Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jméno autora: Mgr. L.Krivjanský Datum: Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Vzdělávací obor:Dějepis Tematický okruh: Období antiky.
Advertisements

Test – Severní Evropa Jak se jmenují původní obyvatelé SE? (1)
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
SEVERNÍ EVROPA Více ZDE.
BELGIE.
BENELUX CO STÁTY SPOJUJE? Velká hustota osídlení Monarchie
Veronika Šturcová Druhá
 Vlajka:  Rozloha: km 2  Počet obyvatel:  Oficiální jazyk: nizozemština, francouzština, němčina  Ústavní zřízení: federativní konstituční.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Norsko, Švédsko III2-Z7-III-11
Norsko.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Hlavní města Austrálie
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ZEM_HA_1_13.
Dánsko.
Německo.
Nejmocnější státy Evropy
Kanada.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace NAŠE VLAST (státní symboly)
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_12_INOVACE_007_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_12_INOVACE_032_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_12_INOVACE_027_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
VY_52_INOVACE_18_02_státy severní Evropy. 3. snímek – severní Evropa 4. snímek – státy severní Evropy 5. snímek – vlajky států severní Evropy 6. snímek.
ARABSKÝ POLOOSTROV Jiří Korec SEXTA 2008/2009. O Arabském poloostrově…  Křižovatka mezi Evropou a Asií  Rozloha: km²  Na JZ ohraničen Rudým.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_12_INOVACE_001_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_ ZEMĚPIS 7. ROČNÍK TEMA: Kanada ČÍSLO PROJEKTU:
Severní Evropa Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
ŠPANĚLSKO. něco o Španělsku ● Rozloha: km² ● Hlavní město: Madrid ● Počet obyvatel: mil ● Úřední jazyk: španělština, katalánština ●
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_12_INOVACE_015_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_12_INOVACE_009_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Švédsko -Švédsko, které si od počátku dvacátého století zachovává neutralitu, patří k nejvyspělejším státům Evropy -Je hlavním producentem železa a oceli,
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Miloš Kluiber Název:VY_32_INOVACE_300 _Švédsko Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Číslo.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_12_INOVACE_016_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
VY_32_INOVACE_Fi_I_04 Název Kanada Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_12_INOVACE_023_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045 Autor: Mgr. Andrea Filípková Název : VY_32_INOVACE_12/16_Severní Evropa Téma: Státy severní Evropy.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_12_INOVACE_013_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Miloš Kluiber Název:VY_32_INOVACE_274_Finsko Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Mgr. Kuchtová Květoslava Název : VY_32_INOVACE_6A_09_Velká Británie.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Zeměpis – 7.ročník VY_32_INOVACE_ Norsko Název školy
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Švédsko Open Presentation.
VY_32_INOVACE_2B_19_SEVERNI_EVROPA ZEMĚPIS 8.ROČNÍK Severní Evropa
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Spojené království Lukáš Vicherek.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Sčítání a odčítání do 10 Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Severní Evropa - přehled
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zeměpis 7. ročník
Státy Evropy Švédsko Michal Man A (2018/19)
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Kuvajt
Transkript prezentace:

Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.1689 Název: VY_12_INOVACE_017_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti Šablona: I/2 Název školy: Základní škola Panenský Týnec 439 05 Panenský Týnec 166 Téma: Norsko Ročník: 5. Autor: Petra Brethová Datum: 3.2.2013

Klíčová slova: Heddal Oslo Anotace: Žák se seznámí se státem Norsko. Zjistí jak vypadá jeho vlajka, čím je Norsko významné.

Norsko Oficiální název: Norské království Hlavní město: Oslo Rozloha: 385 199 km² Počet obyvatel: 4 691 849 Oficiální jazyk: norština Státní zřízení: konstituční monarchie Hlavní náboženství:  luteráni Měna: koruna(NOK)

Norsko: Norsko představuje přímořský stát protáhlého tvaru. Bývá často nazýváno zemí fjordů a ledovců. Je to hospodářsky významný stát. Spojení se světem zajišťuje námořní loďstvo, které patří k největšímu na světě.

Norsko mapa

Norsko vlajka

Oslo:

Největší norský roubený kostel Heddal

Otázky a úkoly: 1. Najdi na mapě Norsko. 2. Jaká je měna v Norsku? 3. Jaké je hlavní město Norska? 4. V čem patří Norsko k největším na světě?

Použité zdroje: http://leccos.com/index.php/clanky/norsko http://www.statnivlajky.cz/norsko http://www.norskoweb.cz/oslo-34 http://www.touristphoto.no/tel%20midtre%203.htm