Porovnání výsledků kampaní v závistlosti na kreativě
O dokumentu Prezentace obsahuje několik výsledků kampaní porovnávající rozdíly mediálně číselné efektivity jednotlivých formátů (CTR). Cílem je zjistit, jak moc velkou váhu má zpracování kreativy. Přepočet rozdílné hodnoty efektivity kreativy je dělán na CPT 100,- Kč
Case 1 - vodafone Motiv RED Motiv SÍŤ Motiv HARDSELL CTR 0,68% Motiv SÍŤ CTR 0,60% Motiv HARDSELL CTR 0,54% CTR 0,54% – 0,68% = rozdíl 26% Na 100 000,- Kč kampani ušetří správný motiv 20 000,- Kč oproti tomu nejhoršímu.
Case 2 – japonská půjčka Motiv AMATE Motiv LOGO STŘ Motiv LGORGHT CTR 0,79% Motiv LOGO STŘ CTR 0,77% Motiv LGORGHT CTR 0,76% CTR 0,76% – 0,79% = rozdíl 4% Na 100 000,- Kč kampani ušetří správný motiv 3 800,- Kč oproti tomu nejhoršímu.