Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_52_INOVACE_PRV.3.19_Česká republika_pracovní list
Advertisements

Srbsko Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí Zeměpis – 1. ročník.
Německo Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí Zeměpis – 1. ročník.
Předmět a očekávaný výstup
Jméno autora: Mgr. L.Krivjanský Datum: Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Vzdělávací obor:Dějepis Tematický okruh: Období antiky.
BULHARSKO Míša a Naty.
Oblast: Západní Evropa Andorra
 Vlajka:  Rozloha: km 2  Počet obyvatel:  Oficiální jazyk: nizozemština, francouzština, němčina  Ústavní zřízení: federativní konstituční.
1.Hlavní město 13.Kultura 2.Rozloha 15.Zeměpisné podmínky 3.Nejvyšší bod 4.Časové pásmo 5.Obyvatelstvo 6.Státní útvar 7.Mezinárodní identifikace 8.Název.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Albánská republika Republika e Shqipërise
Téma hodiny: Albánie Předmět: Zeměpis Ročník: 2., 3. ročník
Název kraje Obr. Typický prvek kraje - přírodní. Znak a vlajka a mapa kraje v rámci ČR.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
KANADA.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Předmět:zeměpis Ročník:9. ročník Klíčová slova:Česká republika, základní.
Čína Jan Dušek.
Nejmocnější státy Evropy
Vytvořil: Jiří Burda Státní symbolyAD VlajkaZnak.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace NAŠE VLAST (státní symboly)
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_12_INOVACE_007_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_12_INOVACE_032_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_12_INOVACE_027_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kluky, okr. Písek Autor: Marcela Ivanenková Číslo šablony: III/2 Datum: Název materiálu: VY_32_INOVACE_01_Vl.4.r.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_17_Z8_Skála AUTOR: Mgr. Aleš Skála TÉMA: Jihovýchodní Evropa Základní škola Libina, příspěvková.
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045 Autor: Mgr. Andrea Filípková Název : VY_32_INOVACE_12/17_Jihovýchodní Evropa Téma: Státy jihovýchodní.
STÁTY A JEJICH VLAJKY II.. ? ? ALBÁNIE Oficiální název: Albánská republika Hlavní město: Tirana Měna: Albánský lek Obyvatelstvo: 3,6 miliónu.
Jihovýchodní Evropa Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_12_INOVACE_001_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_12_INOVACE_015_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_12_INOVACE_009_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Švédsko -Švédsko, které si od počátku dvacátého století zachovává neutralitu, patří k nejvyspělejším státům Evropy -Je hlavním producentem železa a oceli,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada: Státy Evropy2 Ověření ve výuce: Třída:
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_12_INOVACE_016_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Makedonie. Základní údaje Hlavní město: Skopje Počet obyvatel: Rozloha: km² Měna: Makedonský denár Jazyk: makedonština.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_12_INOVACE_023_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_12_INOVACE_013_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
ČESKÁ REPUBLIKA Znak ČR Mapa ČR Vlajka ČR. 1. Základní informace o ČR  Rozloha: km² (113. místo na světě)  Počet obyvatel: (k ,
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Švédsko Open Presentation.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Jihovýchodní Evropa - přehled
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola Václava Hejny Červený Kostelec
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
zpracovaný v rámci projektu
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zeměpis 7. ročník
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
POLOHA ČESKÉ REPUBLIKY
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Česká republika
Transkript prezentace:

Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.1689 Název: VY_12_INOVACE_036_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti Šablona: I/2 Název školy: Základní škola Panenský Týnec 439 05 Panenský Týnec 166 Téma: Albánie Ročník: 5. Autor: Petra Brethová Datum:17.3.2013

Klíčová slova: Albánie, Tirana Anotace: Žák se seznámí se státem Albánie. Zjistí, jak vypadá jeho vlajka, čím je Albánie významná.

Albánie Oficiální název: Albánská republika Hlavní město: Tirane Rozloha: 28 748 km²  Počet obyvatel: 3 639 453 Oficiální jazyk: albánština Státní zřízení: parlamentní republika Hlavní náboženství:  islám Měna: albánský lek

Albánie: Přes značné nerostné bohatství, především chromové rudy a přírodní asfalt, je Albánie nejchudší zemí Evropy. Většina obyvatel žije ve vesnicích, je zaměstnána v zemědělství.

Albánie mapa

Albánie vlajka

Tirana

Albánie

Otázky a úkoly: 1. Pomocí mapy najděte, v jaké části Evropy se Albánie nachází. 2. Jaké je hlavní město Albánie? 3. Pomocí internetu najděte zajímavosti o Albánii.

Použité zdroje: http://www.mapa-sveta.info/evropa/albanie/ http://www.levnepruvodce.cz/index.php?cPath=257_476 http://www.italb.net/tirana.inglese.htm http://cs.wikipedia.org/wiki/Port%C3%A1l:Alb%C3%A1nie/Obr%C3%A1zek