Vytvořil Jaroslav Kudr pro OATGM

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Web Michal Žůrek Jak se na něj dívám já..
Advertisements

Zoner Foto Studio Bohumil Bareš.
Štěpán Šípal Gymnázium Čakovice. Dnešní témata  Vznik XHTML a předchůdci  Základní prvky XHTML dokumentu  Tagy a atributy  Elementy a jejich druhy.
TNPW1 Technologie pro publikování na webu Přednáška č. 4 seznamy seznamy tabulky tabulky jejich sémantika jejich sémantika Ing. Martin Adámek Katedra informačních.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.10 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. HTML - tagy Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_133_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
OS-PDA,kapesní PC,komunikátorů a smartphonů Vypracoval:Petr Rabada AT3.A Pátek
Definování prostředí pro provozování aplikace dosud jsme řešili projekt v obecné rovině aplikace bude ovšem provozována v konkrétním technickém a programovém.
ActionScript Moderní počítačové aplikace. Charakteristika Je odvozen od JavaScriptu Integruje do Flashe interaktivní ovládání Umožňuje vytvořit přehledné.
Roman Valeš projekt AVT. Cíl práce Obeznámení s programovacím jazykem Java Práce s vývojovými nástroji Hierarchie kódu Androidu Vytvoření Android aplikace.
KIV/PPA1 cvičení 8 Cvičící: Pavel Bžoch. Osnova cvičení Objekty v Javě Třída Konstruktor Metody Metody a proměnné třídy x instance Program sestávající.
OSNOVA: a) Úvod do OOPb) Třídy bez metod c) Třídy s metodamid) Konstruktory a destruktory e) Metody constf) Knihovní třídy g) Třídy ve tříděh) Přetížení.
Gymnázium, SOŠ a VOŠ Ledeč nad Sázavou I NFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE Ing. Jan Roubíček.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Copyright (C) 2000 Vema, a. s.1 V3 klient Michal Máčel Provozní integrace G2, HR/Win a internetu.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_141_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Windows Presentation Foundation
Základy práce na PC Ing. Jan Roubíček.
Databázové modelování
Active Directory Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí Autor:
Publikování a export výkresů Přednáška č.5. Témata přednášky e-Transmit Publikování Publikování v síti WWW Export výkresů.
Výpočty tiskových sestav Průvodce problematikou tiskových sestav.
MS WINDOWS Plocha. Plocha  Deska pracovního stolu  Výchozí bod pro práci s PC  Na každém počítači může vypadat různě  Uživatel si ji může sám upravovat.
Remote Control Ondřej Procházka XD39NUR. Remote Control  Aplikace slouží ke vzdálenému ovládání videokonference z mobilních zařízení  Android 4+  Základní.
Kaskádové styly Cascading Style Sheets. Využití CSS jde o jazyk pro popis způsobu zobrazení stránek napsaných v jazycích HTML, XHTML nebo XML umožňuje.
GRASS GIS Alternativní GIS – volně dostupné programy a data.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
WINDOWS Základní popis a údržba operačních systémů.
Delphi – práce se základními komponentami (2. hodina) OB21-OP-EL-KON-DOL-M-4-008B Orbis pictus 21. století.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 32 AnotaceProgramové.
Openmobility SHR - Martin 'JaMa' Jansa - Licence: CC- BY-SA Co znamená SHR? ● Stable Hybrid Release ● GNU/Linux distribuce ● Využívá.
23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Hotel Tatra, Velké Karlovice Portlety, navigace a personalizace UIS Milan Šorm.
Vývojová prostředí Objektově Orientované Programování OB21-OP-EL-KON-DOL-M Orbis pictus 21. století.
Informační a komunikační technologie 11. WIN - pracovní plocha Autor : RNDr. Zdeněk Bláha.
Responsivní design ANALÝZA A PROJEKTOVÁNÍ SYSTÉMŮ Roman Danel VŠB–TU Ostrava Hornicko-geologická fakulta Institut ekonomiky a systémů řízení.
NÁZEV ŠKOLY:SOŠ Net Office, spol. s r.o. Orlová Lutyně
SOFTWARE Operační systémy.
Vývoj mobilních aplikací a jejich výhody
Programovací jazyk C# 4. část - cykly.
Intents – Interní Intent demo
Jaroslav Kudr pro OATGM
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
PRVNÍ Projekt, struktura projektu
Přednáška pro předmět Operační systémy II ÚI PEF MENDELU
WWW a HTML Základní pojmy Ivo Peterka.
Značkovací jazyky Začínáme.
Jaroslav Kudr pro OATGM
Metody OnResume a OnPause
Delphi – Práce s formuláři
OKNa/ práce s oknem ve windows
Jaroslav Kudr pro OATGM
RadioGroup, RadioButton DEMo
Programovací jazyk C Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jitka Vlčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Jaroslav Kudr pro OATGM
Název: VY_32_INOVACE_VDT_6B_7A Škola:
Vytvořil Jaroslav Kudr pro OATGM
Databázové systémy a SQL
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Jaroslav Kudr pro OATGM
Jaroslav Kudr pro OATGM
1. ročník oboru Mechanik opravář motorových vozidel
Oncreate, SaveInstancestate - demo
Resources-multijazykové prostředí
Shrnutí lifecycle metody demo
Jaroslav Kudr pro OATGM
Resources (úvod, demo vložení obrázku do aktivity)
Jaroslav Kudr pro OATGM
LINEAR LAYOUT – orientation DEMO
Jaroslav Kudr pro OATGM
Algoritmizace a datové struktury (14ASD)
Transkript prezentace:

Vytvořil Jaroslav Kudr pro OATGM LAYOUT Vytvořil Jaroslav Kudr pro OATGM

Co je layout ? Aplikace, které vytváříte mají většinou uživatelské prostředí. Pro tvorbu UI je použita technologie XML. UI dnešních mobilních aplikací musí mít schopnost přizpůsobit se různým typům koncových zařízení od TV k hodinkám. LAYOUT by mohlo být přeloženo jako rozložení ovládacích prvků aplikace na obrazovce uživatele.

Kdy můžete vytvořit prvek UI ? Při vývoji aplikace deklarovat části UI pomocí XML (bude předmětem další přednášky) Za běhu programu, pomocí programovacího jazyka Kombinovat obě předchozí metody

Struktura UI Každý XML musí obsahovat právě jeden z následujích root elementů: View ViewGroup Uvnitř tohoto root elementu je pak možné definovat další elementy UI a nastavovat jejich parametry. Tímto způsobem je možné vytvořit celou hierarchii prvků, které budou tvořit vzhled naší aplikace.

Jak se načte XML UI do aplikace ? Při kompilaci je každý xml soubor kompilován do tzv. View Resource Tento resource (zdroj) je načten při spuštění aplikace ve volání metody Activity.OnCreate() K načtení zdroje pak uvnitř této metody slouží funkce setContentView()

TYPY LAYOUTŮ

Atribut: ID Atributy: šířka výška velikost

Následuje DEMO Linear LAYOUT a práce s atributem orientation