Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Počítačové sítě Přenosová média
Advertisements

Zkvalitnění kompetencí pedagogů
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Zkvalitnění kompetencí pedagogů
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Roční doby © Petra Lillová
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Projekt Smart logistik - moderní výuka logistiky, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Příjemce: Střední odborná škola logistická a střední.
Projekt Smart logistik - moderní výuka logistiky, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Příjemce: Střední odborná škola logistická a střední.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy Zvolenovská 537, Hluboká nad Vltavou Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Relativní a absolutní odkazy
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Transkript prezentace:

Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/34.0448 Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy Zvolenovská 537, Hluboká nad Vltavou Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/34.0448 CZ.1.07/1.5.00/34.0448

Prvky perimetrické ochrany Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0448 Číslo materiálu ICT-PG3-3/5 Název školy Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy, Zvolenovská 537, Hluboká nad Vltavou Autor Jan Kadlec Tématický celek Poplachové zabezpečovací a tísňové systémy Ročník 3. ročník SOŠ a SOU Datum tvorby 13.2.2013 Anotace Prezentace s výkladem Metodický pokyn DUM pro seznámení s venkovními detektory PZTS Pokud není uvedeno jinak, uvedený materiál je z vlastních zdrojů autora CZ.1.07/1.5.00/34.0448 Zpět

Perimetrická ochrana Perimetr - obecně okolo objektu (dvůr, zahrada…) Cíl: zjištění přítomnosti pachatele přibližujícího se k objektu co nejdříve, resp. Při prvním přiblížení na pozemek objektu CZ.1.07/1.5.00/34.0448 Zpět

Mikrofonické kabely Mechanické namáhání mikrofonického kabelu, umístěného na plotě, je převedeno na elektrický signál Akustický signál slouží k rozpoznání charakteru poplachu Některé typy jsou stavěny i pro instalaci pod omítku CZ.1.07/1.5.00/34.0448 Zpět

Infračervené závory a bariéry Reagují na přerušení infračervených paprsků ze zdroje k přijímači Pracují impulsním režimem – odolnost vnějším vlivům (pád listí…) Dosah 50-150 m Nedokáží kopírovat terén CZ.1.07/1.5.00/34.0448 Zpět

Mikrovlnné bariéry Zdroj vytvoří elektromagnetické pole, vnik osoby způsobí narušení vln k přijímači Elipsoid s výrazným poměrem velké a malé osy (doutníkový tvar) Vysoká odolnost vůči povětrnostním vlivům Dosah 200 – 300 m Nedokáží kopírovat terén CZ.1.07/1.5.00/34.0448 Zpět

Perimetrická PIR detektory PIR s kvalitnější optikou Dosah cca 150m Mechanicky robustnější a klimaticky odolnější Použití diferenciálních vícenásobných PIR senzorů Eliminace rušení (víření vzduchu, pohyb rostlin, svit slunce, reflektory automobilů) CZ.1.07/1.5.00/34.0448 Zpět

Zemní tlakové hadice Diferenciální tlakové čidlo Paralelně dvě pružné hadice 1 metr od sebe po celém obvodu pozemku Napuštěné nemrznoucí kapalinou Vysoká odolnost proti povětrnostním vlivům Možnost kopírování terénu Nevýhoda – zemní výkopové práce Dosah až 200m CZ.1.07/1.5.00/34.0448 Zpět

Štěrbinové kabely Dva koaxiální kabely natažené vedle sebe (v určitém odstupu) se štěrbinami ve stínění Jeden kabel vytváří elektromagnetické pole a v případě narušení osobou vyhodnotí poplach elektronika přijímací části Možnost kopírování terénu Nevýhoda – zemní výkopové práce Délka jednoho úseku 100 – 200m CZ.1.07/1.5.00/34.0448 Zpět

Seznam literatury a pramenů Materiály jsou určeny pro bezplatné používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další využití podléhá autorskému zákonu. Použité zdroje: Objekty použité k vytvoření tohoto učebního materiálu je vlastní tvorba autora a z knihovny klipart Microsoft Office Obrázky na stranách 4-8 jsou použity z knihy KŘEČEK, Stanislav. Příručka zabezpečovací techniky. Vyd. 3. Blatná, 2006, 100,102,104,106. ISBN 80-902938-2-4 CZ.1.07/1.5.00/34.0448 Zpět