Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Advertisements

Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Transkript prezentace:

Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Název školy Střední škola elektrostavební a dřevozpracující, Frýdek-Místek, příspěvková organizace Adresa školy Pionýrů 2069, 73801 Frýdek-Místek IČ 13644301 Název operačního programu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/34.0149 Označení vzdělávacího materiálu VY_ 32_ INOVACE_ 14_41BlaJ-11 Název tematické oblasti (sady) Testy z českého jazyka a literatury Název vzdělávacího materiálu Souhrnné opakování 11 Druh učebního materiálu test Anotace Test je určen na prověření znalostí z literatury a gramatiky Klíčová slova Dekadence, impresionismus, symbolismus, řečník, historik, Sofoklés, Platón, Pythagoras Vzdělávací obor, pro který je materiál určen Obory s maturitní zkouškou – typ M Ročník IV. Typická věková skupina 17 - 18 let Speciální vzdělávací potřeby žádné Autor Mgr. Blahutová Jarmila Zhotoveno, (datum/období) 3.10 - 8.11.2012 Celková velikost 400kB Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Blahutová Jarmila. Dostupné z portálu www.ssed-fm.cz

a) dekadence b) impresionismus c) symbolismus d) jinak Definice uměleckého směru zní: Je mezinárodní sloh, který se z výtvarného umění postupně rozšířil i do jiných uměleckých odvětví. Programově požaduje rozchod s tradicí 19. stol., požaduje návrat k přírodě jako reakci na překotný rozvoj vědy a techniky, využívá často rostlinných a přírodních motivů a ornament. Jmenuje se: a) dekadence b) impresionismus c) symbolismus d) jinak

Která věta je bez pravopisných chyb: a) V kulturní rubrice byl zajímavý fejeton. b) Z balkonku se nesla vůně orchideý. c) Kup citróny, kiwy a grepy. d) V drogérii visí plagát s nabídkou nových parfémů.

Učitelem Aristotela byl: a) Sofokles b) Pythagoras c) Platón d) Sokrates

Cicero byl: a) řečník b) historik c) filozof d) matematik

Poetismus: a) staví na podvědomí, fantazii b) je ovlivněn Freudovou psychoanalýzou c) využívá metodu volné asociace představ d) má revoluční charakter a výlučně optimistický ráz

Do které z následujících vět je nutné doplnit výraz naši, aby byla věta napsaná správně: a) Vyslechli zprávu o ……….. zkušenosti. b) Vyprávěli o návštěvě ……… chalupy. c) Primátor přijal ……….. školní delegaci. d) Chodí si pro radu k ………. mamince.

Autorem knihy „Bylo nás pět“ je: a) M. Twain b) K. Poláček c) V. Čtvrtek d) E. Bass

Slavný román z doby renesanční proslavil ušlechtilý rytíř Don Quijote, který se vrhá do boje s větrným mlýny, bojuje za dobro a lásku. Jak se jmenuje autor tohoto románu? a) Michael do Ruyter b) Jan Amos Komenský c) Miguel de Cervantes d) William Shakespeare

Literární památky „Život Konstantinův“ a „Život Metodějův“ jsou psány: a) latinsky b) staročesky c) staroslověnsky d) jinak

Autorem nejstarší česky psané kroniky je: a) Kosmas b) neznámý autor, tzv. Dalimil c) Václav Hájek z Libočan d) E. Bass

Autorem bajek byl: a) Jan Neruda b) Ivan Olbracht c) K. H. Borovský d) K. H. Mácha

V následujícím textu urči počet sloves ve tvaru určitém: Být či nebýt – to je, oč tu běží.