Terénní cvičení.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výpočty s mapou Autor : Pavel Janečka.
Advertisements

Monitorování a analýzy Laboratorní cvičení
Voda a její vlastnosti SPŠ Otrokovice
Stanovení specifické hmotnosti půdy (ρZ) pomocí pyknometru
Tematická oblast: Laboratorní a terénní cvičení
Určení vlastností půdy podle výskytu rostlin
Klára Pacáková Simona Vavroňová Andrea Zdvořáková Martin Dongres
Je pH téměř neutrální (?) a platí: Slabé kyseliny, výpočet pH 1.2.
Michal Ondřej Terka Market. SPŠ Karviná Měříme dlouhodobě Jak využít naměřená data? Zateplená škola Rorýsi – léto A co v zimě? Jak jsme na toto téma.
Užití podobnosti v praxi
Pedosféra VLASTNOSTI PŮD A ZNAKY PŮDNÍHO PROFILU
D IFÚZE ČAJE Vypracovala: Tereza Štanglová, VI. D.
TERMOREGULACE NOVOROZENCE
Karboxylové kyseliny Kyslíkaté deriváty uhlovodíků s charakteristickou karboxylovou skupinou – RCOOH pH
Kyselost, zásaditost, pH
(Heracleum sphondylium)
Vypracovaly: Iveta Vyskočilová Michaela Poláková
Výro č ní č lenská sch ů ze restaurace Pod Lípou.
CIZOKRAJNÉ SUCHOZEMSKÉ EKOSYSTÉMY
Ovlivňuje vodní režim krajiny Zásoba nezbytných látek Má vliv na zdraví člověka, půdní organismy mohou zvyšovat imunitu.
Chemické výpočty III.
Zpráva o stavu akvária č. 5 Radim Slabý Martin Musil Jindřich Hušek.
2. přednáška Databáze, využití MS Excel
Environmentální chemie I
Karboxylové kyseliny Opakovací otázky VY_32_INOVACE_G2 - 11
Nový koupelnový nábytek firmy Elkona. Souprava Sylver 90 Umyvadlo Topazzio 90 Spodní skříňka Sylver 90 SP Nákupní cena s umyvadlem a Dph – 9 500,- Kč.
Terénní praktikum PRÁCE V PONDĚLÍ V 11h jsme si sedli k ukazateli rychlosti v Mýtě na jednu hodinu a zapisovali zda auta splnili rychlost.
Podpora inovativních metod a forem výuky přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.24/
PEDOLOGIE pH FAKTOR PŮDY.
Monitorování okolí jaderného zařízení F. Sedlák, D. Tekverk Gymnázium Ohradní 2002 Supervisor: R. Starý.
PaedDr. Ivana Töpferová
2.1.1 Kvadratická funkce. Kvadratická funkce se nazývá každá funkce, daná ve tvaru kde je reálné číslo různé od nuly, jsou libovolná reálná čísla. Definičním.
Půdní typ Půdní typ je přírodní útvar, jehož vnitřní i vnější uspořádání je výsledkem působení půdotvorných činitelů na matečnou horninu.
Práce s edlabem.
01.11 Projekt pro úpravy a osetí cvičného pozemku ve dvoře Ing. Magda Pavezová Projekt Praktický výcvik žáků v Malém hospodářském dvoře byl spolufinancován.
Jak poznat dávku z barvy gelu
Společenstva vířníků (Rotifera) v různých typech tůní Daniel Vařecha.
Rentgenfluorescenční analýza Barbora Vlková Pavel Čupr supervisor: Ing. Tomáš Trojek, Phd.
Mária Ol’hová, Veronika Frkalová, Petra Feberová
Setkání zástupců škol a podniků působících v oblasti chemického průmyslu Praha
Měření nanotvrdosti wolframu
Vyjádření neznámé ze vzorce
Fyzikální veličiny LC.
Měření rychlosti světla Foucaultovou metodou
Neznámá ze vzorce. Vypočtěte výšku c kvádru o objemu V = 300 cm 3, když a = 3 cm, b = 2 cm a = 5 cm, b = 10 cm a = 4 cm, b = 5 cm a = 6 cm, b = 2 cm délky.
Kroužek Meteomráček Dům dětí a mládeže Astra Zlín.
V okolí ZŠ Jílovská Praha 4
Naše půda ZŠ Sokolovská 1 Svitavy.
Cvičení z pedologie Martin Kočárek, č.d.: 225 (v případě informací, které nelze zjistit od kolegů) Literatura: Pedologické praktikum,
Kyseliny. Látka, která má hodnotu pH nižší než 7 Látka, která je schopna v roztoku disociovat, odštěpit proton H + + H 2 O  H 3 O +
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Jiří Hajn Název DUM: Kyseliny (kyslíkaté) Název sady: Chemie – 8. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
PROJEKT KYSELÝ DÉŠŤ Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Jiří Mach.
Trigonometrie v praxi. 1) Vánoční strom Naším prvním úkolem bylo, zjistit výšku vánočního stromu v Kozlovicích před místním pivovarem.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Převody jednotek délky Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo projektu:
PODOBNOST V PRAXI Jirka se rozhodl, že změří výšku borovice, která roste naproti jejich domu. Zabodl do země tyč vysokou 3 metry a zjistil, že vrhá stín.
Stanovení půdní reakce, výměnné acidity
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
AUTOR: Mgr. Radoušová Marcela
Měření schopnosti kvasinek flokulovat Doplnění laboratorního cvičení z Fyziologie bakterií Řešitelé: Kopecká Jana, Sedláček Ivo, Balážová Tereza.
Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Utíká ti trepka! Pavlicová Kristýna, Mintělová Tereza, Vincena Petr, Augustin Marek, Gűcklhorn David, Škvára Jan.
Vytvořili: Filip Najman a Vojtěch Valenta
PROVĚRKY Převody jednotek (délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
2.1.1 Kvadratická funkce.
Fyzikální veličiny LC.
Projekt do Mat. a Geo..
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
aneb Ferda cvičí mraveniště
Transkript prezentace:

Terénní cvičení

Úvod Dne 12.6. 2017 Členové skupiny: Čučková Tereza, Štanclová Karolína, Kourková Erika, Makovičková Samantha

Měřili jsme mocnost půdy v cm: 33,6cm Mocnost vlhké půdy v cm: 29,1cm Ph vzorku: 5,6 – slabě kyselá V půdě jsme našli pavouka a mravence

Měření pH 1. nachystali jsme si věci na měření pH – vzorek půdy louhovaný v destilované vodě a soupravu EDLAB 2. vodu se vzorkem půdy jsme nalili do trchtýřku a počkali až se překape 3. potom jsme si zapnuli notebook a přes program, který tam byl jsme pH změřili 4. vyslednné pH bylo 5,6

Děkujeme za pozornost :D