Třída: OBOJŽIVELNÍCI Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011 Ročník: 7. třída Vzdělávací téma: Třída: Obojživelníci Anotace: Písemná práce zaměřená na zjištění znalostí z teoretické oblasti a poznávání jednotlivých zástupců. Pracovní list obsahuje i bodování a celkové hodnocení.
Obojživelníci Písemná práce
1.Čím jednotlivá vývojová stádia obojživelníků dýchají? (5 b.) 2.Co obojživelníkům na kostře na rozdíl od ryb chybí a co mají prvně vytvořeno?(2 b.) 3.a) stavba srdce (konkrétně) b) k čemu v srdci dochází c) které cévní oběhy jsou u obojživelníku známy? (5 b.) 4.Vývoj bezocasých obojživelníků od zárodku po dospělce. (4 b.) 5.Čím jsou charakterističtí samečci čolka v době páření? (1 b.) 6.Charakterizuj larvy mloka (jejich narození a stavba těla) (2 b.)
Poznávací část 1.Napiš rod Autor: Mercy
b) Jedná se o samce či samici? 2. a) Napiš rod b) Jedná se o samce či samici? Autor: Anevrisme
3.Napiš rod a druh Autor: ŠJů
4.Napiš rod a druh
5. Napiš rod a druh Autor: Petr Brož
Celkem bodů:26 25 – 23 = 1 22 – 19 = 2 18 – 15 = 3 14 – 11 = 4
Všechny použité obrázky byly získány na: www.commons.wikimedia.org