.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá porovnáváním, sčítáním a odčítáním smíšených čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci porovnávají,
AnotacePrezentace, která se zabývá krácením a rozšiřováním lomených výrazů. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozšiřují a krátí.
AnotacePrezentace, která se zabývá úvodem do čtyřúhelníků. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají čtyřúhelníky. Speciální.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá sčítáním a odčítáním lomených výrazů. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci sčítají a odčítají.
Anotace Prezentace, která se zabývá povrchem a objemem hranolu. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítají povrch a objem hranolu.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním a doplněním znalostí o pravoúhlém trojúhelníku. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci.
AnotacePrezentace, která se zabývá racionálními čísly-zlomky. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci využívají znalostí se zlomky u.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Transkript prezentace:

IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 9 - 3 Anotace Prezentace, která se zabývá opakováním znalostí z šestého ročníku. Autor Mgr. Václav Simandl Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci procvičí znalosti z šestého ročníku. Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová slova Přirozená čísla, jednotky, dělení, úhel, zaokrouhlování a geometrické útvary. Druh učebního materiálu Prezentace Druh interaktivity Soutěž Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání Základní vzdělávání – 2. stupeň Typická věková skupina 12-15 let Celková velikost / datum 277 kB soubor .doc (MS PowerPoint) / září - 2011

VĚDOMOSTNÍ MILIONÁŘ Opakování znalostí z šestého ročníku první část do 80 000 včetně.

VĚDOMOSTNÍ MILIONÁŘ. Vítejte u soutěže Pravidla: Zapište si hodnotu otázky (bodů, peněz). Přečtěte si pořádně otázku a vyčkejte na možnosti odpovědí. Zapište si odpověď (písmeno), která je podle Vás ta správná. Pokud odpovíte správně, tak si hodnotu otázky (bodů, peněz) přičtěte, naopak odečtěte. Obr. 1 © Václav Simandl

Otázky jsou obtížné podle hodnoty. Hodnoty otázek: 1000 2000 5000 10 000 20 000 40 000 80 000 160 000 320 000 640 000 1 250 000 2 500 000 5 000 000 10 000 000 Obr. 2 © Václav Simandl

OTÁZKA ZA 1000 C) dny A) km D) m B) kg Odhadni správnou jednotku. Můj otec měří skoro 2 __________. Smažeme chybné odpovědi. Obr. 3 © Václav Simandl C) dny D) m A) km B) kg

OTÁZKA ZA 2000 C) 180° A) 90° D) jiný výsledek B) 45° Pravý úhel měří _____ stupňů. Jste si jistí? Tak jdeme na to. Obr. 4 © Václav Simandl C) 180° D) jiný výsledek A) 90° B) 45°

OTÁZKA ZA 5000 C) krychle A) kužel D) kvádr B) válec Obr. 5 © Václav Simandl Jaký útvar vznikne když kruhu dáme výšku (z 2D uděláme 3D)? Rozeznáte rovinné a prostorové útvary? Skládáme kruhy na sebe. C) krychle D) kvádr A) kužel B) válec

OTÁZKA ZA 10 000 C) 625 A) 0,625 D) jiný výsledek B) 6,25 Kolik je 5 : 8 = ? Nejste si jistí? Nyní to zjistíte. Obr. 6 © Václav Simandl C) 625 D) jiný výsledek A) 0,625 B) 6,25

OTÁZKA ZA 20 000 C) 4,9 A) 4,1 D) jiný výsledek B) 5 Obr. 7 © Václav Simandl Zaokrouhlete na tisíciny číslo 4,9995. Znáte pravidla pro zaokrouhlování? C) 4,9 D) jiný výsledek A) 4,1 B) 5

OTÁZKA ZA 40 000 C) čitatel A) zlomková čára D) celek B) jmenovatel Jak se říká číslu ve zlomku, které určuje v obrázku, kolik dílku je vybarveno, Potřebujete poradit? Jedna odpověď je správná. Obr. 8 © Václav Simandl C) čitatel D) celek A) zlomková čára B) jmenovatel

OTÁZKA ZA 80 000 C) 3600 A) 60 D) jinak B) 120 Kolik má 1° úhlových vteřin?. Tady je každá rada drahá. Obr. 9 © Václav Simandl C) 3600 D) jinak A) 60 B) 120

Kontrola bodů za první půlku Sečtěte hodnotu správných odpovědí. Sečtěte hodnotu špatných odpovědí. (žádná odpověď je také špatná) 3. Pokud je hodnota správných větší než špatných, pouze odečtěte (měli byste být v plusových bodech – gratulujeme). 4. Hodnota špatných bodů je větší než správných, tak vypočítejte špatné mínus správné a před výsledek dejte mínus (jste v mínusu – nebojte ještě otázky za velké hodnoty budou =o] ). Obr. 10 © Václav Simandl

Čerpáno Obr. 1 – 10. vlastní zdroje (© Václav Simandl) Copyright Václav Simandl, září 2011.

Metodický pokyn Pedagog se řídí pokynu autora v prezentaci. Seznámí s pravidly a poté kliknutím se objeví otázka, možnosti, nápověda, správná odpověď. U jednotlivých otázek probíhá myšlenková mapa, diskuse a vysvětlení či doplnění látky.