ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Advertisements

Název školy:c ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_600_ROSTLINY_V_LÉTĚ Téma: ZOPAKOVAT SI KVETOUCÍ.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Prvouka, Jaro Autor: Mgr. Vendula Janešová Název materiálu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Lenka Hanušová Název:VY_32_INOVACE_1807_SLOVNÍ_ÚLOHY_O_SMĚSÍCH Téma: Řešení.
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořeníduben 2013 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Člověk a jeho svět Prvouka (DUM 28) Rozmanitost.
Základní škola Kpt. Jasioka, Havířov-Pr. Suchá Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ČÁSTI ROSTLIN Autor: Mgr. Irena Tomicová Výukový materiál zpracován.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_INOVACE_223_SMYSLY Téma: SMYSLY Číslo projektu:
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, K čemu jsou nám dobré?
VY_32_Inovace_ Části rostlin Člověk a jeho svět 3. ročník
AUTOR: Lenka Hrnčířová
Rostliny z našeho okolí
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY 32 INOVACE 10 ČLOVĚK A JEHO SVĚT-PŘÍRODOVĚDA.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
VY_32_INOVACE_10_HK ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ
Ekosystém pole Savci Přírodověda 4. ročník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Ovoce našich zahrádek VY_32_INOVACE_04_03
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Jméno autora výukového materiálu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
HÁJ NA JAŘE I..
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
VY_52_INOVACE_11_ Rostliny v rybníku a okolí
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
STULÍK ŽLUTÝ BLATOUCH BAHENNÍ
VY_32_INOVACE_28_Blatouch_bahenni Přírodověda - 5. ročník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Ovocné stromy a jejich plody VY_32_INOVACE_1C_18 Číslo projektu: CZ. 1
JARO U NÁS VY _32 _ INOVACE _01
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření březen 2012
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
VY_52_INOVACE_07_ Hospodářská zvířata
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Na poli ANOTACE  Pracovní list procvičuje především využití polních plodin. DATUM AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP  Žáci.
VY_52_INOVACE_24_ Dělení kvetoucích rostlin podle stonku
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Člověk a jeho svět, Prvouka, Stavba stromu
VY_32_ INOVACE_ 01_ PŘÍRODOVĚDA 5
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY 32 INOVACE 08 ČLOVĚK A JEHO SVĚT-PŘÍRODOVĚDA.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření březen 2012
VY_32_INOVACE_09- Sasanka hajní Přírodověda - 5. ročník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Lukavice, okres Ústí nad Orlicí AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV:VY_52_INOVACE_04_05_25_TROPICKÝ PODNEBNÝ PÁS TÉMA:TROPICKÝ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Podzim čaruje … VY_32_INOVACE_02_03
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
VY _52_INOVACE_24_Jaro – rostliny na jaře
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl Název školy:c ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_595_ROSTLINY_NA_JAŘE Téma: ZOPAKOVÁNÍ ROSTLIN JEDNOLETÝCH, DVOULETÝCH, VYTRVALÝCH, KVETOUCÍCH BYLIN, STROMŮ A KEŘŮ Číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/21. 2975

Anotace: Prezentace je určena žákům 4. ročníku v hodině Člověk a jeho svět – přírodověda. Žáci si zopakují kvetoucí rostliny, byliny a stromy na jaře, rostliny jednoleté, dvouleté a vytrvalé, význam částí kvetoucích rostlin pro člověka. Snímek č. 5 – pupen, květ, opylení, růst plodu Snímek č. 6 – květ meruňky, třešně, jabloně Klíčová slova: ROSTLINY JEDNOLETÉ, ROSTLINY DVOULETÉ, ROSTLINY VYTRVALÉ, KVETOUCÍ STROMY A KEŘE, LOUKY, POLE, ZAHRADY, ČÁSTI ROSTLIN

Rostliny se probouzejí – začínají klíčit Rostliny na jaře Rostliny se probouzejí – začínají klíčit Jednoleté rostliny Dvouleté rostliny Vytrvalé rostliny

Jednoleté rostliny Vyklíčí ze semen Postupně vyrostou Vykvetou Přenesou plody se semeny Zahynou (na podzim) Zimu přečkávají jen semena

Dvouleté a vytrvalé rostliny Vyklíčí z podzemních částí (přezimovaly v zemi) – u dřevin přezimují i nadzemní části Vyklíčí květy a listy (po opylení) Vyrostou plody Dozrávají plody

Jako první se objevují květy meruňky. Kvetoucí stromy a keře Květy ovocných stromů Jako první se objevují květy meruňky. Nejčastějším pěstovaných ovocným stromem u nás je jabloň – v obchodech můžeme koupit mnoho odrůd jablek – liší se chutí, tvarem, velikostí, barvou – šlechtění.

Kvetoucí zahrady, louky, pole

Význam kvetoucích částí rostlin pro člověka Pro výživu Obdarování svých blízkých V textilním průmyslu Příprava léčivých čajů Krmivo pro hospodářská zvířata

Pracovní list Popiš růst jednoleté rostliny. Napiš tři kvetoucí ovocné stromy. Napiš tři kvetoucí rostliny rostoucí na loukách, polích, zahradách. Napiš tři jednoleté rostliny. Napiš pět dvouletých nebo vytrvalých rostlin. Jaký význam pro nás mají části kvetoucích rostlin, jak je člověk využívá?

Použité zdroje: Microsoft Office 2010 EVA ŠTIKOVÁ. Přírodověda 4: UČEBNICE PRO 4. ROČNÍK ZÁKLADNÍ ŠKOLY. Brno: Nová škola, s.r.o., 2007. ISBN 80-7289-052-2. KORBELÁŘ, Jaroslav a Zdeněk ENDRIS. NAŠE ROSTLINY V LÉKAŘSTVÍ. Praha 1: Zdravotnické nakladatelství Avicenum, 1974. ISBN 08-006-74.