Třída: OBOJŽIVELNÍCI Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Digitalizace výuky Příjemce
Advertisements

VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.14 Anotace:
Pracovní list - Rybník 1.Které rostliny rostou na mělčinách rybníků? (K obrázkům přiřaď názvy). 2.Naber vodu z rybníku a pozoruj živé organismy, urči pomocí.
OBOJŽIVELNÍCI PŘÍRODOPIS 7. ROČNÍK.
Autor:Mgr. Alena Shánělová
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.08 Anotace: Vysvětluje základní rozdíly, seřazuje jednotlivé zástupce. Vzdělávací oblast: Členovci – popis těla, zástupci Autor:
OBOJŽIVELNÍCI obývají „oba živly“ VODU SOUŠ.
OBOJŽIVELNÍCI Ocasatí.
Základní škola Kladruby
PLAZI, OBOJŽIVELNÍCI, RYBY, BEZOBRATLÍ
Digitalizace výuky Příjemce
Třída OBOJŽIVELNÍCI Tvoří přechodnou skupinu mezi vodními a suchozemskými obratlovci, vyvinuli se z lalokoploutvých ryb (latimérie podivná), dospělci.
Živočichové opakování Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.
Živočichové - obratlovci
Obecná charakteristika + rozdělení.
Základní škola a Mateřská škola Bělkovice – Lašťany
Obojživelníci ocasatí
jméno autora Mgr.Eva Truxová název projektu
Jméno autoraMgr. Eva Truxová název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablonyIII/2 Inovace.
Obojživelníci Ocasatí Bezocasí.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Zuzana Šimečková Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Kladruby
OBOJŽIVELNÍCI Bezocasí.
Třída OBOJŽIVELNÍCI Přechodná skupina mezi vodními a suchozemskými obratlovci rozmnožování a vývin probíhá ve vodě, larvy= PULCI=dýchají ,mají.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s výskytem, zástupci a typickými.
Tvůrce: Mgr. Alena Výborná
Kmen: STRUNATCI podkmen: OBRATLOVCI nadtřída: bezčelistnatci
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Vilma Skřivánková Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Obratlovci obojživelníci.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 7 Autor: Mgr. Iveta Votápková Ptáci-opeření vládci vzduchu Pětilístek: křídla
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Projekt spolufinancován ze státního rozpočtu ČR a Evropským sociálním fondem  Název projektu: Živá příroda ve škole  Číslo projektu : CZ.1.07/1.1.20/
RYBY. Stavba těla: Tělo se skládá z hlavy, trupu a ocasu, končetiny jsou přeměněné v ploutve. Pokryv těla: Tělo je kryto šupinami, které jsou neustále.
Obratlovci Pětilístek: páteř
Třída: Savci Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
Savci – nejvyvinutější obratlovci
Název projektu: Živá příroda ve škole
Třída: Ptáci Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
Třída: Plazi Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
Třída: PLAZI Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
Autor: Mgr. Vladislava Slepičková
Třída: Plazi Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
Výtrusné rostliny – plavuně, přesličky, kapradiny
Třída: Ptáci Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
Třída: RYBY.
Třída: Ptáci Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
OBOJŽIVELNÍCI – OCASATÍ
zpracovaný v rámci projektu
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Třída: Savci Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
RYBY (písemka - zástupci)
OBOJŽIVELNÍCI – VE VODĚ I NA SOUŠI
RYBY A OBOJŽIVELNÍCI (opakování)
Třída: Savci Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání
Poznávání obojživelníků
zpracovaný v rámci projektu
zpracovaný v rámci projektu
Třída: Ptáci Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lumír.
Třída: Savci Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
Třída: OBOJŽIVELNÍCI Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
Třída: Savci Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
OBOJŽIVELNÍCI 7. třída.
Živočichové.
DÝCHÁNÍ, FOTOSYNTÉZA TŘÍDĚNÍ ORGANISMŮ Autor: Zuzana Veselíková
Vyšší živočichové.
Transkript prezentace:

Třída: OBOJŽIVELNÍCI Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011 Ročník: 7. třída Vzdělávací téma: Třída: Obojživelníci Anotace: Písemná práce zaměřená na zjištění znalostí z teoretické oblasti a poznávání jednotlivých zástupců. Pracovní list obsahuje i bodování a celkové hodnocení.

Obojživelníci Písemná práce

1.Čím jednotlivá vývojová stádia obojživelníků dýchají? (5 b.) 2.Co obojživelníkům na kostře na rozdíl od ryb chybí a co mají prvně vytvořeno?(2 b.) 3.a) stavba srdce (konkrétně) b) k čemu v srdci dochází c) které cévní oběhy jsou u obojživelníku známy? (5 b.) 4.Vývoj bezocasých obojživelníků od zárodku po dospělce. (4 b.) 5.Čím jsou charakterističtí samečci čolka v době páření? (1 b.) 6.Charakterizuj larvy mloka (jejich narození a stavba těla) (2 b.)

Poznávací část 1.Napiš rod Autor: Mercy

b) Jedná se o samce či samici? 2. a) Napiš rod b) Jedná se o samce či samici? Autor: Anevrisme

3.Napiš rod a druh Autor: ŠJů

4.Napiš rod a druh

5. Napiš rod a druh Autor: Petr Brož

Celkem bodů:26 25 – 23 = 1 22 – 19 = 2 18 – 15 = 3 14 – 11 = 4

Všechny použité obrázky byly získány na: www.commons.wikimedia.org