Polytechnická hnízda pro Prahu Partnery projektu jsou Hospodářská komora hl.m. Prahy a cechy řemeslníků Cílem je vybudování sítě dílen na SŠ pro ZŠ vychází.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZELENÝ KOMPAS VZDĚLÁVÁNÍ PRO ZÁKLADNÍ A STŘEDNÍ ŠKOLY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ DOVEDNOSTÍ ŠETRNÝCH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ.
Advertisements

Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.07/
Konference NOVÁ GENERACE TURISTICKÉHO ZNAČENÍ ANEB TURISTICKÉ STEZKY DO MOBILU Rámcový projekt Životní prostředí v Praze a volný čas – V Praze za přírodou.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Celoživotní vzdělávání a projektová metoda vyuČování
Zkvalitňování dalšího profesního vzdělávání zaměřeného na stavebnictví, elektrotechniku a gastronomii.
Kurikulární reforma a pedagogický sbor ZŠ Vrané nad Vltavou.
Strategický plán rozvoje školy pro období 2006 – Základní škola praktická a Základní škola speciální, Liberec, Orlí 140/7, příspěvková organizace.
E-learning na Gymnáziu Cheb
Setkání krajských zástupců EVVO 29. – 30. listopadu 2010 SEV – STŘEVLIK Oldřichov v Hájích.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v JMK Integrovaná střední škola Sokolnice Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.00/
TÝDNY VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH V LIBERECKÉM KRAJI 2010 pod záštitou MUDr. Přemysla Sobotky předsedy Senátu Parlamentu České republiky a senátora za Liberecko.
Podpora rozvoje vzdělávání v rámci ROP Střední Morava Mgr. Miroslav Gajdůšek, MBA Vedoucí Odboru školství, mládeže a tělovýchovy Krajského úřadu Olomouckého.
Mateřská škola, základní škola a střední škola Daneta, s.r.o.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1.4 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách „Kvalitní škola“ Základní škola M. Choceňského,
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
EU peníze středním školám. Šablony Šablony – unikátní systém podávání žádostí o EU dotace Není nikde jinde v EU Velmi jednoduchý způsob - školy mají minimum.
S POLUPRÁCE PŘESHRANIČNÍCH REGIONŮ V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ projektový záměr Evropská územní spolupráce (EUS), INTERREG V-A AT-CZ.
Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje Zpráva o postupu příprav Rámce pro investice do infrastruktury Červen 2016 PaedDr. Pavel Schneider, vedoucí.
MAP Místní akční plány rozvoje vzdělávání MAS Říčansko a Město Říčany
Projekt EDU.REGION Registrační číslo projektu: M00201.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Workshop s řediteli a zástupci škol 27. května
Sociálně terapeutická dílna Kladno. Proč jsme potřebovali dílnu V Kladně tato služba chyběla, bylo nutné zajistit pro klienty program a náplň, podle jejich.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Aktuální informace o přípravě KAP 22. března
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Trhové Sviny CZ /0.0/0.0/15_005/
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Metodická pomoc realizátorům MAP zejména v oblasti podpory kvalitního a společného vzdělávání dětí a žáků.
Materiál byl vytvořen v rámci projektu P-KAP, který je podporován z fondu/Evropských strukturálních a investičních fondů. Řešitelem projektu je Národní.
II. Setkání Řídícího výboru MAP MČ P21
za kvalitním vzděláváním
II. Setkání Řídícího výboru MAP MČ P12
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Polytechnické vzdělávání v Praze a jejich podpora KAP
Prahy a Středočeského kraje
MAP – Místní akční plán ORP RK
Strategické řízení a plánování
Individuální projekt OP VVV
Podpora krajského akčního plánování
Šablony OP VVV a podpora nadání
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Aktivity projektu Co máme hotovo a co nás čeká
Implementační projekt KAP
Základní škola, Znojmo, náměstí Republiky 9
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
TECHNOLOGIE PODPORUJÍ DIFERENCIACI VÝUKY
Jak na akční plán?.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Polytechnická situace na ZŠ, Liberec, U Soudu 369/8, p.o.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Podpora polytechnického vzdělávání v rámci projektu NAKAP LK I
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Mabistrát hlavního města Prahy
Krajský akční plán vzdělávání 1 ÚK
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
NOVÉ FORMY VÝUKY VE ŠKOLÁCH JMK
Podpora technického vzdělávání v Kraji Vysočina
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Vítejte na třetí místní konferenci
Implementace Krajských akčních plánů rozvoje vzdělávání
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Složení centra. Složení centra Cíl: síť - spolupráce Proškolení pedagogů pro práci s nadanými Identifikace. Tvorba struktury práce s nadanými na škole.
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Transkript prezentace:

Polytechnická hnízda pro Prahu Partnery projektu jsou Hospodářská komora hl.m. Prahy a cechy řemeslníků Cílem je vybudování sítě dílen na SŠ pro ZŠ vychází ze stávající nabídky a zkušeností aktivních SŠ má za cíl plošně pokrýt celé území Prahy zajištění dostupnosti a plošné informovanosti o nabídce ZŠ získají komplexní program polytechnického vzdělávání časová dotace, vzorový ŠVP, pracovní listy, jednotná podoba dílen znalosti čekají na žáky i učitele základních škol vytvoření certifikovaného vzdělávacího kurzu pro DVPP

Příprava projektu byla již zahájena vychází ze stávající nabídky a zkušeností aktivních SŠ akcí SŠ – jako jsou Dny otevřených dveří, Top kempy aj. pilotního projektu dílen SŠ na Jarově, HK s MČ Praha 9 představení řemesel v rámci pilotního kroužku „Kdo umí, ten umí“ pro přípravu projektu byl sestaven přípravný tým tým je složen ze zástupců KAP, MHMP, SŠ, ZŠ a HK HMP pro ZŠ budou připraveny v každé SŠ stejný rozsah 02.2017 vytvoření sítě škol + vzhledu dílen + obsahu vzdělávání 03.2017 vytvoření PL do ŠVP ZŠ a vzdělávacího kurzu pro učitele 04.2017 představení programu MČ a ředitelům ZŠ

Dílny dostupné pro všechny ZŠ Projekt je připravován s důrazem: na dostupnost, kdy cílem je zajistit dostupnost dílen základním školám do ½ hod. na praktičnost, kdy by dílny měly být 1x na 4hod. v měsíci na moderní technologie, kdy výuka bude obsahovat seznámení s jednotlivými typy materiálů – klasické dílny přípravu na nové výzvy – práce s robotickými stavebnicemi na komplexnost, kdy dílny budou doplněny odpoledními kroužky pro seznámení s řemesly

Kde vidíme přínos dílen pro ZŠ umožnit ZŠ dosáhnout na potřebnějším vybavením omezené zdroje z výzev mohou ZŠ směřovat na učebny pro cizí jazyky, matematiku, přírodní vědy apod. možnost zajistit si dílny bez starostí spolu s dílnami ZŠ získá pracovní listy, ŠVP a kurz pro učitele možnost zbavit se starostí se zajištěním dílen v ZŠ má ZŠ zodpovězeno jak zajistí provoz dílen: kdo a kde je bude učit? Zač pořídím materiál? Jak zajistím opravu a obnovu nářadí? možnost připravit se na budoucnost s certifikovaným učitelem a metodickými listy čekají ZŠ nové výzvy