prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vlivy na spotřebitele.
Advertisements

INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Motivace 1.úvodní pojmy 2. pracovní motivace 3. stimulace
Kurikulární reforma Únor 2008 PhDr. Maria Bezchlebová
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Předmět psychologie Předmět psychologie práce a organizace.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
Sociální konstruktivismus
Předmět sociologie Věda společenská a behaviorální
funkce médií ve společnosti moc médií
1. Ekonomie jako společenská věda Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Marie Grygarová.
Obecně  Dělí se na objektivní a subjektivní  Objektivní – politické ekonomické demografické urbanizační ekologické Subjektivní –sociální skupina, znalost.
9.Komunikace.
PhDr.Hana Pazlarová, ph.d.
Základní ekonomické pojmy
1 Institucionalizace výzkumů veřejného mínění. 2 USA – 30. léta minulého století USA – 30. léta minulého století Evropa – po 2. světové válce Evropa –
Marketingová komunikace
Globalizace z různých úhlů dopadu
Σ Sociogie = societas (společnost) + logos (věda) Úvod do sociologie.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
1.1. PUBLIC RELATIONS JAKO SOUČÁST MK doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
1 SEDM KLÍČŮ KE GLOBÁLNÍ BUDOUCNOSTI doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc. UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Průřezová témata.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_PODNIKATELSKÁ.
Sociální ekonomika Vývoj modelů sociálního charakteru státu – I. část Merkantilismus ( století) 1. WELFARE STATE – Stát veřejných sociálních.
Základní principy geografického výzkumu
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Občanská výchova Ročník:
Vznik sociologie Autor: Mgr. Pavel Semerák Občanský a společenskovědní základ Inovace výuky na Gymnáziu Otrokovice formou DUMů CZ.1.07/1.5.00/
KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE
1 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Role znalostí MANAGEMENTU A MARKETINGU v přípravě pracovníků pro řešení vědecko-výzkumných úkolů Doc. RNDr. Eva Grublová, CSc. Mgr. Daniela Navrátilová.
STRUKTURA - MULTIMEDIÁLNÍ ASPEKTY PŘEDVÁDĚNÍ doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc. UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
PUBLIC RELATIONS JAKO SOUČÁST MK doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
MANAGEMENT - Pojetí managementu
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
1.1. Formování veřejného mínění dr.Ján Mišovič, CSc
Předmět sociologie Určení sociologie: Věda společenská a behaviorální Empirická sociologie Empirická sociologie Sociální jevy a formy vztahů Sociální jevy.
Hodnoty, normy Konformismus, deviace
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Podpora prodeje Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
8. Marketing.
Postavení pedagogiky mezi vědami
H u m a n r e s o u r c e s OD a implikace do oblasti HR - řízení lidských zdrojů Michaela Vojtková.
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V EU. AIDA + informovat, přesvědčit, stimulovat komunikace v mezinárodním prostředí: jazykové bariéry kulturní bariéry/rozdíly.
 Vztahy s veřejností můžeme zaznamenat už v dávné historii. V Mezopotámii, Asýrii, Persii a Egyptě, stejně jako v antickém Řecku a Římě se používalo.
Podstata podniku a podnikání. Znaky podnikání Zisk Riziko Kapitál Zhodnocování Zákazníci.
1 VÝVOJ V LETECH doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Svět se mění – knihovna ne Knihovna je stabilní jistota v nestabilním světě Prof. PhDr. Tomáš Kubíček, Ph.D.
Základy pedagogiky volného času Jihočeská univerzita - Teologická fakulta Bakalářské studium pedagogiky volného času ZS 2005/2006 Mgr. Michal Kaplánek,
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Úvod do sociologie PhDr. Jaroslava Šťastná, Ph.D.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Marketingová komunikace
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA
Hodnoty, normy Konformismus, deviace
Zaměření a funkce sociálního lékařství (SL)
ŠKOLNÍ PEDAGOGIKA ZÁKLADY PEDAGOGIKY DPS002 PS 2017
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12
Globalizace z různých úhlů dopadu
Podnikatelské koncepce
Úvod do sociologie PhDr. Jaroslava Šťastná, Ph.D.
KULTURA Společenská kultura Kultura ; VY_32_INOVACE_D3_01
Transkript prezentace:

prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE JAKO NENAHRADITELNÝ NÁSTROJ POZNÁVÁNÍ OKOLNÍHO SVĚTA prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. dusan.pavlu@vsfs.cz

KONEČNÝ CÍL MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE JAKO NENAHRADITELNÝ NÁSTROJ POZNÁVÁNÍ OKOLNÍHO SVĚTA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE – ÚČELOVÝ SOUBOR ÚČELOVÝCH INFORMACÍ – ANO ČI NE? KONEČNÝ CÍL MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE Vést svého příjemce k žádoucím formám kupního chování – v komerčních MK nekomerčního chování– v sociálních MK V řadě MK oba efekty – komerční i nekomerční chování CS Ekologické automobily, potraviny, Fair Trade, energie apod. doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE JAKO NENAHRADITELNÝ NÁSTROJ POZNÁVÁNÍ OKOLNÍHO SVĚTA MÁ TEDY MK TAKÉ VYŠŠÍ CÍLE, NEBO JE JEN SLUŽEBNÝM NÁSTROJEM OKAMŽIKU, DNE, TÝDNE? SVOU KAŽDODENNOSTÍ SE V KONTEXTU JINÝCH NÁSTROJŮ UTVÁŘENÍ SPOLEČENSKÉ REALITY PODÍLÍ NA PLNĚNÍ VYŠŠÍCH CÍLŮ, NA VTYVÁŘENÍ NOVÉ SPOLEČENSKÉ REALITY doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

CO VSTUPUJE DO MK VE 20. STOLETÍ? MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE JAKO NENAHRADITELNÝ NÁSTROJ POZNÁVÁNÍ OKOLNÍHO SVĚTA CO VSTUPUJE DO MK VE 20. STOLETÍ? Původní ryze ekonomická disciplína se mění v interdisciplinární jev Vstupuje především psychologie, sociologie, estetika, etika, syntetizující teorie komunikace, vědy o umění atd. Původně komerční reklama se mění na univerzální nástroj formování společenského vědomí a chování Proč? doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PROTOŽE SE JEDNÁ O NEJEFEKTIVNĚJŠÍ SYSTÉM KOMUNIKACE ! MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE JAKO NENAHRADITELNÝ NÁSTROJ POZNÁVÁNÍ OKOLNÍHO SVĚTA PROTOŽE SE JEDNÁ O NEJEFEKTIVNĚJŠÍ SYSTÉM KOMUNIKACE ! Ekonomické aspekty vedou k efektivnosti investic Obchodníci požadují kvantifikovatelný a průkazný efekt komunikace Pro vyšší efektivnost komunikace se trvale inovuje struktura prostředků, aktuálně se využívají nová média Do reklamy vstupuje věda jako nástroj poznání - HOPKINS 1926 doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

REKLAMA SE DIVERZIFIKUJE MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE JAKO NENAHRADITELNÝ NÁSTROJ POZNÁVÁNÍ OKOLNÍHO SVĚTA REKLAMA SE DIVERZIFIKUJE 90. léta 20. století – jednolité tělo se člení na : reklamu, SP, DM, PR, osobní prodej Vznikají specifická témata průřezového charakteru – image, CI,značka, segmentace, efektivnost Vzniká syntetizující teorie MK a dílčí teorie jednotlivých komunikačních kategorií doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

KOLIK SE INVESTUJE DO MK V ČR? MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE JAKO NENAHRADITELNÝ NÁSTROJ POZNÁVÁNÍ OKOLNÍHO SVĚTA KOLIK SE INVESTUJE DO MK V ČR? NÁKLADY NA KOMPLEX KOMERČNÍCH MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ V ČR V ROCE 2004 TYP KOMUNIKACE V mld. Kč v % REKLAMA 15,78 35,03 SALES PROMOTION 11 24,42 DIRECT MARKETING 8,94 19,84 OSOBNÍ PRODEJ 6,9 15,32 VÝZKUM TRHU 1,5 3,33 PUBLIC RELATIONS 0,93 2,06 CELKEM 45,05 100 doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

INVESTICE V ČSSR / ČSR HISTORICKY MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE JAKO NENAHRADITELNÝ NÁSTROJ POZNÁVÁNÍ OKOLNÍHO SVĚTA INVESTICE V ČSSR / ČSR HISTORICKY Polovina 80.let - - 1,5 miliardy Kč Počátkem 90.let – 3 miliardy Kč Rok 2002 – 39,6 miliardy Kč Rok 2004 – 50 miliard Kč doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

MK / KULTURA / ŽIVOTNÍ STYL MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE JAKO NENAHRADITELNÝ NÁSTROJ POZNÁVÁNÍ OKOLNÍHO SVĚTA MK / KULTURA / ŽIVOTNÍ STYL KULTURA – MNOHOVÝZNAMOVÝ PROGRAM ČINNOSTI JEDNOTLIVCŮ A SKUPIN 4 ROVINY KULTURY MK A VÝTVORY LIDSKÉ PRÁCE – ARTEFAKTY MK A SOCIOKULTURNÍ REGULATIVY- NORMY, HODNOTY, KULTURNÍ VZORY MK A KOGNITIVNÍ SYSTÉMY MK A INSTITUCE ORGANIZUJÍCÍ LIDSKÉ CHOVÁNÍ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

ROLE MK V SOUČASNOSTI MK JSOU NÁSTROJEM POZNÁVÁNÍ SVĚTA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE JAKO NENAHRADITELNÝ NÁSTROJ POZNÁVÁNÍ OKOLNÍHO SVĚTA ROLE MK V SOUČASNOSTI MK JSOU NÁSTROJEM POZNÁVÁNÍ SVĚTA MK JSOU NÁSTROJEM KULTIVACE I DEVASTACE ČLOVĚKA MK JSOU NÁSTROJEM SPOLUUTVÁŘENÍ SVĚTA – POZITIVNĚ I NEGATIVNĚ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::