Porovnání výsledků kampaní v závistlosti na kreativě

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dita Pelantová Šárka Lukešová 3.VSRR
Advertisements

Geewa – hry (nejen) pro ženy přehled a ceník reklamy červen 2009
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.02 Anotace: Prezentace obsahuje fiktivní internetový obchod, který žákům slouží jako podklad pro sepsání objednávky. Vzdělávací.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
Záznamová média.
Informace k vyplňování monitorovacích zpráv v rámci individuálního projektu „Vybrané služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ reg. č. CZ.1.04/3.1.00/
Přehled fondů a sbírek archivů ČR na Internetu
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
82-51-L/02 Uměleckořemeslné zpracování dřeva
Word 2007 se na rozdíl od předcházejících verzí ovládá pomocí pásu karet, který najdete v horní části obrazovky. Pás je rozdělen na jednotlivé karty,
Vertikální cílení online kampaní…
Skip-List je datová struktura, která může být použita jako náhrada za vyvážené stromy. představují pravděpodobnostní alternativu k vyváženým stromům (struktura.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Seminář C++ Zadání projektů.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_05.
Analogový a digitální zvuk a jejich rozdíly
Skartační řízení elektronicky
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Start projektu AdMonitoring - monitoring internetové reklamy hotel Majestic Plaza.
DalšíPředchozíTÉMA: M. K a d l e c o v á M. K a d l e c o v á.
ČÍSELNÉ SOUSTAVY Desítková Dvojková.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Databázové systémy 2 Zkouška :00. Příklad I IDAS2 – zkouška :00 2 Vytvořte proceduru ZK_TRP_PRODUKTIVITA(P_DATUM_OD IN VARCHAR2,
Mobilní Reklama v ČR. Mobilní reklama včera – dnes - zítra Predikce z let 2006 – 2008 Case study - ČR Nástroje a možnosti Výhled do budoucna Příklady.
Kvadratické rovnice Každá kvadratická rovnice se dá vyjádřit ve tvaru: a,b,c jsou číselné koeficienty, přičemž a musí být nenulové, jinak by se jednalo.
Práce se šablonami v MS Word 2007
Mapa – obraz Země Mapa = zmenšený obraz planety Země.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Photo-Paint – uložení projektu,
INTERNET – struktura, fungování a přehled využití
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Nauka o podniku Investice.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Tabulkové procesory (MS Excel) Ing. Jan Roubíček.
INFORMATIKA 8 Windows 7 úvod III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
Benchmarkingový diagnostický systém finančních indikátorů INFA Hodnocení úrovně provozní oblasti.
Urbanizace.
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
INFORMATIKA 7 Jak má vypadat textový dokument III2 - I7- 16.
Hospodaření Jihočeského kraje. Jihočeský kraj.
Malá násobilka - procvičování
ODPOVĚDI K OŘÍŠKŮM1 Výuka pro druhý stupeň. CD přehrávač a baterie (odpověď) Baterie stojí 25 Kč. (Přehrávač stojí 5025 Kč, tedy 5025 Kč + 25 Kč=5050.
Benchmarkingový diagnostický systém finančních indikátorů INFA Hodnocení úrovně rizika (odhad re)
Tato prezentace byla vytvořena
LEDOVÁ PLOCHA od ,- Kč/ plochy kromě kruhu pro vhazování a ploch BPA.
Analýza průchodu studentů kurzem Vzdělávací technologie 1
… jak jsem na tom ve srovnání s ostatními?
ZA ETICKÉ PŮJČKY Člověk v tísni, o.p.s.. OBSAH 1) Etické perspektivy 2) Sankční model - Proficredit 3) IPU - parametry 4) Souhrnný index 5) Výsledky 6)
Přirozená čísla – slovní úlohy Výukový materiál pro 6.ročník Autor materiálu: Mgr. Martin Holý Další šíření materiálu je možné pouze se souhlasem autora.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
„Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/ Nejčastější chyby při zadávání veřejných zakázek z OPVK
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
VZ Systém pro zpracování správních řízení a databáze LP SÚKL.
Organizace soutěže „Regionální potravina“ Jana Brázdilová Seminář – Význam a propagace regionálních potravin 2010.
Ukládání dat biodiverzity a jejich vizualizace
Dokonalé cílení a optimalizace v televizi, počítači i telefonu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Funkce krajských knihoven při zavádění RDA
Mapa – obraz Země Mapa = zmenšený obraz planety Země.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Chvalkovice
Číselné soustavy a kódy
PODMÍNĚNÉ FORMÁTOVÁNÍ
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
1.5 Poměr.
Přednáška č. 10 Hodnocení veřejných zakázek - druhá část
František Pavlík Tvorba DMT z dat laserového scanování (DMR 4G a DMR 5G) v prostředí ArcGIS Výzkumný ústav vodohospodářský T. G. Masaryka, v.v.i.
Multifunkční zařízení
Transkript prezentace:

Porovnání výsledků kampaní v závistlosti na kreativě

O dokumentu Prezentace obsahuje několik výsledků kampaní porovnávající rozdíly mediálně číselné efektivity jednotlivých formátů (CTR). Cílem je zjistit, jak moc velkou váhu má zpracování kreativy. Přepočet rozdílné hodnoty efektivity kreativy je dělán na CPT 100,- Kč

Case 1 - vodafone Motiv RED Motiv SÍŤ Motiv HARDSELL CTR 0,68% Motiv SÍŤ CTR 0,60% Motiv HARDSELL CTR 0,54% CTR 0,54% – 0,68% = rozdíl 26% Na 100 000,- Kč kampani ušetří správný motiv 20 000,- Kč oproti tomu nejhoršímu.

Case 2 – japonská půjčka Motiv AMATE Motiv LOGO STŘ Motiv LGORGHT CTR 0,79% Motiv LOGO STŘ CTR 0,77% Motiv LGORGHT CTR 0,76% CTR 0,76% – 0,79% = rozdíl 4% Na 100 000,- Kč kampani ušetří správný motiv 3 800,- Kč oproti tomu nejhoršímu.