Popis obrázku Picture description

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pravěkým umělcem - výtvarná výchova Martina Dostálová - ZŠ K
Advertisements

ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
(personality adjectives, clothes, physical appearance) (Popis osob)
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK453 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:4.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Interrogative pronouns VY_22_INOVACE_05 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Some - any Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ14 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí být použit.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:4.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.107/1.500/ Název aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-27-Životní prostředí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-12-Zaměstnání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-21-Jídlo a nápoje Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-1.PT-06-Rodina a přátelé Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-23-Počasí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-16-Praha Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Comparison of pictures
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Describing and comparing pictures Číslo vzdělávacího materiálu: AJ1-2 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace AUTOR: Mgr. Marta Rozsívalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_ Angličtina 6. a 7.ročník TEMA: Animals world ČÍSLO.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Kateřina Polívková CHARAKTERISTIKA Jsem vyšší, štíhlá, tmavovlasá, sportovně založená,
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Stupňování přídavných jmen „good“ x „bad“ Název sady: Project.
Množné číslo u podstatných jmen tvoříme :
Angličtina: Oliver Cromwell
Název projektu: Digitalizace výuky oboru Kosmetické služby
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Rodina (Family) B1 Tematická oblast
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
PICTURES FOR DESCRIPTION
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
What do you have to think about when planning something?
Zaměstnávání osob se zdravotním postižením Bakalářská práce Tereza Veselá Personální management v průmyslových podnicích Masarykův ústav vyšších studií.
AUTOR: Mgr. Ilona Jurčeková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_AJ_18
VY_32_Inovace_ Will x Going to Project 3
PICTURES FOR COMPARISON
Název vzdělávacího materiálu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Karla Klíče Hostinné
At home – my flat, my house
Kinds of shops Shopping dialogue Payment
Název vzdělávacího materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov
Texts, pictures, your opinion
LIFE IN THE COUNTRY X LIFE IN THE CITY.
Digitální učební materiál
Receptivní řečové dovednosti
Komunikace Hodnocení druhých. Komunikace Hodnocení druhých.
PAST CONTINUOUS MINULÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Název materiálu: Past simple tense
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
PŘÍDAVNÁ JMÉNA – ADJECTIVES Anotace: Materiál je určen žákům 7
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
There is/are Anglický jazyk VY_32_INOVACE_372, 19. sada, AJ2 ANOTACE
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola praktická Česká Třebová
VY_32_INOVACE_Spo_I_08 Articles
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Karla Klíče Hostinné
PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ (Present continuous)
VY_32_INOVACE_Spo_II_07 U4: What was happening?
Weather, Seasons Název školy: ZŠ Karla Klíče v Hostinném
Transkript prezentace:

Popis obrázku Picture description Pravidla - rules

O obrázku byste měli říct Kdo je na obrázku – k popisu použít přídavná jména Co dělají případně co nedělají Kde jsou Jaký je mezi nimi vztah Jak se cítí (Co myslíte, že situaci předcházelo) (Co si asi myslí)

Při popisu jednoho obrázku 1,5 min. What picture would you like to describe? – I would like to describe picture A (B) Použijte osnovu Místi Lidé Atmosféra Řekněte co lidé mají na sobě Použijte průběhový čas They are wearing..

Použijte vazby There is a.. There are … In the picture, there is

Při porovnání obrázku 1min. Both pictures show.. Students/people travelling/couples Different is the…/ Similar is – odlišné/ podobné Používejte spojky but, while – zatímco In picture A there is a man, while in picture B there´s a child. Nezapomínejte na průběhový čas!