Gymnázium, Brno, Křenová 36

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
V 6. výzvě OPPA uspěl náš projekt v konkurenci 407 dalších projektů
Advertisements

Odborné učebny na našem gymnáziu
Představení zajímavých projektů OPVK
Štěpán Pavíza 3.A leden 20111Property of Pavíza's company. Do NOT copy.
Elektrický proud.
Co je to genetika a proč je důležitá?
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Matematická analýza 1 Základy matematiky
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_06_FYZIKA Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Ing. Pavla.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_07_FYZIKA Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Ing. Pavla.
MINIMATURITY
CHEMICKÝ KROUŽEK ve školním roce 2013/2014 proběhlo v rámci tohoto projektu celkem deset čtyřhodinových kroužků všechny měly svou teoretickou a praktickou.
ZŠ Rajhrad Ing. Radek Pavela
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Senát Parlamentu České republiky seminář „Zpracování DNA a dopady do soukromí občanů” Odborné stanovisko Československé společnosti pro forenzní.
Historie a schéma mechanických hodin
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: září 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII Vzdělávací.
Podpora inovativních metod a forem výuky přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.24/
Inspirováno přednáškou Doc. MUDr. Ondrejčáka, CSc.
Škola:ZŠ, ZUŠ a MŠ Kašperské Hory, Vimperská 230 Předmět:FYZIKA Ročník:6. Anotace: Elektrický obvod 2 - elektrický proud a elektrické napětí Prezentace.
Únor A-2-1 Školení pro moderní zemědělskou techniku – využití IT při práci s moderní zemědělskou technikou.
Od Boha radost 1. Od Boha radost, radost, radost, radost, v srdíčku mám, v srdíčku mám, v srdíčku mám. Od Boha radost, radost, radost, radost, v srdíčku.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_09_FYZIKA Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Ing. Pavla.
Doc. Ing. Ivan Mazůrek, CSc kancelář: budova B1/112 telefon: Teorie spolehlivosti (xts)
Základy matematiky Matematická analýza 2 kurz distančního vzdělávání na MFF UK Prof. RNDr. Miroslav Hušek, DrSc. Doc. RNDr. Pavel Pyrih, CSc. KMA.
Výuka jaderné chemie a chemie f-prvků na středních školách Ing. Petr Distler 4. října 2013, Tábor, Veletrh nápadů učitelů chemie Přírodovědecká fakulta,
Gymnázium, Brno, Křenová 36
P1 Střední škola a Základní škola Tišnov. Projektový záměr vytvořit síť základních škol, které budou spolupracovat s naší střední školou zvýšit zájem.
Tvorba a využití výukových animací pro praktikum z genetiky RNDr. Pavel Lízal, Ph.D. Oddělení genetiky a molekulární biologie Ústav experimentální biologie.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Měření délky – cvičení Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
B i o c y b e r n e t i c s G r o u p Úvod do biomedicínské informatiky Lenka Lhotska Gerstnerova laboratoř, katedra kybernetiky ČVUT FEL Praha
Purkyňovo gymnázium Strážnice
Okna vědy dokořán KA2 Petra Konečná Aktivity Název akcepočet návštěvníkůzapojená pracoviště Okénko I96Ma, Fy, Ch, In Přírodní vědy na hradě.
T ESTOVÁNÍ ŽÁKŮ Horní Bečva, Michal Uhlař EVROPSKÁ UNIE EVROPSKÝ FOND PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ SPOLEČNĚ BEZ HRANIC 1 Metodické a evaluační centrum,
Prezentace byla vytvořena v rámci projektu EU OPVK CZ.1.07/1.3.45/ s názvem Rozvoj profesních kompetencí učitelů fyziky ZŠ a SŠ v Olomouckém kraji.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Genetika populací – řešené příklady Číslo vzdělávacího materiálu: ICT10/14 Šablona: III/2 Inovace.
IRER – spolupráce se školami Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie a chemie žáků ve věku 11 až 15 let 2 ročníky soutěže Festival vědy.
GALVANICKÝ ČLÁNEK RNDr. Zuzana Karafiátová GALVANICKÝ ČLÁNEK Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.1.18/ „Řemesla s techniky začneme od píky“ Datum.
Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Evropský sociální fond Gymnázium, Praha 10, Voděradská 2 Projekt OBZORY Robotika 3.
Výuka oboru DE. O bor O bor Dopravní elektroinženýrství a autoelektronika Odborná zaměření: Automobilová elektronika Elektrická trakce Sdělovací a zabezpečovací.
GJVJ Nižší gymnázium Prima - kvarta Hodinová dotace 2 hodiny týdně Seznámení s fyzikou, její uplatnění a význam Úvod do měření veličin, zpracování.
Měření elektrických veličin RNDr. Zuzana Karafiátová.
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_09 Autor: Mgr. Eva Damborská Anotace: Učební text pro ZŠ – Úvod do studia dějepisu I. (dějepis, historie, historické prameny,
STATUTÁRNÍ MĚSTO HRADEC KRÁLOVÉ, ČESKOSLOVENSKÉ ARMÁDY 408, HRADEC KRÁLOVÉ KRALOVE.ORG LIDSKÉ TĚLO – DOKONALÝ STROJ? (Centrum přírodovědného.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Impuls síly.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie pro žáky ve věku 11 až 15 let Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu,
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM 3. Newtonův zákon.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Laboratorní práce.
IRER Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie a chemie žáků ve věku 11 až 15 let Projekt „Trojlístek“ Akce na 20 školách Semináře pro.
Polytechnické vzdělávání se zaměřením na tvorbu ŠAP/PA 22. března 2017
Vedení elektrického proudu v kapalinách
Pořadové číslo projektu
Genetika Přírodopis 9. r..
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Prezentační dovednosti Pavla Kotyzová
Proč potřebujeme systém managementu ?
Pevnostní analýza brzdového kotouče
Genetické zákony.
Práce ve fyzikálním slova smyslu
FAKULTA STROJNÍHO INŽENÝRSTVÍ UNIVERZITY JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Přírodovědecká fakulta UJEP
Studijní obor Fyzioterapie
Název projektu Cesta k vědě poznáním všemi smysly II
VY_32_INOVACE_PŘČL.15 Autor: Mgr. Jitka Žejdlíková
VY_32_INOVACE_
PROJEKT PŘÍPRAVY A REALIZACE POLYFUNKČNÍHO DOMU
Program – TRH PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ Zahájení doc. Ing. Pavel Ryant, Ph.D. (proděkan AF MENDELU) Doktorské studium na Agronomické.
Transkript prezentace:

Gymnázium, Brno, Křenová 36 1

Jak to začalo - fyzika Inspirace na Přírodovědecké fakultě Youngův modul pružnosti Ohřívání vody Rychlost zvuku Kyvadlo Tíhové zrychlení 2

Chceme to mít doma Měřící systém Výpočetní technika Pomůcky 3

4

5

6

Jak to pokračovalo – biologie a chemie Digestoř – Ch Lidské tělo – Bi Kompatibilita měření 7

Biologie Moravské Muzeum 8

Biologie Mikroskopujeme... 9

Přednášky odborníků z VŠ RNDr. Pavel Lízal, Ph.D. Využití DNA při stanovení identifikace historických osobností. Využití DNA ve forenzní genetice Proč máme v Evropě modré oči Doc. RNDr. Petr Kuglík, CSc. Poruchy chromozomů jako příčina geneticky podmíněných onemocnění u člověka 10

Pojďme se podělit – základní školy Měření jednoduchých strojů Kde se to dá koupit? Měření na elektrických obvodech Není to blbost? Pitváme včelu Ví Bůh (výbuch ) 11

12

13

Co z toho máme - výstupy Radost Studenti 14

Co z toho máme - výstupy Návody na laboratorní práce Demonstrační pokusy Potenciál 15

A co dál? Pokračovat v akcích, které měly úspěch Využít potenciál Nepolevovat 16

Děkuji mnohokrát za vaši pozornost. 17