turistická oblast v srdci Čech

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktivity města Chrudim v oblasti podpory rozvoje cestovního ruchu
Advertisements

Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Představení MAS Zubří země, o. p. s.
Kongresová turistika pro Pardubický kraj Chrudim Spolkový dům Záměr vzniku.
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Nadace Jihočeské cyklostezky Aktivity Nadace Jihočeské cyklostezky Seminář: Rozvoj cykloturistiky v jižních Čechách, Třeboň,
Turistická oblast Jeseníky a Euroregion Praděd Konference v Ostravě,
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí.
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
Svazek obcí Mikroregion Valašskomeziříčsko - Kelečsko.
Bc. Pavla Kusáková1 Trojanovice Aktivity, úspěchy a projekty v TO Beskydy-Valašsko Konference MSK -Dovolená a region Ostrava.
Mikroregion Úhlava Marketingová značka jako nástroj udržitelného rozvoje.
Konference Dobrovolnictví v obci – jak na to? Soběslav, října 2013 Akce je součástí projektu NSZM ČR „Dobrovolnictví a veřejná služba v obci -
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Tématické stezky zaměřené na cestovní ruch Stezka řemesel v Livradois-Forez v oblasti Auvergne.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Rada pro rozvoj lidských zdrojů Jihočeského kraje vznikla na podzim roku Zakladatelem byla Jihočeská hospodářská komora. Rada pro rozvoj lidských.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Místní akční skupiny a vzdělávání Horní Ředice

Prezentace turistické oblasti
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
Euro Net. Projekt Euro Net OP PCS SK-CZ 2007 – 2013 je spolufinancován z prostředků Evropského fondu pro regionální rozvoj (ERDF)
Národní síť Místních akčních skupin České republiky, o.s. Litoměřice Ing. Jiří Krist.
Regionální konference v MSK
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Destinační management TO Těšínské Slezsko
Spolupráce neziskového sektoru Zlín –
MAS = místní akční skupina = organizace, která vnikla na místní úrovni, sdružuje místní obyvatele, zájmová sdružení, spolky, obce, podnikatele, zemědělce.
MAS Nad Prahou Iva Cucová, starostka Baště
Turistická sezona, cestovní ruch a služby ve Středočeském kraji Ing. Miloš Petera, hejtman Středočeského kraje.
Nové oddělení cestovního ruchu -Tvorba koncepce rozvoje cestovního ruchu -Navázání na Strategický plán města -Spolupráce s Komisí cestovního ruchu -Spolupráce.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Regionální značení v České republice Tomáš Kažmierski Asociace regionálních značek, o.s.
Strategie spolupráce obcí MAS Královská stezka Výstup projektu „MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů“ Mgr. Lucie Růžičková, Královská.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
Jana Vavryčuková manažerka MAS Brdy – Vltava o.p.s.
Labská stezka priorita rozvoje cykloturistiky v Ústeckém kraji Ústí nad Labem.
Vzdělávací seminář Asociace turistických informačních center ČR 22. září 2011, Poděbrady.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
Místní akční plány vzdělávání a Přemyslovské střední Čechy o.p.s. Pracovní skupina MAP ORP Kladno
XI. TURISTICKÉ FÓRUM POLABÍ 22. dubna 2011, Poděbrady.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb.
Projekt Sdružení místních samospráv ČR „MAS jako nástroj spolupráce pro efektivní chod úřadů“
Prezentace Mikroregionu Plumlovsko 14.pracovní setkání zástupců mikroregionů Olomouckého kraje Plumlov
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
Karta Toulavka 2017.
Zažijte autentický jihočeský venkov
turistická oblast v srdci Čech
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Jana Vavryčuková manažerka
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
Kategorizace organizací destinačního managementu
Organizačně-právní podmínky fungování ekonomiky cestovního ruchu v Polsku Dr. Piotr Gryszel, Ph.D.
Podpora sociálního podnikání v rámci CLLD (místní akční skupiny)
Marketingová strategie Turistické oblasti PodKletí
Transkript prezentace:

turistická oblast v srdci Čech

Proč Toulava Společně prodat neprobádané území „na půl cesty mezi Prahou a Šumavou“, které se často používá jen jako tranzit do turisticky známějších míst JK a SK Toulava leží v srdci Čech, které je autentické a typicky české: Krajina, lidé a tradice, historie a dobrá nálada Název Toulava vznikl, aby toto území sjednotil a stal se silnou marketingovou značkou.

Turistická oblast Toulava Toulava je turistická oblast. Nachází se v severní části Jihočeského kraje a v jižní části kraje Středočeského. Přirozeným centrem oblasti je město Tábor. Sdružuje 155 obcí dohromady se 144 tisíci obyvateli na území 2 207 km2. Toulava stojí na spolupráci krajů, měst, obcí, sdružení, MAS, infocenter a soukromého sektoru v CR.

Cíle Toulavy TOP destinace

TOULAVA, o.p.s. Více než 100 spolupracujících subjektů Byla založena Partnery Toulavy jsou Svazky obcí 3 Města a obce 45 Soukromé subjekty 25 Členové karty Toulavka 50 Členové reg. značky 29 2013 Zakladateli jsou (9) Bechyňsko DSO Pod Horou MAS Krajina srdce Sdružení obcí Sedlčanska Svazek obcí mikroregionu Táborsko Svazek obcí Milevska Jaroslav Krejčí Bc. Kamil Kulíšek Luboš Mudra

Toulava o.p.s Rozhodovacím orgánem je ředitel a 12členná správní rada, kde jsou zástupci měst a obcí, veřejného i soukromého sektoru Používá logo Toulava, od Tábora až k nám...

Toulava v JK a SK Toulava je uznávanou turistickou oblastí Středočeského kraje. Podílí se na přípravě společných materiálů, je zastoupena na veletrzích CR,… Toulava je od 1. 2. 2016 oficiální certifikovanou destinační společností na jihočeském území Toulavy. To vyplývá z nové Koncepce rozvoje cestovního ruchu Jihočeského kraje pro období 2015-2020.

Toulava – do srdce Čech. Vítězný film Tourfilm 2014. Co Toulava nabízí Toulava – do srdce Čech. Vítězný film Tourfilm 2014.

Toulavské aktivity Projekt spolupráce čtyř MAS: Výstupy projektu: MAS Krajina srdce, MAS Lužnice, MAS Střední Povltaví, MAS Sedlčansko Výstupy projektu: strategie rozvoje cestovního ruchu na území Toulavy leták prvního kontaktu cedule na zařízení CR film

Toulavské aktivity uvítací cedule u komunikací fotosoutěž Vyfoť Toulavu i Ty! s putovní výstavou trhací mapy press & famtrip

Základní stavební kameny Turistické noviny – letos již 4. vydání! Facebook přes 5000 fanoušků

Webové stránky www. toulava Webové stránky www.toulava.cz Nově jsou přizpůsobené pro mobily a tablety, mají zjednodušené vkládání akcí a RSS kanál. V roce 2016 proběhla PPC kampaň – vše za podpory JK.

Vítěz karta roku 2016 TuristPropag

Kraj dobré nálady Kontaktní kampaň TOP festivaly – Akce dobré nálady Fotosoutěž za podpory JK Festival Toulava FEST

Toulava FEST Léto nad Lužnicí Léto na Bechyňce

Marketing Tvorba marketingové strategie za aktivní účasti partnerů a nejvýznamnějších hráčů v CR Sociální sítě a internet v kombinaci s kvalitními fotografiemi jako základní nástroj. Kvalitní produkty CR jako základní nástroj ke zvyšování kvality služeb a nabídky v oblasti

Děkuji za pozornost www.toulava.cz Štěpánka Barešová, ředitelka 604 585 087 www.toulava.cz info@toulava.cz, baresova@toulava.cz facebook.com/toulava.cz