Setkání zpracovatelů MAP ve Středočeském kraji

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Merklín, okres Plzeň - jih
Advertisements

Masarykova základní škola
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Ostrava, Čavisov, Dolní Lhota, Horní Lhota, Klimkovice, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Šenov, Václavovice, Velká Polom, Vratimov, Vřesina, Zbyslavice.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
Podpora mateřských a základních škol formou šablon
Avízo výzvy č.02_16_022 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování - Šablony pro MŠ a ZŠ I Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy,
Shrnutí výstupů z analytické fáze MAP Jednání Partnerství MAP Chomutovsko
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice.
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY I ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH I 21. října 2011.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
S POLUPRÁCE PŘESHRANIČNÍCH REGIONŮ V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ projektový záměr Evropská územní spolupráce (EUS), INTERREG V-A AT-CZ.
Workshop – KAP Pk Návrh Šablon pro SŠ a VOŠ Pardubice, 29. srpna 2016.
SETKÁNÍ PRACOVNÍCH SKUPIN MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Oslavka, o.p.s. sídlo: Masarykovo náměstí
MAP Trutnovsko Vyhodnocení dotazníkového šetření MŠ , Havlovice MAP Trutnovsko.
Místní akční skupina Lanškrounsko, z.s. Nám. J. M. Marků Lanškroun
Mgr. Libuše Přikrylová, manažer pracovní skupiny.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
MAP Místní akční plány rozvoje vzdělávání MAS Říčansko a Město Říčany
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
SWOT 3 analýza - MAP pro ORP Kladno Verze Název projektu: Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno Projekt je spolufinancován Evropskou.
Metodická pomoc realizátorům MAP zejména v oblasti podpory kvalitního a společného vzdělávání dětí a žáků.
Bc. Michaela Augustová MAS Znojemské vinařství, z.s. Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony ZŠ a MŠ I.
Místní akční plány rozvoje vzdělávání. Přínosy akčních plánů rozvoje vzdělávání  Vytvoření dlouhodobého plánu rozvoje vzdělávání s ohledem na vzdělávací.
Ostrava, Čavisov, Dolní Lhota, Horní Lhota, Klimkovice, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Šenov, Václavovice, Velká Polom, Vratimov, Vřesina, Zbyslavice.
Cíl a identifikace výzvy
Šablony.
III. zasedání ŘV MAP Hlučínsko východ
Analytická část MAP pro SO ORP Český Brod
Řídící výbor MAP Novoborsko Nový Bor, 28. 3
MAP – Místní akční plán ORP RK
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Vzdělávání – co přináší šablony školám?
Realizace vašich potřeb prostřednictvím OP VVV
Šablony OP VVV a podpora nadání
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Implementační projekt KAP
Aktuální informace o stavu
Plán vzdělávacích aktivit
TECHNOLOGIE PODPORUJÍ DIFERENCIACI VÝUKY
Jak na akční plán?.
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v území ORP Rychnov nad Kněžnou
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
Šablony pro SŠ a VOŠ výzva I
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Výzva č. 02_18_06 OP VVV Pro žadatele
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Šablony II Výzva č. 02_18_063 a 02_18_064.
Aktuální informace o projektu
Š A B L O N Y II.
Šablony I a jejich realizace Hradec Králové/Pardubice/Liberec
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Workshop 2: Šablony pro střední a vyšší odborné školy
Informace o projektu IKAP
Dobré příklady z praxe aneb Jak to chodí u nás
Význam a přínos šablon pro málotřídní školy
7. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Stod
Řídicí výbor DDM Monet v Praze 12
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Transkript prezentace:

Setkání zpracovatelů MAP ve Středočeském kraji 24. ledna 2017 Praha - NIDV www.nsmascr.cz

VÝSLEDKY DOTAZNÍKU www.nsmascr.cz

Základní statistika Celkem odpovědělo 105 zpracovatelů MAP 75 z řad MAS 30 z řad ORP.. ……………tj. cca 50% ze všech možných v rámci ČR. www.nsmascr.cz

Odpovědi MŠ Personální podpora MŠ - školní asistent, speciální pedagog, psycholog, sociální pedagog, chůva: 91 Podpora nákupu vybavení MŠ (drobné výdaje): 87 Podpora nákupu (pořízení) pomůcek pro výuku a kompenzačních pomůcek: 85 Vybavení pro polytechnickou výuku: 84 Podpora venkovní výuky a ekologických programů: 83 Podpora vzdělávání pedagogů v oblasti práce s PC a VT, jazykové kurzy, zdravý životní styl, matematická a čtenářská gramotnost, nové výukové metody: 80 Podpora logopedie v MŠ: 80 www.nsmascr.cz

Odpovědi MŠ Podpora spolupráce a výměny zkušeností mezi MŠ: 80 Podpora aktivit kulturních akcí s dětmi: 70 Podpora MŠ v zapojení rodičů do rozvoje atmosféry školy: 70 Potřebnost rozvolnit omezené podmínky podpory na nepedagogické síly: 69 Podpora digitálních kompetencí: 68 Podpora vzd. ped. v oblasti spec.vzdělávacích kompetencí: 60 Podpora výuky cizích jazyků: 59 Podpora tvorby zdravého prostředí školy - vzdělávání a realizace změn v prostředí, zdravém provozu, vztahů: 58 www.nsmascr.cz

Odpovědi MŠ Podpora sdílení zkušeností spoluprací pedagogů, stínováním, tandemové výuky: 53 Spolupráce na přípravě a začleňování nových pedagogů - praxe pro studující ve velkém rozsahu: 47 Podpora mentoringu: 41 Podpora realizace supervizí a komunikace v týmu - sborovny, týmové spolupráce: 40 www.nsmascr.cz

Odpovědi ZŠ Personální podpora ZŠ - školní asistent, speciální pedagog, psycholog, sociální pedagog: 89 Podpora venkovní výuky a environmentálních programů: 88 Podpora nákupu vybavení školy (drobné výdaje): 87 Vybavení pro polytechnickou výuku: 87 Podpora výuky cizích jazyků: 85 Podpora digitálních kompetencí: 82 Podpora nákupu (pořízení) pomůcek pro výuku a kompenzačních pomůcek: 81 Podpora vzdělávání pedagogů v oblasti práce s PC a VT, jazykové kurzy, zdravý životní styl, matematická a čtenářská gramotnost, nové výukové metody: 81 www.nsmascr.cz

Odpovědi ZŠ Podpora zájmových činností a systematické práce s nimi ve firmách v okolí školy, vč. exkurzí do firem: 81 Podpora spolupráce a výměny zkušeností: 76 Finanční prostředky na sdílení rodilého mluvčího pro výuku jazyků: 75 Podpora preventivních programů ve škole: 75 Podpora aktivit kulturních akcí s dětmi: 72 Podpora aktivizačních metod do škol (rozhovor, hra…): 71 Aktivity s rodiči: 63 Podpora etické výchovy: 62 Podpora sdílení zkušeností spoluprací pedagogů, stínováním, realizací tandemové výuky: 60 www.nsmascr.cz

Odpovědi ZŠ Podpora posílení školy v pestrosti používaných pedagogických metod: 59 Podpora kompetenci pedagogů řešit zátěžové situace: 59 Podpora posílení týmové spolupráce v ped. týmu: 58 Podpora logopedických kompetencí školy: 58 Skupinová a kooperativní výuka v rámci školy a mezi školami: 56 Podpora dalších ped. a vybavení školy na individual. změny: 56 Spolupráce na přípravě a začlenění nových pedagogů do školy - praxe pro studující ve velkém rozsahu: 55 Podpora aktivit na posílení otevřenosti šk. a systému výuky: 55 www.nsmascr.cz

Odpovědi ZŠ Podpora aktivit zapojení žáků do rozhodování: 55 Měření klimatu školy a podpora tvorby zdravého prostředí školy a kompetence pedagogů v budování atmosféry šk: 55 Existuje potřeba rozvolnit omezená pravidla podpory zajištění dalších nepedagogické síly ve škole: 54 Podpora zavádění metod kritického myšlení pro rozvoj kompetence vedení škol a pedagogů: 52 Žádosti o pilotní projekty do škol - podpora žáků a jejich nápadů na výuku: 51 www.nsmascr.cz

Odpovědu ZŠ Podpora realizace supervizí a komunikace ve sborovně: 51 Podpora výuky CLIL: 47 Podpora mentoringu: 45 Podpora tvorby a využití regionální učebnice: 45 Podpora zavedení a tréningu vzájemného koučování: 34 www.nsmascr.cz

Odpovědi - ostatní subj. ve vzdělávání ZUŠ Podpora drobné vybavenosti ZUŠ - nástroje, učebnice: 82 Podpora výdajů souvisejících s aktivitami v rámci kulturních akcí: 77 Projekty na drobné vybavení sálu pro vystoupení: 70 Podpora spolupráce a výměny zkušeností: 61 Vytvoření nahrávacího studia: 46 www.nsmascr.cz

Odpovědi - ostatní subj. ve vzdělávání DDM, SVČ, NNO Polytechnická vzdělávání mimoškolní - zavedení, vybavení, zaškolení, propojení s firmami v regionu: 80 Podpora zachování tradice táborů: 76 Podpora rukodělných kroužků a tvořivosti: 75 Proškolení lektorů v nových trendy věcech, aby byly DDM a podobní lákavou nabídkou schopnou konkurence u dětí a přemosťující např. do schopností pro zaměstnání: 66 Podpora dramatické výuky: 64 www.nsmascr.cz

Odpovědi - ostatní subj. ve vzdělávání DDM, SVČ, NNO Podpora nízkoprahových zařízení, čtenářských klubů: 63 Podpora rybářských a mysliveckých kroužků, vč. včelařů: 62 Podpora taneční výuky: 61 Kluby zábavné logiky: 59 Doučování: 51 www.nsmascr.cz