Velká horolezecká soutěž

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
HRAJEME SI S ČÍSLY SLOVNÍ ÚLOHA S KOLÁČI VY_32_INOVACE_13 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
Advertisements

Zábavná matematika.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Násobilka 3 VY_32_INOVACE_086, 5. sada, M ANOTACE
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Násobilka 4 VY_32_INOVACE_087, 5. sada, M ANOTACE
Počítání do 100 procvičování III.. Pomoz Aničce spočítat peníze Anička se vydala nakupovat. Koupila kapra za 70 Kč, měla však připraveno pouze 65Kč. Kolik.
Písemné násobení s nulou v činiteli
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_030.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Téma: Násobení desetinných čísel
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.02 Číselné výrazy
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_10.
Násobilka 7 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_175_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 1. ročník
Hravá matematika. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu 99, 15, 100, 58, 85, 56, 44, 31, 2, 94, 26, 5 23, 0, 55, 89, 77, 14, 65, 50, 41, 69, 17, 8 55,
autor: Vlasta Lindovská matematika – pamětné odčítání
Poradíš si ? Lenka má 18 pastelek. Jana má o 5 pastelek méně. Kolik pastelek má Jana? 1. Nakresli: Lenka…………………………………………… Jana …………………………………………… Vypočítej:
8 Vymysli a napiš příklady, aby jejich výsledek byl 8. Které číslo napíšeš do středu? 45 : 5 18 : 2 36 : 4 72 : 8 54 : 6 81 : 9.
MOCNINY S PŘIROZENÝMI MOCNITELI A OPERACE S NIMI 8. ročník základní školy Projekt EU-OPVK Šablona č. III/2: Zvyšování kvality výuky prostřednictvím ICT.
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_032.
Násobilka 9 VY_32_INOVACE_093, 5. sada, M ANOTACE
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
Násobilka 6 VY_32_INOVACE_089, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2 VY_32_INOVACE_084, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 5 VY_32_INOVACE_088, 5. sada, M ANOTACE
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Logické úlohy z matematiky pro 2. ročník
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Přirozená čísla – slovní úlohy Výukový materiál pro 6.ročník Autor materiálu: Mgr. Martin Holý Další šíření materiálu je možné pouze se souhlasem autora.
Magické čtverce Vytvořila Jana Šimková, ZŠ a MŠ Mladoňovice Datum:
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_05 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_14 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiáluNásobení a dělení v oboru do 100 Anotace Žáci.
Početní operace v oboru přirozených čísel
Jméno autora: Mgr. Hana Zakopalová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): listopad 2012 Ročník: 3. Tematická oblast: Početní operace v oboru přirozených.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Složené.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_07_01_slovní úloha Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Číslo v digitálním archivu školy
Číslo v digitálním archivu školy
Digitální učební materiál
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Motyčková Číslo
Početní operace v oboru přirozených čísel
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
MĚŘENÍ HMOTNOSTI Autor: Ivana Tesařová Datum:
Digitální učební materiál
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
AUTOR: Mgr. Dobroslava Martínková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M3_12_Dělení
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Početní operace v oboru přirozených čísel
VY_32_Inovace_ Násobení a dělení 10 Matematika 3. ročník
Zajímavá matematika T R K A L O Č Y =
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Druháci a matematika 3 Opakujeme si sčítání, odčítání do 20
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_08_Hra TEMA: Hra
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
DĚLENÍ ČÍSLEM 3 Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
VY_32_INOVACE_10 10 KP slovní úlohy autor: Miroslav Ševčík
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Transkript prezentace:

Velká horolezecká soutěž

Anotace Materiál slouží k procvičování početních operací do 100. Autor Jana Šimková, ZŠ a MŠ Mladoňovice Očekávaný výstup provádí zpaměti jednoduché početní operace s přirozenými čísly Druh učebního materiálu Digitální učební materiál Cílová skupina Žáci 2. ročníku Metodický postup Materiál slouží ke skupinové práci. Žáci hledají správné řešení mezi 4 variantami. Kliknutím na tlačítko si ověří správnost výpočtu. K digitálnímu materiálu je vytvořen i pracovní list. Datum 17. 1. 2012

10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Úkol č. 1 58 57 46 56 Které číslo chybí v řadě: 42, 45, 48, 51, 54, __, 60, 63, 68 58 57 46 56

Úkol č. 2 45 48 53 58 Vypočítej slovní příklad: Kašpárek počítal, kolik dětí přišlo sledovat loutkovou pohádku. V první řadě sedělo 13 dětí, ve druhé 20, ve třetí také 20 a ve čtvrté jen 5. Kolik celkem dětí vidělo pohádku? 45 48 53 58

Úkol č. 3 28 31 32 35 Najdi nejmenší výsledek: 35 + 2 = 18 + 20 = 35 + 2 = 18 + 20 = 40 – 7 = 92 – 60 = 31 + 4 = 10 + 23 = 38 – 4 = 35 – 4 = 28 31 32 35

Úkol č. 4 Myslím si číslo, když k němu přidám 20 a uberu 40 dostanu 51. Jaké číslo jsem si myslela? 37 54 63 71

Úkol č. 5 54 66 70 74 Kolik roků je babičce? Hana se zeptala babičky, kolik jí je let. Babička odpověděla, že jí chybí 4 roky do sedmdesátky. 54 66 70 74

Úkol č. 6 78 + 2 – 7 – 40 + 6 – 4 + 60 – 4 + 9 – 30 + 8 – 3 + 20 = 87 95 46 63

Úkol č. 7 5 7 43 45 Kolik korun stál nákup? Maminka platila nákup v obchodě padesátikorunou. Prodavačka jí vrátila 2 dvoukoruny a 3 koruny. 5 7 43 45

Úkol č. 8 Které číslo je na vrcholu pyramidy? 18 3 1 15 45 46 52 54

Úkol č. 9 Roman a Jirka skládali lodičky. Roman jich složil 11. Jirka složil o 6 lodiček více než Roman. Kolik lodiček složili dohromady? 5 17 23 28

Úkol č. 10 19 21 22 25 Maminka koupila 8 rohlíků,1 bagetu, 3 koláče, 1 máslo, 4 koblihy, 2 limonády, 2 housky, 1 chleba a 3 papriky. Kolik kusů pečiva maminka koupila? 19 21 22 25

SPRÁVNĚ, ZMÁČKNI NA SMAILÍKA.

ŠPATNĚ Vrať se a zkus to ještě jednou. Úkol č.: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Použité zdroje: http://bestpage.cz/gif/gif4.html