ORIENTACE V KRAJINĚ ANOTACE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Advertisements

Práce s mapou – určování azimutu
Světové strany SEVER ZÁPAD VÝCHOD
Cestujeme a poznáváme svět - světové strany
PROJEKT ZACHRÁNÍME PLANETU
Orientace na mapě a v krajině
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Identifikátor materiálu: EU
Orientace na mapě a v krajině
ICT VL Naše okolí 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 24- Opakování Jižní EvropaAnotace Prezentace, která se opakováním států Jižní Evropy Autor Mgr. Kamila Bočková JazykČeština.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
SVĚTOVÉ STRANY , POLEDNÍKY A ROVNOBĚŽKY
Práce s plánem obce 3. ročník
VY_32_INOVACE_24_ Prvouka 3. ročník Orientace v krajině
Orientace v krajině Vlastivěda – 4. ročník
ICT VL Evropa 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Moje vlast, moje bydliště Světové strany VY_32_INOVACE_01 Sada 9
URČOVÁNÍ SVĚTOVÝCH STRAN
Evropa: západní a střední Evropa
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT VL Asie 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace: Prezentace.
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Stavba těla živočichů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Křížovky s VS po L III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
ICT VL Evropa – povrch 5.R.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Upevňování tvorby času v anglickém jazyce. Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci ovládají tvorbu času. Speciální.
29.1 Kompas a světové strany
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Já a můj svět PRO ROČNÍK:
ČESKÝ JAZYK – ČTENÍ Svět kolem nás Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 2_02.
ORIENTACE V KRAJINĚ. Světové strany Hlavní světové strany jsou: sever (S) jih (J) východ (V) západ (Z) Pro přesnější určení směru používáme vedlejší světové.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Aleš Čech Zeměpis 7. ročník
Práce s mapou a kompasem
VY_32_INOVACE_03_Orientace v krajině
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Orientace v krajině Vlastivěda – 4. ročník
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Mapa buzola
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
Světové strany Autor: Mgr. Iveta Váňová
Světové strany Autor: Mgr. Iveta Váňová
URČOVÁNÍ SVĚTOVÝCH STRAN V PŘÍRODĚ
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_12_ORIENTACE_V_KRAJINE Název materiálu:
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346, příspěvková org.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Práce s mapou Anotace: Materiál je určen k výuce vlastivědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základy orientace na mapě a glóbusu, práce s mapou, kompasem.
VY_32_INOVACE_18_Orientace v krajině
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
ZAJÍMAVOSTI OBCE ANOTACE
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
SEVER ZÁPAD VÝCHOD JUH Hlavné svetové strany
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ DOLNÍ BENEŠOV
LIDSKÉ TĚLO ANOTACE DATUM AUTOR JAZYK OČEKÁVANÝ VÝSTUP
Jméno autora Datum vytvoření Listopad 2011 DUM 03 Ročník Vzdělávací
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Větné členy VY_32_Inovace_20SJ - 1
Transkript prezentace:

ORIENTACE V KRAJINĚ ANOTACE  Prezentace a pracovní listy seznamují žáky s orientací na mapě a světovými stranami DATUM 26. 3. 2012 AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP  Znalost určování světových stran na mapě. SPECIÁLNÍ VZDĚLÁVACÍ POTŘEBY  - KLÍČOVÁ SLOVA  navigace, buzola , kompas, světové strany DRUH UČEBNÍHO MATERIÁLU Prezentace – pracovní list DRUH INTERAKTIVITY  prezentace, pracovní listy CÍLOVÁ SKUPINA Žák STUPEŇ A TYP VZDĚLÁVÁNÍ Základní vzdělávání - první stupeň TYPICKÁ VĚKOVÁ SKUPINA  9 -11 CELKOVÁ VELIKOST  2,44 MB

ORIENTACE V KRAJINĚ SVĚTOVÉ STRANY

Jak určujeme světové strany K orientaci na Zemi používáme mapy, GPS (elektronický navigační systém),kompasy a buzoly. FOTO2

Světové strany Na mapě a v krajině se orientujeme podle světových stran. Sever S Jih J Východ V Západ Z

Vedlejší světové strany Severozápad SZ Severovýchod SV Jihovýchod JV Jihozápad JZ

Světové strany a buzola sever North = sever West = západ East = východ South = jih

Buzola Otočné kolečko –vždy N na N Červená šipka ukazuje vždy na sever

Světové strany na mapě Jaké strany patří na místech křížů?

Světové strany na mapě Jaké strany patří do čtverečků?

Na jakou světovou stranu jedeš?

Doplň

Použitá literatura: FOTO 2 - http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Nokia_6110_navigator.jpg NÁKRESY – autor FOTO ostatní - autor