Co se všechno naučíme??? Práce s textem Ctrl C Ctrl X Ctrl V

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Olomouc, únor 2012.
Advertisements

SCHRÁNKA, PRAVOPIS, VKLÁDÁNÍ OBRÁZKŮ
WORD – Formátování textu
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: březen.
IT začátečníci - Word Modul 3.
Maturitní otázka č. 12 Kristýna Kaňovská 4. A.
Excel – editace ( formát ) buněk
Je to program (aplikace), který slouží k úpravám prostého textu.  Na rozdíl od textových procesorů, se kterými se často pletou, postrádají textové editory.
Textový procesor (MS Word)
Textový procesor (MS Word) Ing. Jan Roubíček. Kopírování a přesun VY_32_INOVACE_10_2_05_AP.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Základy práce v textovém editoru Autor: Jaroslav.
Práce s textem ve Wordu 2010, vkládání obrázků do textu.
Psaní do buňky Klikneme na buňku → označí se → → můžeme začít do buňky psát.
Anotace Žák dokáže označit text do bloku v aplikaci MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže označit text různými způsoby Speciální.
Textový editor MICROSOFT WORD.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: květen.
VY_III/2_INOVACE_39_Malování-kopírování a práce s obrázkem Malování – kopírování a práce s obrázkem Miroslav Kaňok.
Editace textu O. Kánský Editace textu Psaní textu – vložení posloupnosti znaků Znaky –Tisknutelné znaky písmena, číslice, interpunkční znaménka,
Práce s textem (Word 2010)-kopírování
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník: 6. Datum.
Základy práce s počítačem Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. Tabulkové procesory Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník: 2.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
KURZ ZÁKLADY PRÁCE S POČÍTAČEM 1 kopírování a vkládání
K čemu slouží Jak ho spustíme Hlavní pás karet Pracovní prostředí – nabídka tlačítka Office Jak správně psát Píšeme velká písmena Pohyb po dokumentu Typy.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc iFiles – správce a prohlížeč dokumentů Co se všechno naučíme???
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika – tabulkový procesor Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS EXCEL 2010 Co se všechno naučíme??? Číselné formáty.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 7 Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS WORD 2010 – záhlaví a zápatí Co se všechno naučíme??? Jak vkládat.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 8 GRAF I – spojnicový graf Autor: Bc. Pavel Šiktanc Co se všechno naučíme??? Vytváření grafu z jednotlivých.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika – tabulkový procesor Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS EXCEL 2010 Co se všechno naučíme??? Citlivostní.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 6 Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS Word - odrážky Co se všechno naučíme??? Vkládat, upravovat a odsazovat.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Book Creator Co se všechno naučíme??? Jak vytvořit elektronickou.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 7 – aplikace informačních technologií Autor: Bc. Pavel Šiktanc Tvorba prezentace na iPadu – pokročilé.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 7 – aplikace informačních technologií Autor: Bc. Pavel Šiktanc Tvorba prezentace na iPadu Co se.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 8 Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS Word Co se všechno naučíme??? Automatické číslování stránek.
* Jméno autora: Mgr. Přemysl Kejzlar * Datum vypracování: * Ročník: sedmý * Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie * Vzdělávací.
Kopírování textu, formátování odstavce. Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_ INOVACE_18-03 Název školy Střední průmyslová škola.
EU peníze školám Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu Inovace školství Šablona - název Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc iMovie program pro tvorbu filmů na iPadu Co se všechno naučíme???
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 9 Logické funkce Autor: Bc. Pavel Šiktanc Co se všechno naučíme??? Používání funkce KDYŽ.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika – tabulkový procesor Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS EXCEL 2010 Co se všechno naučíme??? Práce s listy.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 7 Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS WORD 2010 – OBSAH Jak vytvořit obsah?
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 6 – textový editor Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS Word - tabulátory Co se všechno naučíme??? Zarovnání.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 6 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Práce s textem - odstavce Co se všechno naučíme??? Jak správně pracovat.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 6 Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS WORD 2010 – Vizitky Co se všechno naučíme??? Tvorba vizitky pomocí.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 7 – aplikace informačních technologií Autor: Bc. Pavel Šiktanc Prezentace - videoklipy Co se všechno.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika – tabulkový procesor Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS EXCEL 2010 Co se všechno naučíme??? Absolutní adresa.
Číslo v digitálním archivu školy
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_10_16_word.
Tvorba vlastních motivů v programu
Co se všechno naučíme??? Obtékání textu
Zalomit text do dalšího sloupce
Co se všechno naučíme??? MS Word - číslování
MS Powerpoint prezentace
Tvorba tabulek ve Wordu
Digitální učební materiál
Pro rychlý způsob formátování textů a následné vytváření obsahu
Movie Maker program pro tvorbu filmů
Movie Maker program pro tvorbu filmů
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace MS Excel - Buňka Název : VY_32_inovace_03 Informatika - MS Excel.
MS WORD 2010 – úvod do programu
Vkládání a úprava textů v prezentaci
Sčítání buněk podle zadaných podmínek
Co se všechno naučíme??? Formát buněk Formátovat text
Co se všechno naučíme??? Sčítání buněk SČÍTÁNÍ BUNĚK Funkce SUMA
MS Word - označení, mazání, vkládání a kopírování textu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Transkript prezentace:

Co se všechno naučíme??? Práce s textem Ctrl C Ctrl X Ctrl V Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika Práce s textem Co se všechno naučíme??? Kopírovat do schránky Ctrl C Vyjmout do schránky Ctrl X Vložit ze schránky Ctrl V Autor: Bc. Pavel Šiktanc

V textovém editoru MS Word napište tento text: Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika Co už umíme s textem V textovém editoru MS Word napište tento text:  V lese medvěd žije. Upravíme velikost textu a typ písma (to už umíme) Typ písma: Arial Velikost: 30

Nové pojmy, učivo Ctrl C Ctrl X Ctrl V Ikona Jiná možnost KOPÍROVAT Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika Nové pojmy, učivo Ikona Jiná možnost KOPÍROVAT Ctrl C VYJMOUT Ctrl X VLOŽIT Ctrl V Kopírovat do schránky Ctrl C Vyjmout do schránky Ctrl X Vložit ze schránky Ctrl V Autor: Bc. Pavel Šiktanc

 Postup práce 1 = editace V lese žije medvěd. Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika Postup práce 1 = editace Správně by mělo být napsáno: V lese žije medvěd.  Řešení: Označíme slovo medvěd myší: najedeme kurzorem před slovo, stiskneme levé tlačítko a „přejedeme“ přes slovo Nebo dvojklik levým tlačítkem myši na slově Označené slovo medvěd odneseme myší před slovo žije

 Postup práce 2 = editace V lese žije medvěd. Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika Postup práce 2 = editace  V lese žije medvěd. Řešení – jiný způsob: Označíme slovo medvěd myší: najedeme kurzorem před slovo, stiskneme levé tlačítko a „přejedeme“ přes slovo medvěd Nebo dvojklik levým tlačítkem myši na slově medvěd V záložce Domů stiskneme ikonu nebo stiskneme kombinaci kláves CTRL X (text se vyjme do „schránky“) Kurzor myši umístíme za slovo žije a stiskneme ikonu nebo kombinaci kláves Ctrl V

Postup práce se schránkou: Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika Postup práce se schránkou: Kopírovat do schránky Ctrl C Vytvoříme kopii textu: V lese žije medvěd. Vložit ze schránky Ctrl V Označíme celou větu myší. V záložce Domů stiskneme ikonu nebo stiskneme kombinaci kláves CTRL C (text se zkopíruje do „schránky“ Stiskneme myš za tečkou ve větě a potom ENTER Jsme na dalším řádku – vytvoříme kopii ikonou nebo kombinací kláves CTRL V

KOPÍROVAT Copy VYJMOUT Cut VLOŽIT Paste Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika KOPÍROVAT Copy VYJMOUT Cut VLOŽIT Paste

ÚKOL – samostatná práce Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika ÚKOL – samostatná práce Větu „V lese žije medvěd“ zkopírujte na další řádek. Do zkopírované věty připište další zvíře, které žije v lese. (např: „V lese žije medvěd a vlk.“) Myší prohoďte pořadí zvířat. Novou větu zkopírujte na další řádek. Připište další zvíře Pomocí klávesových zkratek prohoďte pořadí zvířat. Opět zkopírujte poslední větu na další řádek Připište další zvíře Pomocí ikon prohoďte pořadí zvířat.

Použité zdroje: Obrázky jsou použity z klipartů MS Office 2010 Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika Použité zdroje: Obrázky jsou použity z klipartů MS Office 2010 Výřezy ikon jsou z prostředí MS Word 2010