Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Účetní závěrka (Sbírka listin)
Advertisements

Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Libor Zemánek NÁZEV: Změny skupenství látky TÉMATICKÝ CELEK:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu. Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: F6/15 Předmět: Fyzika Ročník: 6. Jméno.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ České mince a bankovky.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ NASTAVENÍ DIGITÁLNÍHO FOTOAPARÁTU 1. část DIGITÁLNÍHOtavenfotoaparátu.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Vzory podstatných jmen.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Libor Zemánek NÁZEV:Stín TÉMATICKÝ CELEK: Elektromagnetické a.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Podstatná jména.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ MY FUTURE CAREER.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_11_CAS_A_JEHO_MERENI Název materiálu:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Libor Zemánek NÁZEV: Rychlost světla TÉMATICKÝ CELEK: Elektromagnetické.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Úvod do fyziky opakování
KMITAVÝ POHYB Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_06_32.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
POČÍTAČ VY_32_INOVACE_02 Sada 6 ZÁKLADY PRÁCE S POČÍTAČEM
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Libor Zemánek NÁZEV: Tlak plynu v uzavřené nádobě. Manometr TÉMATICKÝ.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_11_CAS_A_JEHO_MERENI Název materiálu:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_108_M6
VY_32_INOVACE_04_Matematika_9. a 10.ročník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Libor Zemánek NÁZEV: Pohybová energie tělesa TÉMATICKÝ CELEK:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_12_INOVACE_14_Teplota a čas
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Libor Zemánek NÁZEV: Lom světla TÉMATICKÝ CELEK: Elektromagnetické.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: Základní škola a Mateřská škola okres Jindřichův Hradec
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
VY_32_INOVACE_
FYZIKÁLNÍ VELIČINY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_19 Fyzika,
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_17_Hodiny
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Libor Zemánek NÁZEV: Využití slunečního záření TÉMATICKÝ CELEK:
AUTOR: Blanka Petlánová NÁZEV: VY_32_INOVACE_Pr3_08_Určování času
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Denisa Trubirohová Název materiálu: VY_32_INOVACE_13_36_ Paralelní zapojení rezistorů Číslo projektu:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_01 Čas
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Transkript prezentace:

Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024 Měření času

Základní informace Škola: ZŠ T. G. Masaryka Bojkovice Autor: Mgr. Libor Zemánek Předmět: Fyzika Anotace: V prezentaci se žáci seznámí s různými typy hodin, které slouží k měření času. Materiál je zpracován v rámci projektu Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024

Metodický pokyn Popis práce s materiálem Materiál je určen pro práci s interaktivní tabulí a tablety Přílohy Didaktická příprava Zemánek – Měření času Očekávání a cíle Dle didaktické přípravy

Zdroje BOHUNĚK, J., KOLÁŘOVÁ, R. Fyzika pro 6. ročník základní školy. Praha: Prometheus, 1998. ISBN 80-7196-121-3 Snímek 8.: Dostupné na http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ae/Saint-remy-de-provence-cadran-solaire.jpg Snímek 9.: Dostupné na https://www.timecenter.com/pages/articles/img/water-clock.jpg Snímek 10.: Dostupné na http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f6/Wooden_hourglass_2.jpg Snímek 11.: Dostupné na http://www.top-hodiny-hodinky.cz/data/produkty/foto/big/00005199.jpg Snímek 12.: Dostupné na http://elmik.webstyl.cz/images/other/32_d.jpg Snímek 13.: Dostupné na http://cs.wikipedia.org/wiki/Atomov%C3%A9_hodiny#/media/File:Atomic_clocks.jpg

MĚŘENÍ ČASU

Hodiny – využívají různé pravidelně se opakující děje (např Hodiny – využívají různé pravidelně se opakující děje (např. kývání kyvadla nebo kmity krystalů). Stopky – k přesnému měření doby trvání krátkých dějů. Metronom – k odměřování stejných dob pomocí zvukových signálů.

Typy hodin: sluneční vodní přesýpací kyvadlové digitální atomové

Sluneční hodiny

Vodní hodiny

Přesýpací hodiny

Kyvadlové hodiny

Digitální hodiny

Atomové hodiny